69

В Івано-Франківську пройшов бізнес-курс: «Бізнес моделювання. ДНК компанії» Захід відбувся в рамках ініціативи EU4Business.

Новини

Всі новини

"Якісний продукт чи хороший сервіс – це не конкурентна перевага.
Якісний продукт – це лише прохідний бар’єр ("must have") на ринок бізнесу."

Ігор Гут

Щоб мати ефективний результат від свого бізнесу, слід визначити правильну бізнес-модель. Адже більшість бізнесів гинуть не через те, що клієнтів мало, а коли клієнтів забагато, бо їх бізнес-модель не є ефективною. 

26-28 квітня Центр підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, оснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business організував бізнес-курс "Бізнес моделювання. ДНК компанії". Спікер зустрічі – Ігор Гут, відомий бізнес аналітик та експерт з бізнес-моделювання. 

Бізнес-модуль «Бізнес моделювання. ДНК компанії» був спрямований на те, щоб показати та навчити керівників та власників бізнесу  як створювати власну успішну бізнес-модель. Зокрема, яким чином управлінцю побудувати ефективну модель свого бізнесу? Визначити чи ефективна його бізнес-модель? Що та як слід «зашити» в ДНК компанії, щоб вона забезпечувала результат? Як створити середовище, у якому бізнес працюватиме ефективніше?  

Системний дослідник бізнесу, провідний український експерт з бізнес-моделювання та стратегічного маркетингу Ігор Гут наголосив, що як і в людини, так і в компанії є ДНК, яка визначає її успішність. Ефективність будь-якої компанії визначають три речі: конкурентоздатний продукт, ефективна бізнес-модель, привабливий бренд. Саме бізнес-модель є ключовою частиною ДНК компанії, яка невід’ємно пов’язана з фінансами, логістикою та іншими її складовими. 

Бізнес - це така гра, де ризики ми обмінюємо на прибуток. Але ризики гарантовано, а прибуток ні. Адже ми більше не конкуруємо товарами чи послугами, ми конкуруємо бізнес-моделями. - зазначив Ігор Гут. 

Під час навчального курсу було розглянуто такі бізнесові напрями:

  • чому одні компанії успішні, а інші – ні?;
  • у пошуках балансу компанії (якість для клієнта - прибуток для компанії);
  • ДНК: ефективна бізнес-модель ;
  • ДНК: конкурентноздатний продукт;
  • ДНК: сильний привабливий продукт.

Участь у бізнес-курсі взяли представники Гермес-Авіа, Арія Моторс, Елма-консалтинг, Ромус Поліграф, Турагенції "Поїхали з нами", Кролл Тех, Модус, Гранд ДЛК, Грейнпласт-центр, Юридичної та патентної агенція "Павлович та компанія", IT-Premium, Промэлектро та інші. 

Більше фото з бізнес-курсу тут >>

Довідка

Ігор Гут – один з передових екпертів у сфері бізнес-стратегії та маркетингу. Керуючий партнер шведського проекту Develop Your Business (DYB), засновник DYB club. Член правління IRF International Renaissance Foundation, що є частиною OSF, заснованої Джорджем Соросом. Ігор Гут входить до складу Дорадчих рад низки українських та міжнародних компаній. Член Несторівської групи. Директор зі стратегічного розвитку і маркетингу BROCARD UKRAINE (увійшла до 10 найефективніших у рітейлі за версією Forbes та до 100 найприбутковіших компаній України за версією delo.ua).

Ініціатива EU4Business – cпрямована на підвищення конкурентоспроможності та поліпшення доступу до фінансування для українських МСП шляхом надання консультацій та зміцнення потенціалу. Програма в рамках ініціативи реалізовується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Вона сприяє створенню мережі з 15 центрів підтримки бізнесу по всій країні, серед яких є Центр підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, оснований на базі Клубу Ділових Людей Україна. 

Якщо у Вас є бажання створити ефективний та якісний бізнес, але, на жаль, не знаєте основних важелів?  Це не проблема! На наших бізнес-модулях Ви обов’язково отримаєте відповіді на усі запитання.

Рекомендуємо Вам наші наступні бізнес-курси в Буковелі, які відбуватимуться впродовж 2018 в рамках ініціативи EU4Business за підтримки ЄБРР.

  1. Маркетингові стратегії успішного бізнесу. Прудіус Андрій. 29-31 березня 2018.
  2. Бізнес-моделювання. ДНК компанії. Гут Ігор. 26-28 квітня 2018.
  3. People management: ефективне управління сучасною командою. Притула Михайло. 24-26 травня 2018.
  4. Переговори у продажах. Продуктивний нетворкінг. Давтян Ваче. 28-30 червня 2018.
  5. Побудова системних продажів бізнесу. Піщак Олесь. 20-22 вересня 2018.
  6. Надихаюче лідерство. Заднепровська Алла. 18-20 жовтня 2018.
  7. Управління змінами у бізнесі. Павелко Володимир. 15-17 листопада 2018.
  8. Проект менеджемент у бізнесі. Файзулліна Ельвіра. 6-8 грудня 2018.