Буковель

Програма управлінської ефективності для будівельної галузі

ПРОГРАМА 

УПРАВЛІНСЬКОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 

ДЛЯ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ

***

МАРКЕТИНГ  ·  СТРАТЕГІЯ  ·  ПРОЕКТИ  ·  ФІНАНСИ 

Захід організовується Центром інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаним на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.

17-19 жовтня  ·  31 жовтня - 2 листопада · 14-16 листопада  ·  5-7 грудня 2019

Гот. комплекс "Коруна", Івано-Франківська область, с. Татарів, БУКОВЕЛЬ

Сьогодні будівельна галузь – одна із найбільш розвинутих в Україні і має значний потенціал до подальшого зростання. А ефективний топ-менеджмент – запорука сталого розвитку вашого бізнесу у цій сфері. Власне, секторальна тренінгова програма для керівників та власників бізнесу в будівельній галузі включає розвиток компетенцій у напрямах стратегії, маркетингу, проект-менеджменту та фінансів. Комплексний підхід програми допоможе підприємцям посилити лідерські позиції їхніх компаній на ринку, збільшити цінність продукту та джерело нових доходів, відкрити нові підходи у веденні проектів та залучати інвестиції.

ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-КУРС

⎼  Керівники і власники бізнесу в будівельній галузі.

ЦІЛІ ПРОГРАМИ

⎼  Підвищити управлінські компетенції керівників будівельного бізнесу.

⎼  Налагодити ділові зв’язки між учасниками програми для продовження співпраці та виконання спільних проектів у будівництві.

BUSINESS NETWORKING
Учасники проекту – Ваші потенційні бізнес-партнери. Робота в групах та спільний відпочинок в Карпатах - чудова можливість налагодити ділові контакти з керівниками та власниками будівельного бізнесу різних регіонів України. Для цього буде організовано знайомство учасників, спільні вечері, відпочинок та активне спілкування.

МОДУЛЬ 1. СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ (3 дні) 

ДЕНЬ 1

⎼ Ролі маркетингу в українській компанії: девелопмент та виробництво.
⎼ Постановка маркетингових KPІ.
⎼ Драйвери росту будівельного ринку. 
⎼ Архітектура бренду. Розробка активів і компетенцій брендів девелоперських та виробничих компаній. 
⎼ Етапи стратегічного планування та інструменти побудови успішного бренду.

ДЕНЬ 2

⎼ Види ринкових досліджень та їх застосування у веденні бізнесу. 
⎼ Аналіз даних про конкурентів.
⎼ Ринкова сегментація та вибір цільових сегментів на В2В та В2С ринках.  
⎼ Методи пошуку ніші.
⎼ Партизанські дослідження – проведення ринкових досліджень своїми силами.
⎼ Аналіз конкурентів.

⎼ Використання результатів досліджень конкурентного ринку
⎼ Прогнозування поведінки клієнта.
⎼ Прогнозування поведінки конкурента. 

ДЕНЬ 3

⎼ Інновації та розробка нових продуктів на девелоперському та будівельному ринку: планування об’єктів з високим потенціалом продаж та розробка інноваційних будівельних матеріалів.
⎼ Сервісні рішення як драйвер збільшення цінності продукту та джерело нових доходів. 
⎼ Ціноутворення: формування ціни, знижки, акції, розтермінування, іпотека.
⎼ Планування каналів продажу: прямі продажі VS рієлторські агенції.  
⎼ Маркетингові комунікації: діджітал, точкові комунікації, стимулювання “сарафанного радіо”. ⎼ Партизанські маркетингові інструменти – швидкі рішення для швидких результатів.  

ЕКСПЕРТ

АНДРІЙ ПРУДІУС

Консультант з маркетингу, МВА Graduate School of Business (CEU, Будапешт, Угорщина).

Спеціалізується на темах: сегментування і визначення високоприбуткових цільових аудиторій бізнесу, розробка стратегій позиціонування компаній та їх продуктів, розробка і впровадження систем комунікації з цільовими аудиторіями В2В, В2С. 

Досвід роботи із компаніями в будівельній галузі: корпорація РІЕЛ (Львів, Київ), компанія «Інвестор» (Луцьк), будівельна компанія Obol (Угорщина), будівельна компанія «Impact» (Румунія), виробнича компанія Баутех-Україна (Одеса).

В 2007-2010 роках  працював старшим консультантом в європейському офісі міжнародної консалтингової компанії  «The Garrison Group» (Угорщина). З 2011 року – індивідуальний консультант з маркетингу компаній: Альфа Банк (Україна), будівельна корпорація “Ріел” (Україна), “Нові Продукти” (Україна).

Серед клієнтів: ІКЕА (Росія, Балканські країни, Угорщина), Райффайзен Банк (Румунія), Bayer  (Угорщина, Росія), Pfizer (Угорщина) та інші.

МОДУЛЬ 2. СТРАТЕГІЯ ТА БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ (3 дні)

ДЕНЬ 1

⎼ Навіщо компанії стратегія? Як вона допомагає у будівельному бізнесі?
⎼ Застосування стратегічної моделі.
⎼ Операційна ефективність та стратегічний розвиток в будівельній галузі.
⎼ Основні компоненти та критерії виміру операційної ефективності бізнесу.
⎼ Стратегічний розвиток як одна із основних функцій управління в бізнесі.
⎼ Стратеги: особистість та особливості підходів.
⎼ Варіанти побудови стратегії відповідно до типу лідерства керівника.
⎼ Керівник як драйвер виконання стратегії.
⎼ Контекст та моделі бізнесу  в будівництві та будівельній галузі.
⎼ Пошук економічної моделі бізнесу, відмінної від конкурентів.
⎼ Конкурентний аналіз ринку будівництва.

ДЕНЬ 2

⎼ Що таке візія, чи потрібна вона і як застосовується?

⎼ Постановка стратегічних цілей бізнесу.
⎼ Ринково орієнтовані стратегії.
⎼ Методи побудови ринково орієнтованих стратегій.
⎼ Ресурсно орієнтовані стратегії.
⎼ Методи побудови ресурсно орієнтованих стратегій.
⎼ Позиціонування будівельного бізнесу.
⎼ Стратегічний план: межі деталізації.

ДЕНЬ 3

⎼ Механізм втілення стратегічного плану.
⎼ Структура організації на підтримку стратегії.
⎼ Ресурсні пріоритети: як визначити, що насправді має значення для досягнення стратегічних цілей?
⎼ Процесні пріоритети: важливі і другорядні процеси. 
⎼ Управління змінами.
⎼ Чого насправді прагнуть люди, що працюють у вашій організації?
⎼ Персонал. Подолання ментальних і психологічних перешкод на шляху реалізації стратегії
⎼ Операційні плани. Бюджети. Механізми контролю.
⎼ Інструменти захисту стратегічної позиції.

ЕКСПЕРТ

ГЕННАДІЙ КАНІЩЕНКО

Кандидат економічних наук. Член-кореспондент Академії Інженерних Наук України, директор з питань організаційного розвитку у виробничій компанії «Спецтехоснастка».

Власник та засновник консалтингової компанії «Strategy Masterminds».

Спеціалізація: реорганізація бізнесу, формування стратегій та їх реалізація,  структурування організаційних цілей та систем оцінки результатів діяльності.

Викладацький досвід бізнес-дисциплін на програмах МВА бізнес-шкіл, зокрема: Львівський Інститут Менеджменту, Міжнародний Інститут Менеджменту (МІМ -Київ), Міжнародний Інститут Бізнесу (Київ) та Києво-Могилянська бізнес-школа. Був провідним інструктором у Консорціумі з вдосконалення менеджмент-освіти в Україні (CEUME) та радником таких компаній: БМ-Транс та БМ-Будмеханізація, Каміон-Ойл, Microlife-Україна, БАДМ.

МОДУЛЬ 3. УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ (3 дні) 

ДЕНЬ 1

⎼ Будівельна галузь у світовому контексті. Тренди, виклики та системні проблеми (фасилітація групової роботи).
⎼ Особливості "національного" будівництва в контексті євроінтеграції.
⎼ Хто і за що платить гроші в будівництві? Філософія створення цінності та побудови стосунків. Стейкхолдери та іх інтереси.
⎼ Вибір бізнес-моделі. Приклади відомих компаній.
⎼ Орієнтація на світові стандарти. Найвідоміші та визнані методології.
⎼ Відбудова системи управління (люди, процеси, проекти).

ДЕНЬ 2

⎼ Ланцюг створення цінності в будівельному проекті.
⎼ Організаційна структура. Як працює матрична структура. Можливості застосування рольової структури.
⎼ Скільки коштуватиме проект та коли закінчиться? Питання, що змушують вибудовувати процеси управління.

⎼ Процеси управління проектами. Де  шукати  резерви для покращення? (ініціація, планування, виконання, моніторинг та контроль, закриття).
⎼ Галузі знань, які потрібні проектам. 9 галузей, що визнав світ.
⎼ Чи можливо заробляти за рахунок скорочення термінів проекту?

ДЕНЬ 3

⎼ Трудові ресурси: позиція в кошторисі чи актив? 
⎼ Компетенції та кваліфікація.
⎼ Залучення та стимулювання.
⎼ Ділова культура.
⎼ Найцікавіші підходи в організації проектів.
⎼ Ощадливе виробництво (Lean production).
⎼ Точно в строк (Just in time).
⎼ Завантаження у кінці (Front-end loading).
⎼ Чи є перспектива у agile-підходів, коли встановлені дедлайни та кінцева ціна? 

ЕКСПЕРТ

ЕЛЬВІРА ФАЙЗУЛЛІНА 

Сертифікований консультант з управління (CMC, ICMCI), Віце-президент Всеукраїнської асоціації консультантів з управління, консультант з управління.

Професійний проектний менеджер (IPMA, рівень С): Керівник програми «Управління проектами» Києво-Могилянської бізнес-школа (KMBS).

Досвід роботи із компаніями в будівельній галузі: Девелоперська компанія "НЕСТ" (Нерухомість столиці), Управління будівництвом "Хмельницька атомна електростанція", Проектний інститут компанії "ТММ", ТОВ "Інтепроект", Управління капітального будівництва ПАТ "Укргазвидобування", "Київметробуд".

Розроблені методики: виявлення пріоритетів при роботі з особистими цілями керівника; візуалізація змісту проектів для проведення проектних нарад, передачі компетенцій від команди консультантів персоналу клієнтської організації в ході консультаційного проекту.

МОДУЛЬ 4. ФІНАНСИ ТА ІНВЕСТИЦІЇ (3 дні) 

ДЕНЬ 1

⎼ Практика фінансового обґрунтування нових проектів у сфері девелопменту.
⎼ Положення про обґрунтування нових проектів у девелоперській компанії, його зміст та ключові пункти, як складати таке положення.
⎼ Види та класифікація проектів: комерційні та некомерційні. Залежність фінансового аналізу проекту від його типу.
⎼ Поняття ефективності та можливості реалізації проекту. Правила відбору важливої (релевантної) інформації для прогнозу грошових потоків в процесі обґрунтування проектів.
⎼ Основи релевантного аналізу витрат, доходів та грошових потоків.
⎼ Поняття про релевантні та іррелевантні витрати та інкрементальні грошові потоки на основі релевантних витрат. 
⎼ Типові помилки вітчизняних менеджерів при обґрунтуванні проектів.
⎼ Каса та нарахування. Перехід від релевантних витрат до інкрементальних операційних грошових потоків.
⎼ Базові положення капітального бюджетування девелоперських проектів.
⎼ Які витрати враховувати в процесі обґрунтування проектів.
⎼ Схеми розрахунку капітальних, поточних та остаточних (термінальних) грошових потоків.
⎼ Вплив оподаткування на обчислення грошових потоків

ДЕНЬ 2

⎼ Вплив податкової амортизації на обчислення грошових потоків по проекту (загальний підхід).
⎼ Вплив податку на прибуток, податковий щит.
⎼ Два методи обчислення податкового щита капітального проекту: метод Міллера-Модільяні, метод Едзела-Майлза.
⎼ Методи обчислення термінальних грошових потоків.
⎼ Використання формули Гордона для обчислення термінальних грошових потоків.

⎼ Використання формули Гордона для обчислення термінальних грошових потоків.

⎼ Обґрунтування проектів звичайних та проектів заміщення у девелопменті.
⎼ Оцінка проекту при його фінансуванні в кредит.
⎼ Вплив вітчизняної специфіки на обґрунтування проектів, коригування грошових потоків.
⎼ Вплив ставки оподаткування прибутку та специфіки нарахування і сплати цього податку.
⎼ Вплив ПДВ та нарахувань на ФЗП.
⎼ Вплив «першої події» на «податковий щит».
⎼ Вплив інфляції на обґрунтування проекту.

ДЕНЬ 3

⎼ Вплив кризи на обґрунтування нових проектів.
⎼ Вплив фінансування проекту та динаміки зміни робочого капіталу на обґрунтування проектів.
⎼ Вплив податкової амортизації на обґрунтування.
⎼ Специфіка нарахування амортизації в Україні та US MACRS їх вплив на обґрунтування проектів.
⎼ Показники ефективності, що використовуються в процесі обґрунтування нових проектів.
⎼ Критерії PВP, APR, ROI, NPV, IRR, MIRR, PI, DPP, APP.
⎼ Використання MS Excel для обчислення показників.
⎼ Метод еквівалентних ануїтетів для оцінки проектів .
⎼ Аналіз ризиків в процесі обґрунтування проектів у сфері девелопменту.
⎼ Використання управлінських опціонів в процесі прийняття рішень щодо проектів у девелопменті.
⎼ Опціони відмови від проекту, на право продовжувати проект, розвитку проекту та їх вартість. 

ЕКСПЕРТ

 МИХАЙЛО КОЛІСНИК

 Експерт у галузі фінансів, професор з фінансового обліку, управлінського обліку та фінансового менеджменту.

Президент CFO Club Ukraine. 
Керуючий партнер компанії FINART Smart Solutions (FASS). Консультант Міжнародної Фінансової Корпорації (IFC).

Професор з фінансів Львівської бізнес-школи (LvBS), консультує у бізнес-школі Інституту приватизації й менеджменту (Мінськ), викладав стратегічне планування в Единбурзькій бізнес-школі, Київській школі економіки.

Досвід роботи із компаніями в будівельній галузі: Комфорт-Сервіс, Ковальська Груп, Gertz, Харківський будівничий союз, Золоті ворота, Лемма Вирбники будматеріалів: Henkel, Fomalgaut, Remmers Ukraine Shenk, Zeppelin, Scania.

 УМОВИ УЧАСТІ

Нефінансові умови:

  • бути власником/керівником будівельного бізнесу не менше 3 років.

Фінансові умови:

Завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу Ви сплачуєте лише частину вартості програми. Вартість участі:

  • при бронюванні місця за 21 день до початку програми – 18 000 грн. за програму (30% від загальної вартості, що складає 60 тис. грн.) + 6 000 грн. харчування (за 12 днів);
  • при бронюванні місця за 5 днів до початку програми – 24 000 грн за програму (40% від загальної вартості, що складає 60 тис. грн.) + 6 000 грн. харчування (12 днів).

Для бронювання місця на програмі необхідно сплатити завдаток в розмірі 5000 грн., решта суми оплачується в період до 3-х днів до початку програми. Пропозиція дійсна за умови наявності вільних місць.

У вартість програми входять роздаткові матеріали, перерви на каву, обіди та вечері. У вартість навчання не входить проживання. 

Примітка 1

Якщо від однієї компанії в програмі бере участь 2 особи, наприклад, виконавчий директор +1 особа, то правилами проекту передбачено, що виконавчий директор приймає участь у всіх 4-х модулях, а друга особа на кожен модуль може бути іншою. Наприклад, на модуль "Стратегія та бізнес-моделювання" - заступник директора; на модуль "Маркетинг" - маркетинг-директор; на модуль "Проект-менеджмент" - операційний директор; на модуль "Фінанси та інвестиції" - фінансовий директор.

Примітка 2

За наявності вільних місць буде розглядатись можливість участі в окремих модулях (без участі у всій програмі). Водночас перевага буде надаватись тим компаніям, які братимуть участь у повній програмі, також враховуючи "Примітку 1". Якщо Вам цікавий виключно один чи кілька модулів, то просимо в заявці при реєстрації вказати у яких саме модуля Ви б хотіли прийняти участь.

Пакет учасника подіїВартість участі
Відвідувач / Користувач24000.00 грн
Учасник Клубу24000.00 грн
Контакти адміністратора заходу

Христина Савуляк
+380676720843
khrystyna.savuliak@bc-club.org.ua

Оксана Кулеба
+380969572407
oksana.kuleba@bc-club.org.ua