«Коли «великі» підприємства допомагають «розвиватися малим»: Підсумки конкурсу "Село. кроки до розвитку" на Львівщині

Новини

Всі новини

У січні цього року завершується конкурс мікрогрантових проектів "Село. кроки до розвитку" у Львівській області, що тривав з квітня 2019 року. Проект фінансується ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» і організовується ГО «Клуб Ділових Людей Україна». 23 січня у Львові відбулася звітна конференція учасників проекту у Львівській області. Учасники разом з менеджеркою з корпоративної соціальної відповідальності і керівницею конкурсу "Село. кроки до розвитку" від ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» Світланою Мигаль та координаторкою від Клубу Ділових Людей Україна Анною Приведою підводили підсумки реалізації проекту.

Подія почалася з вітального слова керівниці проекту Світлани та подяки учасникам за участь. Анна котра коротко розповіла про основні етапи реалізації проекту, написання учасниками бізнес-планів, закупівлю обладнання та моніторинг. Учасники ділилися своїми враженнями від участі у проекті, розповідали про те, як змінився їхній бізнес і ритм життя після отримання гранту на розвиток власної справи.

«Серед 300 конкурсантів комісія обрала 100 грантерів з 8 областей України, з яких 13 на переможців були саме у Львівській області. Загалом конкурс виправдав наші очікування. Я побачила дуже багато перспективних бізнес-проектів. Вони всі різні, але мають свою родзинку і позитивний соціальний ефект. У цьому році більшість проектів поєднують у собі історію, культуру, традиції, бізнес і еко-туризм. Що цікаво, цього року ми отримали багато заявок проектів, котрі відзначаються еко-орієнтованою складовою». Якщо в минулі роки на проект подавалась велика кількість учасників, котрі прагнули розвивати свій бізнес у сфері бджільництва, то цьогоріч домінуючою сферою було сироваріння, - зазначила Світлана Мигаль. 



Власне, учасник конкурс мікрогрантових проектів "Село. кроки до розвитку"  Ігор Рева – один із підприємців, що займається сироварінням на Городоччині. 

«Ми переїхали зі Львова в с. Мильчиці Городоцького району. За 5 років ми досліджували новий простір і спробували займатися багатьма речами: переробляли ягоди і фрукти, дикороси, розводили курей, гусей, свиней, кіз. Згодом почали займатися переробкою молока. Саме так виникла ідея займатися сироварінням. Завдяки отриманому від ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» гранту було придбано відповідне обладнання: столи, посуд тощо. Що цікаво, участь у проекті наштовхнула на реалізацію ще однієї ідеї – створення школи, де проводяться майстер-класи по сироварінню для дітей та дорослих. В майбутньому ми плануємо мати власну ферму і працювати для розвитку українського села, адже тут є чимало можливостей», - розповіли Ігор та його дружина Соломія. 

Заступниця директора Департаменту агропромислового розвитку ЛОДА Людмила Гончаренко у своєму виступі зазначила цінність соціально відповідальної діяльності ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» та важливість реалізації подібних проектів для розвитку мікро, малого і  середнього бізнесу. Окрім  того, Людмила розповіла про основні напрями роботи Департаменту та різноманітні грантові та кредитні програми і підтримки підприємців агропромислового сектору. 

Також в рамках звітної конференції виступив Павло Дигдало, керівник Сільськогосподарського дорадчого центру "Фермерська країна", спрямований на надання професійних консультаційних послуг власникам дрібних фермерських господарств. Павло зазначив: «Такі соціально спрямовані проекти як "Село. кроки до розвитку"- чудова ініціатива, коли «великі» підприємства допомагають «розвиватися малим». Проект ПрАТ «Миронівського хлібопродукт» може служити гарним прикладом для наслідування». 

Конкурс «Село. Кроки до розвитку» є потужним драйвером економічного росту, спрямованим на стимулювання соціальної активності у сільській місцевості та має на меті підтримку кращих бізнес-ініціатив громадян, зокрема у розвитку соціально-економічного, культурного та туристичного потенціалу краю.