Програма управлінської ефективності для медичних центрів онлайн
ПРОГРАМА
УПРАВЛІНСЬКОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
ДЛЯ МЕДИЧНИХ ЦЕНТРІВ ОНЛАЙН
***
МАРКЕТИНГ · БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ · ФІНАНСИ · ПЕРСОНАЛ
Захід організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.
2-4 квітня · 23-25 квітня · 14-16 травня · 4-6 червня 2020
ОНЛАЙН-КУРС
Зростання, як і криза – невід’ємні фази економічного циклу, що постійно повторюється. Бізнесу потрібно сприймати кризу не лише як період випробувань, але й нових можливостей. У цей час підприємцям важливо тримати руку на пульсі останніх трендів та загальної ситуації в бізнес-середовищі. Саме тому секторальна програма для медичної галузі спрямована на побудову ефективних процесів, що так необхідні в період змін. Програма курсу включає розгляд реальних кейсів, індивідуальні завдання, роботу в групах онлайн та продуктивний обмін досвідом з експертами тощо.
Якщо ви прагнете бути ефективним керівником медичного бізнесу, особливо в кризових ситуаціях, тоді ця онлайн-програма – чудова можливість трансформувати Ваш бізнес, відповідаючи на виклики суспільства.
ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-КУРС | |
⎼ Власників / керівників медичних закладів (лікарняні, амбулаторно-поліклінічні, лікувальні, оздоровчі та фармацевтичні заклади, лабораторно-діагностичні центри, клініки, зокрема естетичної медицини та стоматології тощо) |
ЦІЛІ ПРОГРАМИ | |
⎼ Підвищити управлінські компетенції власників та керівників приватних медичних центрів. ⎼ Посилити впізнаваність бренду на ринку, підвищити продажі, оптимізувати бізнес-процеси, налагодити внутрішню комунікацію та покращити систему управління фінансами. |
ОРГАНІЗАТОРИ |
|
Онлайн- курс організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна. Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. |
МОДУЛЬ 1. МАРКЕТИНГ ПРИВАТНОЇ КЛІНІКИ (2-4 квітня 2020 року, 3 дні) |
ДЕНЬ 1 ⎼ Особливості пацієнтоорієнтованості у медичних центрах. ДЕНЬ 2 ⎼ Внутрішні клієнти. Як підбирати та навчати медичний персонал? Критерії відбору персоналу з відкритого ринку праці. На чому будувати навчання персоналу? Як заміряти ефективність роботи операторів кол-центрів, адміністраторів, лікарів. Оцінка персоналу. Практичні приклади. |
⎼ Визначення потреб і створення необхідного іміджу клініки – позиціонування. ДЕНЬ 3 ⎼ Тактика - Action Plan. |
ЕКСПЕРТ
ЮРІЙ ЧЕРТКОВ Міжнародний бізнес-тренер, лікар, управлінець. Засновник і директор Агентства Медичного Маркетингу, що Співзасновник приватної клініки «Доступний доктор». 10 років стажу в кардіологічній реанімації. У фармацевтичному бізнесі з 2000 року. Шеф-редактор ЗМІ для аптек.Постійний спікер і модератор Автор бестселерів «Бренд-машина», |
|
МОДУЛЬ 2. БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ (23-25 квітня 2020 року, 3 дні) |
ДЕНЬ 1 ⎼ Як зрозуміти слабкі сторони Вашої клініки? ДЕНЬ 2 ⎼ Аналіз дзвінків.
|
⎼ «Послуги – пари» і правила «пропозицій, від яких неможливо відмовитись». ДЕНЬ 3 ⎼ Рівні комунікації з пацієнтом: консультація – переконання – лідерство. |
ЕКСПЕРТ
ВАЛЕРІЙ КИДОНЬ Лікар, випускник Харківського медінституту. Розвивав бізнес-напрямки в мережі «Аптека Низьких Цін», Має успішний досвід консалтингових проектів в Бізнес-тренер проекту «Успішний доктор», активно Співавтор двох томів «Лікарі, заробляйте!», «Доктор Бренд», Працював лікарем-кардіологом в Інституті терапії АМН України, Очолював акушерсько-гінекологічну клініку «Ісіда», Співпрацював з USAID, |
|
МОДУЛЬ 3. ФІНАНСИ (14-16 травня 2020 року, 3 дні) |
ДЕНЬ 1 ⎼ Цілі і місія медичного закладу. ДЕНЬ 2 ⎼ На скільки відсотків можна надати клієнту знижку? |
⎼ На скільки відсотків необхідно збільшити виручку при ступінчатому рості постійних витрат? ДЕНЬ 3 ⎼ Основи бюджетування. |
ЕКСПЕРТ
ДМИТРО СИЧ Експерт з управління фінансами у медичних закладах. Керуючий партнер ТОВ «Освітній центр «Ерудит». Член аудиторської мережі Kreston International Менеджер Департаменту ризик-консультування KPMG Керуючий партнер ТОВ «ЕккаунтінСервіс» Досвід у викладанні міжнародних стандартів фінансової Досвід в зовнішньому аудиті - 12 років. Експерт Робочої групи експертів з міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та звітності (UNCTAD, Член Комітету з етики Євразійської асоціації Автор понад 200 статей на тему бухгалтерського обліку |
|
МОДУЛЬ 4. ПЕРСОНАЛ (4-6 червня 2020 року, 3 дні) |
ДЕНЬ 1. Напрям роботи із персоналом в клініці ⎼ Різниця між групою та командою працівників компанії. ДЕНЬ 2. Індивідуальний підхід до співробітника ⎼ Принципи співпраці та колегіальності. |
⎼ Побудова правильних ефективних комунікацій між працівниками клініки. ⎼ Бар’єри комунікацій.⎼ Від індивідуальних успіхів до командного результату. ⎼ Типи співробітників (психографія). ДЕНЬ 3. Інструменти ⎼ Типи мотивації працівників. Особливості роботи з кожним типом. |
ЕКСПЕРТ
ПАВЛО КОВАЛЬСЬКИЙ Сертифікований бізнес-тренер, психолог, експерт з 9 років досвіду в управлінському та Автор: Psychographie Initiative e.V. Сертифікований курс «Постановка цілей, пошук Сертифікований курс «Управління конфліктами» - Сертифікований курс підготовки інструкторів - Сертифікований курс «Психографія, Сертифікований курс «Консультування, орієнтоване Сертифікований курс Пола Екмана What faces reveal. |
|
УМОВИ УЧАСТІ | |
Нефінансові умови:
Фінансові умови: Завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу ви сплачуєте лише частину вартості програми. Вартість участі: 5 000 грн (за 12-денну програму). Пропозиція дійсна за умови наявності вільних місць. Примітка 1 Якщо від однієї компанії в програмі бере участь 2 особи, наприклад, виконавчий директор +1 особа, то правилами проекту передбачено, що виконавчий директор є учасником всіх 4 модулів, а друга особа на кожен модуль може бути іншою. Наприклад, на модуль «Маркетинг приватної клініки» –маркетинг-директор; на модуль «Бізнес-процеси» – виконавчий директор; на модуль «Фінанси» –фінансовий директор, на модуль «Персонал» – HR директор. Примітка 2 За наявності вільних місць буде розглядатись можливість участі в окремих модулях (без участі у всій програмі). Водночас перевага буде надаватись тим компаніям, які братимуть участь у повній програмі, враховуючи «Примітку 1». Якщо вам цікавий конкретний чи кілька модулів, то просимо в заявці при реєстрації вказати, у яких саме модулях ви б хотіли взяти участь. |
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ | |
Формат заходу: онлайн-курс. Кількість учасників: 20. Мова програми: українська та російська. |
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | 5000.00 грн |
Учасник Клубу | 5000.00 грн |
Контакти адміністратора
Христина Савуляк
+380676720843
[email protected]
Ірина Швидко
+380977746347
[email protected]