Online

Вебінар "Формула мотивації #3.0 Практика мотивації"

Дата: 17 квітня 2018, вівторокЧас: 16:00-17:00Адреса: Online

ЗАПРОШУЄМО

на вебінар

ФОРМУЛА МОТИВАЦІЇ #3.0

ПРАКТИКА МОТИВАЦІЇ

Багато керівників зазнають труднощів при переході від міркувань до реальних дій з питань мотивації. Що саме зробити щоб мотивувати співробітників? Як підвищити їх лояльність? Що робити, щоб задовольняти більшу кількість потреб команди, адже мотивація, це не просто зарплата і почесні грамоти, це цілий комплекс процесів і відносин, що охоплює всі сфери діяльності компанії.Ви хочете, щоб співробітники працювали на Вас з задоволенням і повною самовіддачею? Вирішення цього завдання безпосередньо залежить від того, які групи потреб і яку кількість своїх потреб може задовольнити людина, працюючи на вашу компанію. Чи вважаєте, що це складне питання? Тоді ми все спростимо і на зрозумілих, логічних моделях розберемося, як же завоювати відданість ваших співробітників, партнерів і клієнтів.

РОДЗИНКА ЗАХОДУ

На прикладі кейсу, реалізованого в відділі продажів дистрибюційної компанії, ми опрацюємо всі групи потреб за схемою: група потреби - потреба - як це пов'язано з діяльністю компанії - варіант дії компанії – витрати. Завдяки такому підходу можна буде не тільки зрозуміти, «що робити», але наскільки складно буде це реалізувати.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники і власники бізнесу
  • Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні
  • Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів

У ПЛАНІ ЗАХОДУ

  • Які саме потреби необхідні Вашим співробітникам
  • Як ці потреби можуть бути пов'язані з роботою в компанії
  • Якими конкретними діями компанія може задовольнити ці потреби

ЕКСПЕРТ ЗАХОДУ

СЕРГІЙ ЦИБУЛЬСЬКИЙ

20-ти річний досвід роботи в управлінні і розвитку дистрибуції, побудові команд та підвищенні ефективності співробітників

10-ти річний стаж роботи в західних компаніях Gillette, P & G, Kraft Foods, Tchibo, Strauss

Проведення консультацій для компаній і фахівців - аналіз і оцінка діяльності відділу продажів, створення практичних інструментів підвищення ефективності співробітників і підрозділів, збільшення обсягів продажів і прибутку

Проводив комплексне навчання з більш ніж 30-ти тем, пов'язаних з побудовою дистрибуції і ведення продажів, питаннями управління командами, розвитком співробітників, емоційним інтелектом та особистісним розвитком



ПРИМІТКИ

Посилання на онлайн-трансляцію буде відправлено Вам на пошту за годину до початку вебінару.

Окрім прикладів з кейсу, розберемо і приклади учасників вебінару. Ви все ще вважаєте, що мотивація це складно? ))

Статус (пакет) учасника подіїВартість участіРеєстрація менеджера
Відвідувач / Користувачбезкоштовнонедоступно
Учасник Клубу, пакет "Базовий"безкоштовнонедоступно
Учасник Клубу, пакет "Комфорт"безкоштовнонедоступно
Учасник Клубу, пакет "Преміум"безкоштовнонедоступно
Контакти адміністратора заходу

Марія Зусько
+38 098 161 68 39
maria.zusko@bc-club.org.ua

Підтверджені заявки
  1. Andrashko Bohdan, andrashko.xyz, СЕО
  2. Балог Рената, Live&Learn Курси іноземних мов, Керівник, Ужгород
  3. Бербека Олександр, Чернівці
  4. Бондаренко Наталія, ПП Бондаренко, директор
  5. Буркович Андрій, Львів
  6. Височанський Юрій, Кібернетик, Власник, Львів
  7. Гарбуз Руслан, Творча майстерня "Jesse James", Власник, Івано-Франківськ
  8. Гатаулин Денис, Реабилитимед, Коммерческий директор
  9. Гаюн Тарас, Moja Edukacja, Директор
  10. Геленко Світлана, Самозайнята особа, Самозайнята особа
  11. Гошій Юлія, Леді Проф, Співвласник, Івано-Франківськ
  12. Грицьо Володимир, Online Media, Керівник відділу продаж
  13. Давидов Максим, Компанія "ADVA Soft", Керівник R&D, Львів
  14. Дедух Леся, ТзОВ "Стасенко та Партнери", Директор / керівник Львівського офісу, Львів
  15. Диор Александр, Group Info, Власник
  16. Євтушенко Ігор, SIRENA, директор, Київ
  17. Ємець Вікторія, Гайлєнґ ТОВ, Business Development Manager
  18. Єрьоміна Ілона, Підприємець, Підприємець
  19. Єфімова Олена, ТОВ "Граф Колл Центр", заступник директора з управління персоналом
  20. Заверуха Ігор, Київ
  21. Зусько Марія, ГО "КЛУБ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ", Львів
  22. Ільченко Олена, ФОП Ільченко О.М., Директор, Харків
  23. Каряка Олексій, ПрАТ НВП "Холод", Комерційний директор
  24. Ковалишин Оксана, Авіа-Світ, Директор / Власник, Львів
  25. Корчинська Лідія, Львів
  26. Краснокутський Геннадій, KRASKA, власник
  27. Мазурок Лариса, Готель "Едем", Керівник / комерційний директор, Львів
  28. Малевич Дмитро, Євросервіс, Директор, Тернопіль
  29. Малюта Сергій, ТОВ "Бетон груп - 4", Інше / керівник виробництва, Львів
  30. Матіяш Антон, MOVEAT, / директор з продажу, Київ
  31. Мельник Оксана, ТОВ "Енергосталь - мет", головний бухгалтер, Київ
  32. Мітрова Анастасія, ТОВ Компанія Еліт Клуб, Керівник, Львів
  33. Попов Сергій, Компанія "I&U Group", Директор департаменту з управління персоналом, Івано-Франківськ
  34. Почтовий Андрій, ТОВ "ТПК Техноекспорт Україна", Директор, Київ
  35. Проць Лілія, ФОП, директор, Тернопіль
  36. Пташник Дмитро, Все для дому, директор
  37. Романович Назар, Мандрівні музики, Артист
  38. Рябов Роман, ТОВ "Дельта-Консалтинг", Директор, Харків
  39. Сидоренко Ганна, KI School (Школа Карпати.інфо), Власник / Засновник, Львів
  40. Синьоока Інна, Каскад ЛТД, PR-менеджер
  41. Тітов Антон, ФОП, ФОП
  42. Туркіна Анна, Axios, HR спеціаліст, Київ
  43. Харченко Оксана, Київ
  44. Хода Роман, Компанія Aromisto, Директор / керуючий партнер, Львів
  45. Шестаков Олександр, Азімут, менеджер
  46. Янків Богдана, Психологічний центр "Гармонія Відносин", Тренер. Психолог- психотерапевт, live-коуч, сімейний консультант, тренер, Львів
  47. Яськів Надія, Укртелеком, провідний інженер, Вінниця