Online

Онлайн-захід #6 "Тренди бізнесу. Формування ефективної команди в сучасних реаліях"

Дата: 26 жовтня 2021, вівторокЧас: 15:00-17:00Адреса: Online
510
Зареєструватись на захід

ЗАПРОШУЄМО

на онлайн-захід #6
із серії малих форумів «Тренди бізнесу»

ТРЕНДИ БІЗНЕСУ. ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОМАНДИ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ

Захід організований Клуб Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

26 жовтня  (вівторок) 2021, 15:00 – 17:00

Онлайн

Умови ведення бізнесу швидко змінюються, каталізатором змін при цьому виступив COVID-19, штучний інтелект, поширення інформаційних технологій, зміна поколінь та інші фактори.

Приймати рішення в умовах невизначеності на сьогодні є звичною справою. Це нова реальність. І саме тут на допомогу можуть прийти тренди, думки фахівців та підприємців, які уже працюють на пошуком сценаріїв розв’язку проблем.

Запрошуємо на малий форум на тему «Тренди бізнесу. Формування ефективної команди в сучасних реаліях», де разом обговоримо, що змінилось і куди рухаються тенденції.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Власники/ці та керівники/ці бізнесу.
  • Керівники/ці відділу по роботі із персоналом, менеджери/ки з підбору персоналу, HR – менеджери/ки.

ПРОГРАМА 

14:45-15:00

Реєстрація учасників

15:00-17:00

Програма заходу:

Відкриття події

 

Секрети високоефективної команди. Від команди зірок до зіркової команди. 

Алла Заднепровська, founder & CEO Міжнародної Консалтингової Групи «Живе Діло», авторка і ведуча Інтегральної Коучинг Школи (ACSTH ICF), коуч перших осіб і ТОП-команд. 

Професійна фасилітаторка, консультантка з управління, мотиваційна спікерка. 

Експертка з теми лідерства, управління бізнесом, стратегічного розвитку, технологій, менеджменту, управління змінами, коучингу, розвитоку особистості.

 https://taplink.cc/alla_zadneprovskaya

дискусія, питання-відповіді
1-хвилинні виступи від учасників події

Мотиваційний профіль члена команди: як це працює?

Наталія  Костюк, психолог, бізнес-тренерка, коуч за програмою ECF, ведуча трансформаційних ігор, членкиня Української асоціації Трансакційного Аналізу, віце-президентка Агенції європейських інновацій.

Понад 7 років займається психологією. До цього часу понад 10 років керувала міжнародними проєктами. Провела понад 100 тренінгів, більше 500 годин психологічних консультацій та коуч-сесій. Розробила унікальний продукт – аудит команд через гейміфікацію. Це буде корисно власникам та керівникам бізнесу, які хочуть реалізовувати свої амбітні цілі.

Авторка 6 онлайн марафонів: «30 днів життєвої трансформації», «Кидаю виклик Собі», «Весняний онлайн марафон Overload/Перезапуск з Наталією Костюк», у яких взяли участь понад 250 учасників.

www.nataliyakostyuk.com

дискусія, питання-відповіді
1-хвилинні виступи від учасників події

Кейс #1. Про що не здогадується керівник, формуючи ефективну команду.

Досвід компанії «Арія Моторс».

Іван Бойко, директор компанії «Арія Моторс» (дилер HONDA, HYNDAI, BMW). Досвід розвитку, змінах, вирішенняі проблем, стратегічнихі сесіїй.

aria.lviv.ua

Кейс #2. Здібності, знання, компетентність і мотивація. Що потрібно врахувати при створенні команди.

Михайло Ткач, HR Business Partner в SoftServe, експерт зі стратегування та організаційних змін.

Цей виступ присвячений огляду ключових факторів оцінки працівника –  чи буде виконуватись доручена йому/їй робота. Чи достатньо знайти талановиту людину? Чи, можливо, достатньо знайти дуже мотивовану людину? Чи можна знайти ідеального працівника? Спробуємо подискутувати

Підведення підсумків. Закриття заходу

СЕРІЯ МАЛИХ ФОРУМІВ*

Подія #1 Тренди бізнесу. Просування бізнесу в інтернеті. 22 вересня 2021
15:00-17:00
Деталі та реєстрація тут»»
Подія #2 Тренди бізнесу. Франчайзинг як інструмент розширення бізнесу. 28 вересня 2021
15:00-17:00
Деталі та реєстрація тут»»
Подія #3 Тренди бізнесу. Рекрутинг персоналу. 05 жовтня 2021
15:00-17:00
Деталі та реєстрація тут»»
Подія #4 Тренди бізнесу. Брендинг-стратегія. Просування бренду. 12 жовтня 2021
15:00-17:00
Деталі та реєстрація тут»»
Подія #5 Тренди бізнесу. Продаж послуг. 19 жовтня 2021
15:00-17:00
Деталі та реєстрація тут»»
Подія #6 Тренди бізнесу. Формування команди в сучасних реаліях. 26 жовтня 2021
15:00-17:00
Деталі та реєстрація тут»»

*Тематики можуть змінюватись відповідно до актуальних запитів бізнесу.

УМОВИ УЧАСТІ

Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів. 

Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу. 

Вартість участі: безкоштовно завдяки спільному фінансуванню урядом Федеративної Республіки Німеччина і Європейським Союзом та підтримці GIZ.

Посилання на zoom-кімнату буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку заходу. 

ПРИМІТКИ

Мова заходу: українська.

Формат: онлайн.

ОРГАНІЗАТОРИ

Захід організовує Клуб Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ  проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. 

Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

Пакет учасника подіїВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубубезкоштовно
Учасник Медкластерубезкоштовно
Учасник Клубу + Медкластерубезкоштовно
Контакти адміністратора заходу

Юлія Ліхва
+380981616839
yulia.likhva@bc-club.org.ua

Підтверджені заявки
  1. Setalo Olga, Goodwill, Директор
  2. Акула Катерина, ФОП Акула КЮ, Директор, Запоріжжя
  3. Андріїшин Наталя, Деніго, директор, Коломия
  4. Антонюк Оксана, ПРАТ Едельвіка, директор з економіки, Луцьк
  5. Барам Григорій, Городницька селищна рада, нач.відділу економічного розвитку, Городниця
  6. Баранцова Алла, Черкаський обласний центр зайнятості, начальник відділу організації профорієнтації, Черкаси
  7. Барнович Тетяна, Flash Day agency, Керівник, Львів
  8. Букреєва Ольга, Краснокутська селищна територіальна громада, головний спеціаліст відділу стратегічного розвитку та муніципальних ініціатив апарату Краснокутської селищної ради
  9. Винницька Оксана, Бізнес-коуч, Бізнес-тренер з продаж та розвитку управлінських навиків, організаційний коуч ( коучинг власників та команд)
  10. Водягіна Крістіна, "Медіамайстерня" МКУ ім Пилипа Орлика, Журналіст, Миколаїв
  11. Герасименко Юлія, Дмитрушківстька сільська рада, ., Умань
  12. Гуменчик Михайло, Менеджмент Консалтинг Груп, директор, Львів
  13. Дорош Уляна, Креативна івент агенція "Art Prostir", керівник, Львів
  14. Дяків Ольга, ЗУНУ, Доцент
  15. Живко Зінаїда, ЛьвДУВС, професор кафедри менеджменту, Львів
  16. Зайцева Анна, HR Кав'ярня, Львів
  17. Зубко Наталія, Підволочиська селищна рада, Начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та інвестицій, Підволочиськ
  18. Кантор Надія, ТОВ СТЕН, Директор, Тернопіль
  19. Кап Оксана, ФОП, менеджер, Івано-Франківськ
  20. Карпенко Лана, Spectrojob, founder, Київ
  21. Кац Еліна, ТОВ "ЮТ-АГРО", керівниця департамениу комунікацій та маркетингу
  22. Кекіш Петро, Академія здоров’я, Керівник, Тернопіль
  23. КИРХАН ВАЛЕНТИНА, ПП КПК "АВАНТЕ", ДИРЕКТОР, Одеса
  24. Коваленко Євгеній, Агенція місцевих і регіональних ініціатив, Голова, Ніжин
  25. Ковальчук Дмитро, ФОП Ковальчук Д.О., Власник, Київ
  26. Колісник Вікторія, ТОВ Центр медичної реабілітації та спортивної медицини, Мед.директор, Вінниця
  27. Коновченко Олександр, Нбу, Економіст, Київ
  28. Коромислова Людмила, Фоп, Керівники, Полтава
  29. Котик Ксенія, ПрАТ "Карлсберг Україна", Менеджер ІТ-проєктів, Львів
  30. Кравець Тамара, АТ АКБ Львів, Начальник відділу, Львів
  31. Лебедевич Юлія, Ен Сі Інжиніринг, HRD, Lviv
  32. Леляков Геннадій, Енергетичний виробничий кооператив Вогник, Голова правління, Лисичанск
  33. Литвиненко Ольга, УМСФ, Старший викладач, Дніпро
  34. Літвінчук Марія, Виконавчий комітет Буцької селищної ради, Головний спеціаліст бухгалтерського обліку та звітності, Буки
  35. Маковоз Оксана, НТУ ХПІ, Професор кафедри менеджменту та оподаткування, Харків
  36. Маматова Лейла, ДВНЗ ПДТУ, Старший викладач, Маріуполь
  37. Маслянка Оксана, Olaser sp z o.o, Заступник директора, Варшава
  38. Михайлів Галина, Прикарпатський національний університет, Доцент, Івано-Франківськ
  39. Мусійовська Віолетта, Medicover, координатор
  40. Набокова Олена, ГО "Українське жіноцтво", Президентка, Запоріжжя
  41. Нараєвська Наталія, Юридична компанія "Nilos", директор, Київ
  42. Нєкрасов Олег, Атон сервис, менеджер, Киїїв
  43. Овсейко Наталія, CC UBR, Тернопіль
  44. Островська Неля, УКУ, Фахівець відділу управління персоналом, Львів
  45. Пархоменко Артем, ПрАТ "РКЗ", Директор з розвитку, Київ
  46. Петрів Володимир, Група компаній ББМ, CEO, Долина
  47. Пивоварова Вікторія, Самозаймання, Копирайтинг, smm, Бровари
  48. Пуха Наталія, ТендерОк, керівник, Рівне
  49. Сапрука Вікторія, Soft Serve, Engineer, Львів
  50. Свідро Олексій, ТОВ "Техсервіс ВЕКО", Заступник директора, Київ
  51. Серебрій Олександр, Національний банк України, головний економіст, Київ
  52. Сивоконь Аліна, Новопсковська селищна рада, спеціаліст І категорії відділу економіки, Новопсков
  53. Сидорець Олена, ТОВ "НЕТКРЕКЕР", начальник відділу кадрів, Київ
  54. Скорик Оксана, ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр", менеджер з розвитку бізнесу, Львів
  55. Суворкіна Анна, Єврокар, Аналітик, Київ
  56. Таслицька Олена, ТОВ СЕРВІС ЗЕД, Директор, Київ
  57. Толстогузова Ірина, Aton Service, Hr, Київ
  58. Холодюк Ярослав, Споживчий кооператив "Мережа Будівельних Магазинів", Голова кооперативу, Чернівці
  59. Чепіжко Олена, Єврокар, Керівник із зовнішніх комунікацій, Київ
  60. Чернухіна Анна, Міжнародна маркетингова група, HR, Київ
  61. Чорний Артем, Most, Комерційний директор, Київ
  62. Чулаєвська Анастасія, Поліський національний університет, Студент, староста, Житомир
  63. Шацька Галина, ФОП Шацька Галина, Власник, Тернопіль
  64. Шевага Надія, ФОП, ФОП, Івано-Франківськ
  65. Шевченко Любов, Європейський центр професійного розвитку European Center for Professional Development, Директор, Очаків
  66. Шеленко Діана, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, професор, Івано-Франківськ
  67. Шепель Галина, ФОП, ФОП, Рівне
  68. Шиманська Катерина, Материнка clinic, Власниця клініки, Новий Розділ
  69. Шніцар Назарій, Айкюмед, Комерційний директор, Lviv
  70. Юденко Анна, ADVIN.pro, COO, Київ