Online

Вебінар "Як правильно реагувати на офіційні запити, виклики, повідомлення"

Дата: 24 жовтня 2017, вівторокЧас: 11:00-12:00Адреса: Online
50

ЗАПРОШУЄМО

на вебінар

ЯК ПРАВИЛЬНО РЕАГУВАТИ НА ОФІЦІЙНІ ЗАПИТИ, ВИКЛИКИ, ПОВІДОМЛЕННЯ

Чимало суб’єктів господарювання отримували запит з вимогою надати інформацію про окремі аспекти діяльності підприємств, наявність офісних, складських, виробничих приміщень, надання копії документів тощо. Однак, кожного разу, як уперше, й одразу постають два основних запитання: як реагувати на цей запит і чи надавати інформацію. Спробуємо розібратися.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники і власники бізнесу
  • Стартап-підприємці
  • Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні

НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО

  • Якими каналами і куди надходять запити?
  • Які причини вимагати інформацію?
  • Які підстави вимагати інформацію?
  • Про що «натякає» запит між рядків?
  • Які формальні вимоги до запиту?
  • Які строки для розгляду і відповіді?
  • Що і як відповідати?
  • Що буде якщо ігнорувати або відмовити?
  • Якщо викликають особисто, які підстави, як діяти?
  • Якщо приходять інші листи чи повідомлення?

ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ

ОЛЕКСІЙ ЯНОВСЬКИЙ

Засновник холдингу професійних послуг zkg.ua
Юридична освіта, ЛНУ, правознавство – 1996р.
Почав займатись адвокатською діяльністю з 1998 року 
Спеціалізація: підприємницьке право, податки, право інтелектуальної власності

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Посилання на онлайн-трансляцію тут.

Пакет учасникаВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубубезкоштовно

Для бенефіціарів МОМ участь безкоштовна

Вебінар відбувається в межах проекту Національна платформа бізнес взаємодії. Розбудова Національної платформи бізнес взаємодії відбувається в межах проекту Міжнародної організації з Міграції «Інтеграційна та стабілізаційна підтримка шляхом забезпечення засобами існування ВПО та населення, що постраждало внаслідок конфлікту в Україні», який фінансується Міністерством Великої Британії з міжнародного розвитку (DFID). Виконавчим партнером у розвитку Платформи є «Клуб Ділових Людей» – українська неурядова організація.

Контакти адміністратора

Марія Зусько

Підтверджені заявки
  1. Хода Роман, Компанія Aromisto, Директор / керуючий партнер, Львів
  2. Домашовець Тетяна, Фенікс, Директор, Львів
  3. Земляк Андрій, ФОП Земляк, Бізнес аналітик, аналітик вимог, Львів
  4. Вітенко Іван, Поліграфія dpi.ua, Директор ІФ офісу, Івано-Франківськ
  5. Павлович Наталія, Юридична та патентна агенція "Павлович та компанія", директор, Київ
  6. Бойко Іван, ТОВ "Арія Моторс", Керівник / Дилер техніки Honda, Львів
  7. Височанський Юрій, Кібернетик, Власник, Львів
  8. Разумовський Юрій, Garazd Creation - автоматизація малого бізнесу., Засновник, керівник, Харків
  9. Кипко Ганна, БФ Карітас Краматорськ, бухгалтер, Краматорськ
  10. Теличко Сергій, ФОП, Підприємець, Донецьк
  11. Шестаков Олександр, BusTour, CEO, 1435
  12. Васильєв Іван, Васильєв Іван Іванович, Власник бізнесу, Сєвєродонецьк
  13. Андрєйченко Людмила, ДП "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ", головний економіст, Київ
  14. Білоус Юрій, ЧМГО "Товариство фахівців з промислового менеджменту", координатор проектів, Черкаси
  15. Зелінська Наталя, Dervim, Власник ; Маркетолог, Житомир
  16. Коптiль Тетяна, EWL, менеджер, Харків
  17. Кайдаш Татьяна, -, -
  18. Трикоз Максим
  19. Гущин Артем, LLC "IT-accounting", Керівник, Суми
  20. Колосовська Тетяна, Консалтингова компанія "Балансір", керуючий партнер, Вінниця
  21. Жеребна Марія, ТОВ Зодчий, співвласниця, Тернопіль
  22. Сеняк Леся, Бухгалтерська компанія "Ваш Добробут", Директор, Івано-Франківськ
  23. Ігнат Анна, п/п, Громадське харчування, власник, Ужгород
  24. Астапов Павло, Рівне Вєчірнє, Сео, смм спеціаліст, Рівне
  25. Калічка Оксана, Підприємство "Центр української книги", Бухгалтер, SMM менеджер, Львів
  26. Цопа Руслан, ФОП, Бізнес-аналітик