Карпати

Програма управлінської ефективності для медичної галузі



ПРОГРАМА 

УПРАВЛІНСЬКОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 

ДЛЯ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ

***

МАРКЕТИНГ  ·  БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ  ·  ФІНАНСИ  ·  ПЕРСОНАЛ 

Захід організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.

2-4 квітня ·  23-25 квітня · 14-16 травня ·  4-6 червня 2020

Готельний комплекс «ТАОР Карпати», с. Ластівка, Львівська область
www.taor.com.ua

Медичний бізнес в Україні демонструє позитивну динаміку  і перспективи до подальшого зростання та створення нових робочих місць.  Професійний топ-менеджмент – запорука сталого розвитку Вашого бізнесу у цій сфері. Якщо ви прагнете бути ефективним керівником прибуткового медичного бізнесу, тоді ця програма для вас. 

Станьте учасником проекту, аби вдосконалити управлінські здібності, посилити впізнаваність бренду на ринку, підвищити продажі, оптимізувати бізнес-процеси, налагодити внутрішню комунікацію та покращити систему управління фінансами.

ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-КУРС

⎼  Власників / керівників медичних закладів (лікарняні, амбулаторно-поліклінічні, лікувальні, оздоровчі та фармацевтичні заклади, лабораторно-діагностичні центри, клініки, зокрема естетичної медицини тощо)
⎼  Маркетинг-директорів медичних центрів.

ЦІЛІ ПРОГРАМИ

⎼  Підвищити управлінські компетенції власників та керівників приватних медичних центрів.

⎼  Налагодити ділові зв’язки між учасниками навчальної програми та вибудувати співпрацю через нетворкінг і обговорення трендів  медичного ринку. 

BUSINESS NETWORKING
Учасники тренінгу – ваші потенційні бізнес-партнери. Робота в групах та відпочинок в Карпатах – чудова нагода налагодити ділові контакти з представниками медичного бізнесу різних регіонів України. Для цього будуть організовані спільні вечері та дозвілля.

ОРГАНІЗАТОРИ

Захід організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна.

Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. 

МОДУЛЬ 1. МАРКЕТИНГ ПРИВАТНОЇ КЛІНІКИ (2-4 квітня 2020 року, 3 дні)

ДЕНЬ 1

⎼ Особливості пацієнтоорієнтованості у медичних центрах.
⎼ Маркетинг = продажі. Вимоги сучасності. 
⎼ Як зробити так, щоб кожна інвестована у маркетинг гривня приносила прибуток. 
⎼ Принципи ефективності маркетингових інвестицій.
⎼ Основні принципи сучасного медичного маркетингу. Складові успіху у маркетингу. 
⎼ Як визначити і задовольнити потреби потенційних клієнтів. 
⎼ Як змусити стратегію «працювати»? Як керувати процесами, впливаючи на внутрішніх та зовнішніх клієнтів.
⎼ «Воронка продаж» приватної клініки. Робота з кейсом.
⎼ Звідки беруться пацієнти? Як керувати потоком пацієнтів? Ключові показники ефективності.
⎼ Етика в медичному бізнесі.

ДЕНЬ 2

⎼ Внутрішні клієнти. Як підбирати та навчати медичний персонал? Критерії відбору персоналу з відкритого ринку праці. На чому будувати навчання персоналу? Як заміряти ефективність роботи операторів кол-центрів, адміністраторів, лікарів. Оцінка персоналу. Практичні приклади.
⎼ Алгоритми прийняття маркетингових рішень. Аналіз ринку і вибір сегмента – сегментація і таргетинг. Робота з кейсом. 

⎼ Визначення потреб і створення необхідного іміджу клініки – позиціонування. 
⎼ Створення карти позиціонування, помилки позиціонування, недопозиціонування, перепозиціонування, непотрапляння в позиціонування. Робота з кейсом.
⎼ Цілі і задачі – SMART. Різне трактування цілей, оптимістичні та песимістичні цілі, важливість використання набору цілей. Робота з кейсом.
⎼ Визначення зовнішніх та внутрішніх факторів, що впливають на бізнес – SWOT. Об’єктивне порівняння з конкурентами, методи збору інформації про конкурентів, максимальна об’єктивізація SWOT. Робота з кейсом.

ДЕНЬ 3

⎼ Тактика - Action Plan. 
⎼ Тактичний план – план по досягненню успіху. ⎼ Управління часом. Робота з кейсом.
⎼ Реклама, яка працює. Вибір рекламного повідомлення та інструментарію донесення цього повідомлення до кінцевого користувача, розрахунок ефективності реклами, де рекламуватись і як. Особливості рекламного інструментарію, розрахунок рекламних показників, важливість інтернет-маркетингу і управління репутацією.
⎼ Карта збалансованих показників маркетингу. Робота з кейсом.
⎼ Сила крос-функціональних команд в процесі просування послуг приватної клініки. 
⎼ Елементи Agile в процесі просування послуг приватної клініки.

ЕКСПЕРТ

ЮРІЙ ЧЕРТКОВ

Міжнародний бізнес-тренер, лікар, управлінець.

Засновник і директор Агентства Медичного Маркетингу, що 
спеціалізується на навчанні лікарів
і співробітників фармпідприємств і аптек. 
www.amm.net.ua

Співзасновник приватної клініки «Доступний доктор».
www.dd.clinic

10 років стажу в кардіологічній реанімації. 

У фармацевтичному бізнесі з 2000 року. 
Працював продукт-менеджером і заступником
генерального директора з маркетингу у 
великих фармацевтичних компаніях. 

Шеф-редактор ЗМІ для аптек.Постійний спікер і модератор 
українських і міжнародних конференцій.

Автор бестселерів «Бренд-машина», 
«Аптечна машина продажів», «Чому НЕ навчать в медичному вузі», 
«Успішний медичний представник», 
двотомник «Лікарі, заробляйте!», «Доктор Бренд»..

МОДУЛЬ 2. БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ (23-25 квітня 2020 року, 3 дні)

ДЕНЬ 1

⎼ Як зрозуміти слабкі сторони Вашої клініки?
⎼ Чотири фактори успішного сервісного продажу.
⎼ Модель «залучення – послуга – утримання – повернення». Робота з кейсом.
⎼ Формула продаж приватної клініки. Продажі як система. Робота з кейсом.
⎼ Система обліку показників і вкладу підрозділів.
⎼ Скрипт при прийомі дзвінків і аналіз конверсії. Робота з кейсом.
⎼ Правило телефонних комунікацій. 

ДЕНЬ 2

⎼ Аналіз дзвінків. 
⎼ Ігрові вправи по прийому дзвінків. Робота з кейсом.
⎼ Аналіз «таємного покупця».
⎼ Як «продавати, не продаючи». М’ягка технологія SPIN.
⎼ Практичні вправи: комунікація по системі SPIN. Робота з кейсом.

⎼ «Послуги – пари» і правила «пропозицій, від яких неможливо відмовитись». Робота з кейсом.
⎼ Лінія успішної комунікації: рапорт – опитування – пропозиція – вигода.
⎼ Рольові ігри: лінія комунікації. Робота з кейсом.

ДЕНЬ 3

⎼ Рівні комунікації з пацієнтом: консультація – переконання – лідерство. Робота з кейсом.
⎼ Поняття ідеального продажу. Приклади з практики. 
⎼ Принципи формування лояльності. 
⎼ Побудова переконливої риторики, тактика побудови переконуючих мовних конструкцій.
⎼ Асортиментна матриця приватної клініки. Як «не втратити» пацієнтів і своєчасно запропонувати клієнту те, що справді він оцінить. 
⎼ Важливість категоризації пацієнтів. Робота з кейсом.
⎼ Важливість CRM і правила впровадження.

ЕКСПЕРТ

ВАЛЕРІЙ КИДОНЬ

Лікар, випускник Харківського медінституту.
Розвивав бізнес-напрямки в мережі «Аптека Низьких Цін»,
фармкомпанії «Дарниця», Агентстві Медичного Маркетингу, 
приватній клініці «Олімед». 
Має успішний досвід консалтингових проектів в 
лабораторії «Синево», клініках «Скандинавія», 
«Благомед» і «Добробут». 
Бізнес-тренер проекту «Успішний доктор», активно
створює розвиваючі матеріали для лікарів. 
Співавтор двох томів «Лікарі, заробляйте!», «Доктор Бренд», 
автор ідей книг «Конспект з лабораторної діагностики 
для лікарів-інтернів», «Успішний доктор в Україні 
на перехідному етапі».
Працював лікарем-кардіологом в Інституті терапії АМН України,
керував Представництвом Boehringer 
Ingelheim в Україні.
Очолював акушерсько-гінекологічну клініку «Ісіда», 
займав позицію медичного директора 
в клініці «Петровські ворота». 
Співпрацював з USAID, 
працював у Кабінеті міністрів України.

МОДУЛЬ 3. ФІНАНСИ (14-16 травня 2020 року, 3 дні) 

ДЕНЬ 1

⎼ Цілі і місія медичного закладу. 
⎼ Фінансові та нефінансові показники ефективності.
⎼ Система КРІ. Робота з кейсом.
⎼ Ключові показники звіту про рух грошових ресурсів. Робота з кейсом.
⎼ Операційна, інвестиційна та фінансова діяльності.
⎼ Що таке CAPEX та FCF? 
⎼ Прямий метод складання звіту. Інструменти управління грошовими ресурсами. 
⎼ Основи складання ОПУ.
⎼ Метод начислення.
⎼ Поділ витрат на постійні та змінні. Робота з кейсом.
⎼ Маржа. Точка беззбитковості. Робота з кейсом.
⎼ EBITDA. Робота з кейсом.
⎼ Середньозважена маржинальність портфеля медичних послуг.
⎼ Дебіторська заборгованість, її період оборотності.
⎼ Витрати на супровід дебіторської заборгованості.

ДЕНЬ 2

⎼ На скільки відсотків можна надати клієнту знижку? Робота з кейсом
⎼ На скільки відсотків необхідно збільшити виручку при наданні знижки на певний відсоток при умові збереження/зниження/зростання маржі? Робота з кейсом 
⎼ На скільки відсотків необхідно збільшити виручку при наданні великої знижки у випадку залучення пацієнтів через платформи-агрегатори? Робота з кейсом
⎼ На скільки відсотків необхідно збільшити виручку при отриманні обладнання в кредит?

⎼ На скільки відсотків необхідно збільшити виручку при ступінчатому рості постійних витрат? 
⎼ На скільки відсотків необхідно збільшити / можливо зменшити ціни при зміні структури продаж в портфелі медичних послуг?
⎼ На скільки відсотків можна знизити ціни при передоплаті чи авансовому платежі від пацієнта?
⎼ Як спрогнозувати надходження грошей від пацієнтів?
⎼ Як знайти «мертву» дебіторську заборгованість?
⎼ Як якісно проаналізувати виконання плану (бюджету) по виручці? Робота з кейсом

ДЕНЬ 3

⎼ Основи бюджетування.
⎼ Бюджети продажів. Робота з кейсом
⎼ Бюджети надходження грошових ресурсів. Робота з кейсом
⎼ Бюджет закупівлі розхідників.
⎼ Бюджет виплат залученим лікарям.
⎼ Бюджет операційних видатків. Робота з кейсом
⎼ Бюджетний звіт про рух грошових коштів. Робота з кейсом
⎼ Бюджет доходів та витрат.
⎼ Способи прогнозування виручки. Робота з кейсом
⎼ Інкрементний метод і метод лінійної регресії.
⎼ Бюджетування доходів за «прибутковими» послугами.
⎼ Бюджетування доходів на етапі спадання.
⎼ Бюджетування доходів по стратегії «зняття вершків» та «проникнення на ринку».
⎼ Методика прогнозування видатків.
⎼ Мінімаксний метод.
⎼ Інкрементний метод.
⎼ Наскрізний приклад бюджетування грошового потоку та операційного прибутку медичного закладу в Exсel. Робота з кейсом  

ЕКСПЕРТ

ДМИТРО СИЧ 

Експерт з управління фінансами у медичних закладах.
Керуючий партнер ТОВ «Освітній центр «Ерудит».
Член аудиторської мережі Kreston International 
(Мінськ, з 2013). 
Менеджер Департаменту ризик-консультування KPMG 
(м. Мінськ, 2008-2013). 
Керуючий партнер ТОВ «ЕккаунтінСервіс» 
Асоціації сертифікованих бухгалтерів 
і аудиторів (Мінськ, 2007-2008 рр.).
Досвід у викладанні міжнародних стандартів фінансової 
звітності та фінансового менеджменту з 2001 року. 
Досвід в зовнішньому аудиті - 12 років.
Експерт Робочої групи експертів з міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та звітності (UNCTAD, 
ООН, Женева, Швейцарія). 
Член Комітету з етики Євразійської асоціації 
сертифікованих бухгалтерів і аудиторів.
Автор понад 200 статей на тему бухгалтерського обліку 
та міжнародних стандартів фінансової звітності.

МОДУЛЬ 4. ПЕРСОНАЛ (4-6 червня 2020 року, 3 дні)

ДЕНЬ 1

⎼ Різниця між групою та командою працівників компанії.
⎼ Фокус на цілі. Особливості командного SMART-мислення. Робота з кейсом.
⎼ Наші управлінські «коди».
⎼ Поняття крос-функціональної медичної команди.
⎼ Інтерактивне тестування учасників. Робота з кейсом.
⎼ Аналіз власних сильних та слабких сторін. Індивідуальний вклад у загальний успіх. 
⎼ Ідеальний «портрет» топ-менеджера, адміністратора і лікаря. Гра на командоутворення.
⎼ Етика в медичному бізнесі. Етичний кодекс персоналу.

ДЕНЬ 2

⎼ Корпоративна культура. Морально-психологічний клімат і розвиток працівників.
⎼ Взаємодія в команді. Розвиток Win-Win мислення. Робота з кейсом.
⎼ Роль кожного відділу у складному механізмі функціонування клініки.
⎼ Значення стандартів у роботі клініки. Робота з кейсом.

⎼ Навчання як важливий фактор у побудові команди професіоналів.
⎼ Концентрація на правдивих інтересах членів команди.
⎼ Як уникати конфліктів. Робота з кейсом.
⎼ Інтерактивне тестування на рівень асертивності та подавлення партнерів (тест Томаса).

ДЕНЬ 3

⎼ «Спочатку думай, а потім дій».
⎼ Побудова правильних ефективних комунікацій між працівниками клініки. Робота з кейсом.
⎼ Бар’єри комунікацій. Трансактний аналіз. Робота з кейсом.
⎼ Принципи зворотного зв’язку. Робота з кейсом.
⎼ Принципи співпраці та колегіальності. Робота з кейсом.
⎼ Поняття лідерства в команді.
⎼ Раціональне управління робочим часом для досягнення командних результатів.
⎼ Від індивідуальних успіхів до командного результату.
⎼ Мотивація і саморозвиток.
⎼ Типи мотивації працівників. Особливості роботи з кожним типом. Завантаження у кінці (Front-end loading). Робота з кейсом. . 

ЕКСПЕРТ

 ПАВЛО КОВАЛЬСЬКИЙ

Сертифікований бізнес-тренер, психолог, експерт з
побудови команд на розвитку персоналу в медичному бізнесі. 
www.kovalskyy.pro
9 років досвіду в управлінському та 
індивідуальному консалтингу. 
Автор: Psychographie Initiative e.V. 
Сертифікований курс «Постановка цілей, пошук 
можливостей, рішення проблем» - англомовний, 
Німеччина, Саарбрюкен; Psychographie Initiative e.V. 
Сертифікований курс «Управління конфліктами» - англомовний. Німеччина, Саарбрюкен; Psychographie Initiative e.V; 
Сертифікований курс підготовки інструкторів - англомовний. 
Німеччина, Саарбрюкен. 
Psychographie Initiative e.V. 
Сертифікований курс «Психографія, 
типологія особистості» - англомовний. 
Німеччина, Штутгарт; Psychographie Initiative e.V; 
Сертифікований курс «Консультування, орієнтоване 
на рішення» - англомовний, Німеччина, Штутгарт; 
Сертифікований курс Пола Екмана What faces reveal.
Basic human emotions, США, Каліфорнія. 

ТАЙМІНГ
День 1 День 2-3
10:40 – 11:00 вітальна кава 9:00 – 11:00 навчання
11:00 – 13:20 навчання 11:00 – 11:20 перерва на каву
13:20 – 14:00 обід 11:20 – 13:20 навчання
14:00 – 16:00 навчання 13:20 – 14:00 обід
16:00 – 16:20 перерва на каву 14:00 – 15:30 навчання
16:20 – 18:30 навчання 15:30 – 15:50 перерва на каву
15:50 – 17:00 навчання 

 УМОВИ УЧАСТІ

Нефінансові умови:

  • бути власником/керівником медичного бізнесу не менше 3 років.

Фінансові умови:

Завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу Ви сплачуєте лише частину вартості програми. Вартість участі:

  • при бронюванні місця за 21 день до початку модуля – 18 000 грн (30% від загальної вартості 60 тис. грн.) + 6 000 грн харчування (12 днів);
  • при бронюванні місця за 5 днів до модуля – 24 000 грн (40%) + 6 000 грн харчування (12 днів);
  • при бронюванні місця в останні 4 дні – 30 000 грн (50%) + 6 000 грн харчування (12 днів).

Для бронювання місця на програмі необхідно сплатити завдаток в розмірі 5 000 грн, решта суми оплачується в період до 3-х днів перед модулем. Пропозиція дійсна за умови наявності вільних місць. 

У вартість тренінгу також входять роздаткові матеріали, перерви на каву та харчування. У вартість навчання не входить проживання.

Примітка 1

Якщо від однієї компанії в програмі бере участь 2 особи, наприклад, виконавчий директор +1 особа, то правилами проекту передбачено, що виконавчий директор є учасником всіх 4 модулів, а друга особа на кожен модуль може бути іншою. Наприклад, на модуль «Маркетинг приватної клініки»  –маркетинг-директор; на модуль «Бізнес-процеси» – виконавчий директор; на модуль «Фінанси» –фінансовий директор, на модуль «Персонал» – HR директор. 

Примітка 2

За наявності вільних місць буде розглядатись можливість участі в окремих модулях (без участі у всій програмі). Водночас перевага буде надаватись тим компаніям, які братимуть участь у повній програмі, враховуючи «Примітку 1». Якщо вам цікавий конкретний чи кілька модулів, то просимо в заявці при реєстрації вказати у яких саме модуля ви б хотіли взяти участь. 

Пакет учасника подіїВартість участі
Відвідувач / Користувач24000.00 грн
Учасник Клубу24000.00 грн
Контакти адміністратора заходу

Ірина Швидко
+380630351044
iryna.shvydko@bc-club.org.ua

Христина Савуляк
+380676720843
khrystyna.savuliak@bc-club.org.ua