Online

Вебінар "Веб-аналітика: як правильно оцінювати ефективність інтернет-маркетингу"

Дата: 31 травня 2018, четверЧас: 16:00-17:00Адреса: Online
Зареєструватись на захід

ЗАПРОШУЄМО

на вебінар

ВЕБ-АНАЛІТИКА: ЯК ПРАВИЛЬНО ОЦІНЮВАТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ

Від того, як оцінюється ефективність залежить загальне розуміння результатів інтернет-маркетингу. Приймаються рішення про розподіл бюджетів, а так само дії по оптимізації. Вкрай важливо оцінювати ефективність правильно. На вебінарі ми розглянемо загальну картину того, як працює інтернет маркетинг. 

РОДЗИНКА ЗАХОДУ

На вебінарі Ви отримаєте список ресурсів для розміщення вакансії та приклади якісного оголошення про найм!

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники і власники бізнесу
  • Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні
  • Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів

НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО

  • Як працює ІМ:

- трафік, сайт, лід /продажа
- бюджет на тестування гіпотез
- збір даних, параметри і метрики
- сегментація і аналіз статистики
- оптимізація тестування гіпотез

  • Три ключових зони ІМ (ABO):

- залучення (CPC)
- взаємодія (eCPC)
- результати (CPL)

  • Модель оцінювання інтернет маркетингу (Digital Marketing and Measurement Model)

-завдання, цілі, KPI, таргет, сегменти

  • Відстеження даних і інструменти веб-аналітики:

- рекламні кабінети: аналітика трафіку
- Google Analytics: перегляди сторінок
- Google Analytics: взаємодії і цілі
- CallTraking: відстеження дзвінків
- E-commerce: аналітика онлайн продажів

  • Наскрізна аналітика

- навіщо потрібна наскрізна аналітика?
- інтеграція з CRM системою
- принцип об'єднання даних

      

ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ

ЯРОСЛАВ ЯРЕМЕНКО

Веб-Аналітик / Спеціаліст по контекстній рекламі в компанії Бізнес-Конструктор

Куратор курсу по Веб-Аналітиці в компанії WebPromoExperts

Більше 5 років досвіду роботи з контекстною рекламою в Діджитал агентствах повного циклу: Skein, SvitSoft, Ad-Saver

Понад 100 клієнтів в різних нішах (СНД і Захід)

Володію такими інструментами: Google Adwords, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Data Studio, Microsoft PowerBI.



УМОВИ УЧАСТІ

Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару

Статус (пакет) учасника подіїВартість участіРеєстрація менеджера
Відвідувач / Користувачбезкоштовнонедоступно
Учасник Клубу, пакет "Базовий"безкоштовнонедоступно
Учасник Клубу, пакет "Комфорт"безкоштовнонедоступно
Учасник Клубу, пакет "Преміум"безкоштовнонедоступно
Контакти адміністратора заходу

Марія Зусько
+380981616839
maria.zusko@bc-club.org.ua

Підтверджені заявки
  1. БУЦАК МАРИНА, TMGU, PPC
  2. Гарбуз Руслан, Майстерня дерев'яних корпоративних подарунків"Jesse James", Власник, Івано-Франківськ
  3. Дзира Марта, Smart Power Ukraine, СЕО, співвласник, Львів
  4. Диор Александр, Group Info, Власник
  5. Зусько Марія, ГО "КЛУБ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ", Львів
  6. Калічка Оксана, Підприємство "Центр української книги", Бухгалтер, SMM менеджер
  7. Кондаков Олександр, Львів
  8. Тітов Антон, ФОП, ФОП
  9. Хода Роман, Компанія Aromisto, Директор / керуючий партнер, Львів