Online

Вебінар "Недозароблені гроші компанії vs Вдалі HR-процеси"

Дата: 28 березня 2019, четверЧас: 16:00-17:00Адреса: Online

ЗАПРОШУЄМО

на вебінар

НЕДАЗАРОБЛЕНІ ГРОШІ КОМПАНІЇ VS ВДАЛІ HR-ПРОЦЕСИ

Скільки грошей компанії може «злити» HR-спеціаліст, котрий не проводить аналіз процесів? Про це краще не думати. Саме тому варто навчитися ефективним методикам, завдяки яким іноземні компанії збільшують свої прибутки. Як правильно аналізувати HR-процеси, підвищити продуктивність працівників та ефективно використовувати аналітику для збільшення прибутків під час вебінару розкаже Оксана Щур (Шахова). 

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники і власники бізнесу
  • Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні
  • Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів

НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО

  • Аналіз процесів, від яких залежить життєвий цикл компанії та ефективність працівників
  • Як можна проаналізувати HR-процеси
  • Страшне слово «аудит»: як перестати боятися і стати експертом-аудитором
  • Як ефективно використовувати аналітику та оцінку для збільшення прибутків
  • Must-have: фінансові показники компанії для HR-менеджера

Якщо Ви HR, то зрозумієте, як можна продемонструвати свою ефективність в цифрах. Якщо Ви власник бізнесу, то отримаєте чіткі механізми для аналізу ефективності HR-стратегії.

ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ

ОКСАНА ЩУР (ШАХОВА)

Засновник "HR-Кав'ярні".
Автор навчальних програм з управлінського та event менеджменту.
Практикуючий HR-бізнес партнер ДТЕП "ІСТ-Захід".
Засновник проекту твого розвитку Ресурсне поле.
Організатор та тренер більше 700 проектів ( консалтиг, тренінги, мастер-класи, конференції, і ін.) як всеукраїнських так і міжнародних.
Досвід роботи у сфері управління персоналом 12 років 

ПРИМІТКИ

Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.

Статус (пакет) учасника подіїВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Базовий"безкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Асоційований"безкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Комфорт"безкоштовно
Контакти адміністратора заходу

Юлія Ліхва
+380981616839
yulia.likhva@bc-club.org.ua

Підтверджені заявки
  1. Bovda Nata, Incuube, HRG
  2. Базічев Олег, ТОВ "ІТМЕД", Начальник відділу кадрів
  3. Батовська Альона, Бізнес школа, Клієнт-менеджер
  4. Брянцева Наталія, Група фінансових рішень, Провідний спеціаліст департаменту фінансового обліку та звітності
  5. Бук Соломія, Школа української мови та культури для іноземців, Директор / генеральний директор, Львів
  6. Вальчук Олександр, СІМАТ, ПП, комерційний директор
  7. Варварук Ольга, Мережа аптек "АДОНІС ІФ", Керівник / директор, Івано-Франківськ
  8. Васильєв Іван, Різання металу плазмою, Інженер, Сєвєродонецьк
  9. Володимир Годій, ПІІ, помічник директора
  10. Гарбуз Руслан, Гарбуз Р.Д., власник , Івано-Франківськ
  11. Годунько Світлана, КЦ "Патріяршої Курії" УГКЦ, юрисконсульт
  12. Гринь Тарас, Інтерскло, Приватний Підцприємець
  13. Гула Антон, ВК "Метал", Співвласник, Львів
  14. Джуман Ольга, Реабілітаційний центр Еліта,Міжнародна клініка відновного лікування, Заступник директора
  15. Кац Еліна, ЮТ-Агро, маркетологиня
  16. Ковалисько Ольга, Wise Solutions, HR-менеджер
  17. Конарська Тетяна, ВОПО Джерело Надіїї, психолог,тренер, Вінниця
  18. Лаховський Юрій, Ice-Elite, Керівник
  19. Мірило Марія, UkrInSoft, HRM, Львів
  20. П'ятничук Ірина, ПНУ, Викладач, Івано-Франківськ
  21. Павлушенко Людмила, ТОВ "РКСП", менеджер з персоналу
  22. Пастернак Ірина, "Форма", Власник, директор, Тернопіль
  23. Петрик Наталія, Підприємство "Лікувально-діагностичний центр святого Луки", Менеджер по персоналу, Івано-Франківськ
  24. Похиленко Наталія, Національний-науковий центр "Інститут аграрної економіки", науковий співнобітник відділу організації менеджменту, публічного управління та адміністрування
  25. Прошак Тетяна, ПрАТ "Івано-Франківська харчосмакова фабрика", Заступник директора з управління персоналу, Івано-Франківськ
  26. Рибицький Сергій, Будівельна компанія "MS", hr-generalist
  27. Роза Світлана, Мережа масажних салонів "Еліт", Менеджер з адмін питань
  28. Рябов Роман, ТОВ "Дельта-Консалтинг", Директор, Харків
  29. Семенюк Соломія, Юридична компанія "Захист власності", Керівник Департаменту по роботі з проблемною заборгованістю
  30. Семичаснова Елена, ФЛП, Предприниматель, Вінниця
  31. Тітов Антон, ФОП, ФОП
  32. Ткаченко Олександр, Трускавецька міська рада, Заступник міського голови, Львів
  33. Турчин Любомир, ТОВ "АЛАНД КОМФОРТ", Івано-Франківськ
  34. Шестаков Олександр, Азімут, менеджер
  35. Щерба Ірина, Лавка Краси, майстер шугарінгу
  36. Яворська Уляна, ДВНЗ "Калуський політехнічний коледж", викладач
Заявки в очікуванні підтвердження
  1. Бербека Олександр, Чернівці
  2. Гутій Андрій, Аксіома, Менежер по продажам
  3. Диор Александр, Group Info, Власник
  4. Дмитровська Вероніка, ПНУ ім. В. Стефаника, доцент