Online

Вебінар "HR-страхи етапів пошуку, відбору та адаптації персоналу"

Дата: 18 липня 2019, четверЧас: 16:00-17:00Адреса: Online
Зареєструватись на захід

ЗАПРОШУЄМО

на вебінар

HR-СТРАХИ ЕТАПІВ ПОШУКУ, ВІДБОРУ ТА АДАПТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ

Існує ряд функцій / операцій / дій в роботі HRа, які перетворюються в кошмар для менеджера по персоналу, іноді стають надскладними завданнями, причиною недовіри з боку керівництва компанії, співробітників, кандидатів до рівня кваліфікації та експертизи HRа. На вебінарі ми розглянемо деякі з страхів HRа, що стосуються етапів пошуку, відбору та адаптації співробітників. Зрозуміємо, звідки беруться страхи і визначимо, що робити для того, аби більше не боятися ;-)!

Отже! Чого боїться HR і які причини його страхів?

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники і власники бізнесу
  • Керівники підрозділів, котрі мають не менш як 3 осіб в підпорядкуванні
  • Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів

НА ВЕБІНАРІ МИ ОБГОВОРИМО

  • Заперечувати встановлені замовником терміни закриття вакансії. «Ох ... А раптом пощастить ...»
  • Довго не знаходити потрібних кандидатів, поки замовник  з нетерпінням очікує «Треба зізнатися...»
  • Неправильно оцінити кандидата. «Ой! Мамочко! »
  • Озвучити причину відмови кандидату ... «Ой! Що буде?"
  • Втратити хорошого кандидата. «Тільки цього не вистачало!»
  • Не отримати відгук на вакансію. "Що ж робити?..."
  • Неявка кандидата на співбесіду. «Ну ось знову  ...»
  • Втечі кандидатів після співбесіди з замовником. «Що ж таке? ...»
  • Звільнення співробітників на випробувальному терміні. «Це ж треба ... Все спочатку ...»

Знайоме? Приходьте! Додамо сміливості!

ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ

ВЛАДИСЛАВА МАЗО

Бізнес-консультант, тренер, фасилітатор
Сертифікований фахівець в галузі управління людськими ресурсами EU Centre HRM-Europe (Варшава). Диплом ES 230-319HR. Засновник проектів "HRMazo. Комплексний підхід в управлінні персоналом "і" Школа управління персоналом ».

Автор і ведуча програм:
Пошук і відбір персоналу без помилок
Методика і практика прийняття управлінських рішень
Управління ефективністю персоналу в епоху змінНавчання та розвиток персоналу. 
Апгрейт.

Ведучий асесмент бізнес-гри «12 вал».

Досвід роботи керівником служби персоналу в компаніях з українськими та іноземними інвестиціями (ВАТ НПКК «Червоні вітрила» (ВАТ Концерн «Калина»), ВАТ «Сандора», ТМ «Левада», Coca-Cola Beverages Ukraine Ltd, ТМ «Доярушка», ТМ «Добра вечеря», ТМ «Градус» (рітейл)). 

ПРИМІТКИ

Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.

Пакет учасника подіїВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Базовий"безкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Асоційований"безкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Комфорт"безкоштовно
Контакти адміністратора заходу

Юлія Ліхва
+380981616839
yulia.likhva@bc-club.org.ua

Заявки в очікуванні підтвердження
  1. Бадія Віктор, Виробнича фірма "Інвекс Телеком", Власник / Генеральний Директор/співвласник, Київ
  2. Базалійська Оксана, Suzie, інспектор департаменту персоналу
  3. Барабан Дмитро, Хемані Україна, співвласник
  4. Бербека Олександр, Чернівці
  5. Бук Соломія, Школа української мови та культури для іноземців, Директор, Львів
  6. Войлова Надія, центр мед допомоги підліткам та молоді "Клиника дружня до молоді", психолог
  7. Галіпчак Наталія, ФОП, ФОП
  8. Гарбуз Руслан, Agreya-студія відеомонтажу, власник , Івано-Франківськ
  9. Гевал Леся, ФОП, Власник
  10. Грабас Катерина, СЕ Борднетце-Україна, старший фахівець з персоналу
  11. Гузар Оксана, ТзОВ " ТВК "Волді", В.О. Керівник відділу персоналу
  12. Домарецька Анна, WSG Bydgoszcz Poland, консультант, Луцьк
  13. Дудок Наталія, Вуличне радіо, директор
  14. Жук Галя, ТМЦ, журналіст
  15. Кац Еліна, ЮТ-Агро, маркетологиня
  16. Кіріллова Марина, ПП "Таврія Плюс" Філія Херсонська, Інпектор з кадрів/Менеджер з персоналу
  17. Ковалисько Ольга, Wise Solutions, HR-менеджер
  18. Ковальчук Наталія, Підприємець, підприємець
  19. Лавренюк Алла, Suzie, event-manager
  20. Мазуренко Василь, ТОВ "Регіональний Союз", Директор, Київ
  21. Мельник Яна, Дитячий центр, Засновник
  22. Науменко Юлия, Papashon, Hr
  23. Овсейко Наталія, Консалтингова компанія "Універсальний бізнес ресурс", Директор
  24. Павлушенко Людмила, ТОВ "РКСП", менеджер з персоналу
  25. Палій Оксана, Suzie, Аналітик відділу HR
  26. Петрик Наталія, Підприємство "Лікувально-діагностичний центр святого Луки", Менеджер по персоналу, Івано-Франківськ
  27. Позднякова Олена, ФОП, Керівник, Сєвєродонецьк
  28. Рагуцька Ольга, самозайнятість, фотограф
  29. Родцевич Тарас, Intelex, Керівник / директор, Львів
  30. Рябов Роман, ТОВ "Дельта-Консалтинг", Директор, Харків
  31. Тітко Катерина, ТзОВ "Лео-С", Менеджер з персоналу, Львів
  32. Тітов Антон, ФОП, ФОП
  33. Хомин Ірина, ФОП, Менеджер з персоналу, Львів
  34. Чорнейко Оксана, Family School Оксани Чорнейко, власник , засновник, педагог- новатор
  35. Шевченко Вікторія, SMM, засновник