Online

Вебінар "Як правильно реагувати на офіційні запити, виклики, повідомлення"

Дата: 24 жовтня 2017, вівторокЧас: 11:00-12:00Адреса: Online

ЗАПРОШУЄМО

на вебінар

ЯК ПРАВИЛЬНО РЕАГУВАТИ НА ОФІЦІЙНІ ЗАПИТИ, ВИКЛИКИ, ПОВІДОМЛЕННЯ

Чимало суб’єктів господарювання отримували запит з вимогою надати інформацію про окремі аспекти діяльності підприємств, наявність офісних, складських, виробничих приміщень, надання копії документів тощо. Однак, кожного разу, як уперше, й одразу постають два основних запитання: як реагувати на цей запит і чи надавати інформацію. Спробуємо розібратися.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники і власники бізнесу
  • Стартап-підприємці
  • Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні

НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО

  • Якими каналами і куди надходять запити?
  • Які причини вимагати інформацію?
  • Які підстави вимагати інформацію?
  • Про що «натякає» запит між рядків?
  • Які формальні вимоги до запиту?
  • Які строки для розгляду і відповіді?
  • Що і як відповідати?
  • Що буде якщо ігнорувати або відмовити?
  • Якщо викликають особисто, які підстави, як діяти?
  • Якщо приходять інші листи чи повідомлення?

ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ

ОЛЕКСІЙ ЯНОВСЬКИЙ

Засновник холдингу професійних послуг zkg.ua
Юридична освіта, ЛНУ, правознавство – 1996р.
Почав займатись адвокатською діяльністю з 1998 року 
Спеціалізація: підприємницьке право, податки, право інтелектуальної власності

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Посилання на онлайн-трансляцію тут.

Статус (пакет) учасника подіїВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Базовий"безкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Комфорт"безкоштовно

Для бенефіціарів МОМ участь безкоштовна

Вебінар відбувається в межах проекту Національна платформа бізнес взаємодії. Розбудова Національної платформи бізнес взаємодії відбувається в межах проекту Міжнародної організації з Міграції «Інтеграційна та стабілізаційна підтримка шляхом забезпечення засобами існування ВПО та населення, що постраждало внаслідок конфлікту в Україні», який фінансується Міністерством Великої Британії з міжнародного розвитку (DFID). Виконавчим партнером у розвитку Платформи є «Клуб Ділових Людей» – українська неурядова організація.

Контакти адміністратора заходу

Марія Зусько
+380981616839
maria.zusko@bc-club.org.ua

Підтверджені заявки
  1. Андрєйченко Людмила, ДП "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ", головний економіст
  2. Астапов Павло, Рівне Вєчірнє, Сео, смм спеціаліст
  3. Білоус Юрій, ЧМГО "Товариство фахівців з промислового менеджменту", координатор проектів
  4. Бойко Іван, ТОВ , Керівник / Дилер техніки Honda, Львів
  5. Васильєв Іван, Різання металу плазмою, Інженер
  6. Височанський Юрій, Кібернетик, Власник, Львів
  7. Вітенко Іван, Поліграфія dpi.ua, Керівник, Івано-Франківськ
  8. Гущин Артем, LLC "IT-accounting", Керівник
  9. Домашовець Тетяна, Поліграфічна фірма "Фенікс-плюс", Власник / директор, Львів
  10. Жеребна Марія, ТОВ Зодчий, ремонт, власник, Тернопіль
  11. Зелінська Наталя, Dervim, Власник ; Маркетолог
  12. Земляк Андрій, ФОП Земляк, Бізнес аналітик, аналітик вимог, Львів
  13. Ігнат Анна, п/п, Громадське харчування, власник, Ужгород
  14. Кайдаш Татьяна, -, -
  15. Калічка Оксана, Підприємство "Центр української книги", Бухгалтер, SMM менеджер
  16. Кипко Ганна, БФ Карітас Краматорськ, бухгалтер
  17. Колосовська Тетяна, Консалтингова компанія "Балансір", керуючий партнер, Вінниця
  18. Коптiль Тетяна, EWL, менеджер
  19. Павлович Наталія, Юридична та патентна агенція "Павлович та компанія", директор, Київ
  20. Разумовський Юрій, Garazd Creation - автоматизація малого бізнесу., Засновник, керівник, Харків
  21. Сеняк Леся, Бухгалтерська компанія "Ваш Добробут", Директор, Івано-Франківськ
  22. Теличко Сергій, ФОП, Підприємець
  23. Трикоз Максим
  24. Хода Роман, Компанія Aromisto, Директор / керуючий партнер, Львів
  25. Цопа Руслан, ФОП, Бізнес-аналітик
  26. Шестаков Олександр, Азімут, менеджер