Online

Вебінар "Ключові фактори успіху: фундамент для управління персоналом компанії"

Дата: 1 липня 2021, четверЧас: 16:00-17:00Адреса: Online
122

ЗАПРОШУЄМО

на вебінар

КЛЮЧОВІ ФАКТОРИ УСПІХУ:

ФУНДАМЕНТ ДЛЯ УПРАВЛЯННЯ ПЕРСОНАЛОМ КОМПАНІЇ

Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

01 липня (четвер), 16:00-17:00 
Онлайн

Однією із передумов розвитку та росту компанії є покращення своїх конкурентних позицій. Водночас іноді власникам та керівникам бізнесу важко досягти кращих показників. Ситуація загострюється в умовах кризи, зокрема сьогодні, коли світ досі бореться із наслідками пандемії через COVID-19. Саме в такі моменти, зазвичай, приймаються рішення про встановлення факторів успіху, які будуть сприяти вирішенню задачі. На вебінарі поговоримо про ключові фактори успіху та їхню роль у компанії.  

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Власники/ці та керівники/ці бізнесу.
  • Директори/ки з розвитку.
  • Керівники/ці відділів.

НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО

  • Що таке ключові фактори успіху (КФУ) компанії? Їхнє місце в HR-стратегії компанії. 
  • Навіщо інвестувати часові, людські і не тільки ресурси у створення КФУ? Коли доцільно починати? Кого залучати в процес?
  • Алгоритм створення КФУ та роботи з ними. 

В результаті учасники:

  • Зрозуміють користь створення КФУ для компанії.
  • Отримають покроковий алгоритм, який зможуть використати в своїй компанії.

ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ

АННА ЗАЙЦЕВА

Сертифікована HR (SpHR, SpCBD), коуч ECF,
засновниця HR-Кав'ярні®.

За 15 років практичного досвіду встигла:
підтвердити свою кваліфікацію у Європі
(TÜV Cert Center EU-HRM) за напрямами SpHR та SpCBD; створити власну консалтингову компанію під
торговою маркою "HR-Кав'ярня";
реалізувати успішні проєкти в 7 галузях:
логістика, непродуктовий рітейл, фармація,
HoReCa, beauty, спорт, державний сектор;
випустити понад 300 спеціалістів з управління персоналом,
80% яких працевлаштовані в провідних компаніях;
видати 2 книги: підручник з управління персоналом у співавторстві та авторську збірку казок;
організувати 7 спеціалізованих конференцій,
2 з яких міжнародні;

Мої клієнти будують успішну кар'єру як в українських, так і міжнародних компаніях. 

Я допомагаю компаніям впорядкувати бізнес-процеси, вибудувати структуру за правилом золотого січення бізнесу і максимально реалізувати сильні сторони кожного працівника/ці; людям знайти діло до душі та максимально реалізувати свої здібності.

Переконана, що немає ні поганих працівників, ні поганих компаній. Є не свої люди і невибудовані процеси. 

ПРИМІТКИ

Мова вебінару: українська.

Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.

Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу.

Вартість участі: безкоштовно завдяки спільному фінансуванню уряду Федеративної Республіки Німеччина і Європейським Союзом та підтримці GIZ.

Посилання на онлайн-трансляцію буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку вебінару. 

ОРГАНІЗАТОРИ

Захід організований Клубом Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. 

Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

Пакет учасникаВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубубезкоштовно
Контакти адміністратора

Юлія Ліхва
+380981616839
[email protected]

Підтверджені заявки
  1. Халецький Валентин, Smarti System, CEO, Львів
  2. Стасюк Віталій, Ювелірний салон "585", Власник / Ювелірний салон, Львів
  3. Петрик Наталія, Підприємство "Лікувально-діагностичний центр святого Луки", Менеджер по персоналу, Івано-Франківськ
  4. Данилович Орест, ФОП Данилович О. М., власник, Миколаїв
  5. Вараниця Віталій, Old Tbilisi, Власник, Хмельницький
  6. Винниченко Наталія, ФОП, власник, Суми
  7. Гончарова Ольга, ГО "Жінки за сталий розвиток", Керівник, Кіровоград
  8. Новіцька Ольга, Анкорес-Україна, директор з розвитку
  9. Войтович Тетяна, MSV Multicall, Head of HR, Львів
  10. Остапчук Ірина, Ніколь ВІВА ПП, Директор, Київ
  11. Дяків Ольга, ЗУНУ, Доцент, Тернопіль
  12. Фенц Ірина, Гудвіл, Тренер, Тернопіль
  13. Лазар Олена, Фуджікура, Регіональний директор з персоналу, Львів
  14. Озерян Ольга, Академія інтелектуального розвитку, директорка, Київ
  15. Світлична Марина, АТ Укрпошта, Територіальний менеджер, Львів
  16. Андрійчук Олег, UPONOR, Business development manager, Київ
  17. Ханас Ганна, Артіс, Директор, Львів
  18. Гаврик Марта, HDClinic Гаврик Дентал клінік, директор, Львів
  19. Петрів Володимир, Група компаній ББМ, CEO, Долина
  20. Леляков Геннадій, Енергетичний виробничий кооператив Вогник, Голова правління, Лисичанськ
  21. Гумінілович Сергій, ТОВ "НЕТГРУП-КАЛУШ", директор, Калуш
  22. Вірт Світлана, Миколаївська РФ Львівського ОЦЗ, Начальник відділу активної підтримки безробітних, Миколаїв
  23. Хлистун Андрій, Компанія "СітіАРТ", операційний директор, Львів
  24. Наконечний Олександр, Франківська районна адміністрація Львівської міської ради, Головний спеціаліст юридичного відділу, Львів
  25. Дрогомирецька Галина, TColor, HRD, Львів
  26. Хорко Ольга, Арт-терапевтична студія «Древо життя», Керівник, психолог, Львів
  27. Днесь Наталія, DNESART Fashion, Власниця, Івано-Франківськ
  28. Держипільська Галина, ПАТ НСТУ, Продюсер, Івано-Франківськ
  29. Скорописова Людмила, ФОП Скорописова, Власниця, керівник, Слов'янськ
  30. Маматова Лейла, ДВНЗ ПДТУ, Старший викладач, Маріуполь
  31. Юденко Анна, ADVIN.pro, COO, Київ
  32. Ємельянова Анна, ТОВ «ЗАХІДАГРОПРОМТРАНС», Керівник, Львів
  33. Лобань Сергій, Лікарня, Хірург, Бобринець
  34. Маляр Маріанна, ПП Бюро перекладів "Поліглот", Директор, Львів
  35. Даниляк Людмила, кав'ярня-пекарня, Приватний підприємець, Долина
  36. Колісник Вікторія, ТОВ Центр медичної реабілітації та спортивної медицини, Мед.директор, Вінниця
  37. Холодюк Ярослав, Споживчий кооператив "Мережа Будівельних Магазинів", Голова кооперативу, Чернівці
  38. Чепіжко Олена, Київ
  39. Зозуля Юлія, психолог, психолог, Канів
  40. Беседіна Анна, ТОВ АЙКЮМЕД, Медичний директор, Львів
  41. Таболіна Людмила, Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10 Харківської міської ради Харківської області, Директорка, Харків
  42. Кравчук Галина, Rework-Space, Співзасновниця, Тернопіль
  43. Живко Зінаїда, ЛьвДУВС, професор кафедри менеджменту, Львів
  44. Дудич Марія, ТОВ "Медичний центр "Євроклінік", медичний директор, Львів
  45. Суворкіна Анна, Єврокар, Аналітик, Київ
  46. Джурджич Олена, ТОВ, Менеджер, Івано-Франківськ
  47. Стасюк Богдан, НУВГП, викладач, Рівне
  48. Пахомовский Валентин, WRS, Директор, Київ
  49. Бахмачук Олександр, ТОВ "Інвестиційно - консалтингова компанія "Софія", Директор, Рівне
  50. Башмаков Віталій, Agb-control, Директор з розвитку, Полтава
  51. Проняєв Дмитро, БДМУ, Доцент, Чернівці
  52. Шарапова Тетяна, ТОВ «Українське бюро медичного консалтингу», CEO, Генеральний директор, Київ
  53. Гурчиньскі Даріуш, ТОВ Пластікс-Україна, Директор Департаменту з розвитку мережі, Київ
  54. Дубов Геннадій, Екотехнологічна компанія "Гранік", Директор, Запоріжжя
  55. Цвілий Володимир, ЗСМ, Директор, Лубни
  56. Шепель Галина, ФОП, ФОП, Рівне
  57. Колесник Оксана, Летичівський РТЦК та СП, психолог, Летичів
  58. Рехнюк Анна, Едельвіка, Директор з продажу та розвитку бізнесу, Луцьк
  59. Сокольська Тетяна, Білоцерківський НАУ, завідувач кафедри публічного управління, адміністрування та міжнародної економіки, Біла Церква
  60. Орлянський Олексій, ТОВ "ІБК "ФЕНІКС ГРУП", Технічний директор, Київ
  61. Шаніна Олена, ГО "СПДЦ Енгард", Засновник та керівник, Чернівці
  62. Литвиненко Юлія, YUMSTER (ТОВ "КК "ПрофіРест"), Директор, Одеса
  63. Дворянчікова Вікторія, Швейна академія "Квітка льону", Керівник, Покровськ
  64. Селіванов Сергій, ФОП Гусарова Н.В., Директор з розвитку, Дніпро
  65. Маняха Оксана, Фоп, Фоп, Можняківка
  66. Fedir Dzen, NeoDelta, CEO, Київ
  67. Селіванова Юлія, Трініті, Керівник, Слов'янськ
  68. Альзін Альона, Магістратура прогнозування моди, Консультант, Одеса
  69. Філіпенко ГАнна, магістр ОП "Прогнозування моди", магістр ОП "Прогнозування моди", Київ
  70. Северин Наливайко, МКГ, Власник, Львів
  71. Литвиненко Юлія, ТОВ "КК "ПрофіРест", Директор, Одеса
  72. Халецька Тетяна, Zooexpert, Директор, Львів
  73. Шеліховська Тетяна, ТОВ ПРІОР ІРІС, Директор, Харків
  74. Шумейко Світлана, УАВІ, менеджер, Київ
  75. Ковальов Олександр, ТОВ "Пайпер Україна", Директор, Вінниця
  76. Гірчак Ольга, Готель "Оскар", Керуюча готелем, Трускавець
  77. Ігнатов Павло, FurCon Sp.z o.o., CEO, Харків
  78. Панасюк Вікторія, Білоцерківський НАУ, Доцент кафедри, Біла Церква
  79. Андріїшин Наталя, Деніго, директор, Коломия
  80. Полієктова Ірина, ГО Ділові Українські Жінки, керівник, Запоріжжя
  81. Столяров Юрій, Містопроект, Головний архітектор, Львів
  82. Білик Олександр, Господар, мережа будівельних салонів, власник, Чортків
  83. Яськів Надія, ОСББ, голова правління, Вінниця
Усі заходи
На жаль, дана комбінація критеріїв пошуку події не має результатів. Будь ласка, оберіть інші критерії пошуку.
Усі заходи