LINKEDIN ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ

LinkedIn часто вважають виключно професійною мережею. Втім, там часто «тусуються» звичайні люди, які можуть згодом виявитися вашими клієнтами чи партнерами. Про це – експерт Сергій Гутюк у розповідях про користь LinkedIn у власному досвіді.

LinkedIn – це «резюме»

Більшість людей пишуть резюме дуже офіційно: де працював, яку освіту здобував тощо… Таке матиме нульовий ефект. А якщо щодо створення «продаючого» профілю? Коли ви на своєму акаунті напишете, які проблеми виконували у тій чи іншій компанії – очевидно, реакція потенційного роботодавця буде більш позитивною.

«Я пригадую, як шукав собі роботу. Знаходив у LinkedIn компанії, які мені цікаві. Вивчав їхні процеси та особливості діяльності. Тоді змінював профіль так, щоб там була тільки та інформація, яка зацікавить роботодавця. Детально розписував, які проекти реалізовував та які проблеми вирішував. Тоді відправляв компанії електронного листа з мотиваційним листом, прикріпленим резюме та посиланням на профіль. І що виявилося – у більшості випадків, тригером, який викликав довіру, ставав LinkedIn».

Інколи для пошуку роботи мрії потрібно просто наважитися і написати в LinkedIn будь-кому – директорові, СЕО чи рекрутеру. Можна запитати про діяльність, прокоментувати послугу тощо. Головне – почати комунікацію. У цьому головна перевага сьогоднішньої «ери соціальних мереж» – можемо розпочати спілкування будь з ким.

«Якщо не має результату під час пошуку роботи – хтось щось робить не так. Пропоную таку модель: напишіть роботодавцю, що можете протягом місяця вирішити якусь його проблему безкоштовно. З власного досвіду знаю, що такий спосіб дуже дієвий».

LinkedIn – це база клієнтів

Для бізнесу LinkedIn – один із найкращих елементарних каналів пошуку клієнтів. Спершу слід знайти 20 найкращих профілів компаній, які займають таку ж нішу, як і ви. Проаналізуйте, чому їх конектять, чим цікавий їхній контент тощо. Тоді створіть свої акант, сторінку і групу, заповніть їх максимально зрозуміло. Після цього можна розпочати долучати підписників. Чим більше їх – тим більша конверсія.

«У мене є кілька проектів у Львові і один у Далласі (США). Як виявилося з американцями працювати простіше. Вони перед початком роботи надають назви посад людей-потенційних клієнтів. Для того, щоб вони стали клієнтами компанії, потрібно, щоб підписалися на сторінку. Я розпочинаю їх конектити спершу в одному районі, потім – місті, регіоні тощо».

Далі – можна імпортувати базу у свою e-mail-базу. Але робіть це правильно, не надсилайте спаму, а тільки корисну інформацію. Про те, що може зацікавити ваших конектів, можете їх спитати. Так і пишіть у повідомленнях: «Яка інформація може бути вам цікавою? Що було б корисно?». Для ще більшої ефективності – можете надіслати перший лист з інформуванням про наступну комунікацію. Типу: «Ви підписалися на мене в LinkedIn. Якщо це сталося випадково, і моя діяльність вам не цікава, будь-ласка відпишіться». Як правило, відписуються 30-40%, втім, ті, що залишаються, стають більш лояльними до ваших пропозицій.

«Повідомлення у LinkedIn повинні бути індивідуальні, нестандартні та цікаві. Зацікавити можна участю в чомусь, знижкою, цікавою безкоштовною пропозицією. Насправді ваші підписними чекають спілкування та шукають можливості долучитися до цікавого ком’юніті-білдінгу».

підтримка малого бізнесу, Тренінг, клуб ділових людей, семінар

LinkedIn – це контент

Контент на вашій сторінці не дасть великого охоплення. Втім, стане хорошою платформою для розміщення посилань на сайт. Таке собі безкоштовне SEO.

Сергій Гутюк радить писати не просто цікаві пости з корисною інформацією, а стимулювати підписників до поширення та комунікації. Точно серед ваших підписників знайдуться такі, які не згодні зі статтею або ті, які мають доповнення… Подайте публікацію так, щоб їх хотілося про це написати у коментарях.

Контент можна спершу писати такий, як і у Facebook. Просто протягом місяця проаналізуйте, на яку інформацію як реагують, що найбільше подобається, що найменше.

LinkedIn – це ефективна реклама

У LinkedIn потрібно буде заплатити $18 за 1000 переглядів. Втім, ви зможете обрати, які професії повинні бути у цільової аудиторії, з якого вони регіону, навіть які посади займають і в яких компаніях. До прикладу, у вас є масажний салон. А в сусідньому будинку – бізнес-центр. Налаштуйте рекламу так, щоб її отримали працівники компаній бізнес-центру. Зрештою, може виявитися, що реклама у LinkedIn буде найбільш вигідною, оскільки можна більш точно налаштувати таргетинг.

«Ділове слово», випуск 9