У Львові 15 березня пройшов Форум "Інновації в продажах" зібрав півтори сотні підприємців та успішні компанії, представники яких ділилися досвідом в продажах. Даний Форум відбувся в межах проекту Міжнародної організації з Міграції «Інтеграційна та стабілізаційна підтримка шляхом забезпечення засобами існування ВПО та населення, що постраждало внаслідок конфлікту в Україні», який фінансується Міністерством Великої Британії з міжнародного розвитку (DFID). Виконавчим партнером у розвитку Платформи є Клуб Ділових Людей Україна – українська неурядова організація.
Власники та директори провідних регіональних, національних та міжнародних компаній розповіли про те, як забути, що таке залишок товару і виробляти ще більше продукції. Форум відкрив нові перспективи для просування малого та середнього бізнесу. Експерти-спікери на реальних ситуаціях навчали сучасних методів і «лайф-хаків» для збільшення продажів, обговорили, які бізнес-моделі в системі продажів будуть актуальними в цьому році, та надихнули учасників на нові амбітні цілі у власному бізнесі.
Максим ТКАЧЕНКО представив «Вибухові фішки продаж та 3 основні інструменти, які використовують лише 30% підприємців».
Автоматизацію продажів презентувала Іванна ЄВСЄЄВА, розкриваючи такі питання як: інструкції по збільшенню трафіку online та offline;
система найму та мотивації менеджерів з продажу, що допоможе власнику збільшити об'єм продажу на 50%; скрипти продаж і переговорів для збільшення конверсії на етапі першого контакту та повторного продажу.
Іван БОЙКО, керівник ТОВ «Арія Моторс», поділився стратегією продажів і маркетингу та успішними прикладами Арія Моторс.
Сергій ГУТЮК, який вважає своєю професійною місією «заразити» всіх підприємців України можливостями сучасних технологій просування, представив аудиторії «Старі тренди, що стають новими в розвитку продажів в соціальних мережах», а саме 2 головних тренди 2018 в просуванні, про які всі мовчать, та алгоритм запуску продаж в соцмережах з врахуванням новацій.
Цікаво розказана Володимиром Лящуком і Тарасом Архіповим історія успіху товариства з обмеженою відповідальністю «Дюна - Веста», створеного на базі найбільш потужного панчішного підприємства в Україні Червоноградської панчішно-шкарпеткові фабрики, яка була заснована в 1965 році, і ТОВ «Дюна», одного з лідерів вітчизняного приватного бізнесу. Сьогодні «Дюна - Веста» - єдина українська фабрика з абсолютно повним спектром панчішно-шкарпеткового асортименту.
Історію успіху "Ромус-Поліграф" представив Юрій ХОЛОД, відверто описавши усі труднощі, які зустрічаються на шляху саме малого бізнесу, в насиченому конкурентами ринку і відповідно шляхи їх вирішення.
Тарас СТАРАК, регіональний представник з маркетингу "Turkish Airlines", розповів історію успіху авіакомпанії, а родзинкою заходу став розіграш квитків в Стамбул і моделі реального літака в мініатюрі.
Також своїми відгуками поділились з нами деякі учасники форуму:
Наталія Сімчук, директор компанії Bifidum-виготовлення живих йогуртів, вершків: «Надзвичайно інформативний, багатий на ґрунтовні, ефективні поради захід! Велике ДЯКУЮ людям, які радо поділилися своїм досвідом. У кожного з них, від Максима Ткаченка до Тараса Старака, є що запозичити для успішного ведення і розвитку бізнесу. Крім натхнення, нових знань, цікавих знайомств ця зустріч продемонструвала, що Україна дуже багата, якщо її громадянами є такі молоді, креативні, розумні, працьовиті, підприємливі і, що не менш важливо, – доброзичливі люди! Окремо ДЯКУЮ організаторам Форуму «Інновації в продажах» за теплу атмосферу, смачний обід, ароматну каву, а також за те, що змогли зібрати таку кількість талановитих і позитивних людей!»
Євгеній Боркін, власник майстерні реставрації антикварних, старовинних меблів «Дванадцять стільців»: «Захід був дуже цікавим і пізнавальним, багато практичних порад, яких реально можна застосувати у власній справі. Також дуже сподобався нетворкінг – зручний формат, цікаві люди. Захід організований на високому рівні за це дуже вдячні команді організаторів.
Приєднуєтеся до наступних форумів, щоб бути в темі!