Online

Онлайн-захід #6 "Тренди бізнесу. Формування ефективної команди в сучасних реаліях"

Дата: 26 жовтня 2021, вівторокЧас: 15:00-17:00Адреса: Online
114

ЗАПРОШУЄМО

на онлайн-захід #6
із серії малих форумів «Тренди бізнесу»

ТРЕНДИ БІЗНЕСУ. ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОМАНДИ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ

Захід організований Клуб Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

26 жовтня  (вівторок) 2021, 15:00 – 17:00

Онлайн

Умови ведення бізнесу швидко змінюються, каталізатором змін при цьому виступив COVID-19, штучний інтелект, поширення інформаційних технологій, зміна поколінь та інші фактори.

Приймати рішення в умовах невизначеності на сьогодні є звичною справою. Це нова реальність. І саме тут на допомогу можуть прийти тренди, думки фахівців та підприємців, які уже працюють на пошуком сценаріїв розв’язку проблем.

Запрошуємо на малий форум на тему «Тренди бізнесу. Формування ефективної команди в сучасних реаліях», де разом обговоримо, що змінилось і куди рухаються тенденції.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Власники/ці та керівники/ці бізнесу.
  • Керівники/ці відділу по роботі із персоналом, менеджери/ки з підбору персоналу, HR – менеджери/ки.

ПРОГРАМА 

14:45-15:00

Реєстрація учасників

15:00-17:00

Програма заходу:

Відкриття події

 

Секрети високоефективної команди. Від команди зірок до зіркової команди. 

Алла Заднепровська, founder & CEO Міжнародної Консалтингової Групи «Живе Діло», авторка і ведуча Інтегральної Коучинг Школи (ACSTH ICF), коуч перших осіб і ТОП-команд. 

Професійна фасилітаторка, консультантка з управління, мотиваційна спікерка. 

Експертка з теми лідерства, управління бізнесом, стратегічного розвитку, технологій, менеджменту, управління змінами, коучингу, розвитоку особистості.

Автор книг "Я дозволяю собі жити.63 кванта змін", "Сильні питання для якісних змін", автор трансформаційної коучингової гри "Фокус"

 https://taplink.cc/alla_zadneprovskaya

дискусія, питання-відповіді
1-хвилинні виступи від учасників події

Мотиваційний профіль члена команди: як це працює?

Наталія  Костюк, психолог, бізнес-тренерка, коуч за програмою ECF, ведуча трансформаційних ігор, членкиня Української асоціації Трансакційного Аналізу, віце-президентка Агенції європейських інновацій.

Понад 7 років займається психологією. До цього часу понад 10 років керувала міжнародними проєктами. Провела понад 100 тренінгів, більше 500 годин психологічних консультацій та коуч-сесій. Розробила унікальний продукт – аудит команд через гейміфікацію. Це буде корисно власникам та керівникам бізнесу, які хочуть реалізовувати свої амбітні цілі.

Авторка 6 онлайн марафонів: «30 днів життєвої трансформації», «Кидаю виклик Собі», «Весняний онлайн марафон Overload/Перезапуск з Наталією Костюк», у яких взяли участь понад 250 учасників.

www.nataliyakostyuk.com

дискусія, питання-відповіді
1-хвилинні виступи від учасників події

Кейс #1. Про що не здогадується керівник, формуючи ефективну команду.

Досвід компанії «Арія Моторс».

Іван Бойко, директор компанії «Арія Моторс» (дилер HONDA, HYNDAI, BMW). Досвід розвитку, змінах, вирішенняі проблем, стратегічнихі сесіїй.

aria.lviv.ua

Кейс #2. Здібності, знання, компетентність і мотивація. Що потрібно врахувати при створенні команди.

Михайло Ткач, HR Business Partner в SoftServe, експерт зі стратегування та організаційних змін.

Цей виступ присвячений огляду ключових факторів оцінки працівника –  чи буде виконуватись доручена йому/їй робота. Чи достатньо знайти талановиту людину? Чи, можливо, достатньо знайти дуже мотивовану людину? Чи можна знайти ідеального працівника? Спробуємо подискутувати

Підведення підсумків. Закриття заходу

СЕРІЯ МАЛИХ ФОРУМІВ*

Подія #1 Тренди бізнесу. Просування бізнесу в інтернеті. 22 вересня 2021
15:00-17:00
Деталі та реєстрація тут»»
Подія #2 Тренди бізнесу. Франчайзинг як інструмент розширення бізнесу. 28 вересня 2021
15:00-17:00
Деталі та реєстрація тут»»
Подія #3 Тренди бізнесу. Рекрутинг персоналу. 05 жовтня 2021
15:00-17:00
Деталі та реєстрація тут»»
Подія #4 Тренди бізнесу. Брендинг-стратегія. Просування бренду. 12 жовтня 2021
15:00-17:00
Деталі та реєстрація тут»»
Подія #5 Тренди бізнесу. Продаж послуг. 19 жовтня 2021
15:00-17:00
Деталі та реєстрація тут»»
Подія #6 Тренди бізнесу. Формування команди в сучасних реаліях. 26 жовтня 2021
15:00-17:00
Деталі та реєстрація тут»»

*Тематики можуть змінюватись відповідно до актуальних запитів бізнесу.

УМОВИ УЧАСТІ

Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів. 

Зареєструвавшись на цей захід, Ви надаєте згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних, а також на участь у відео- чи фотозйомці під час заходу. 

Вартість участі: безкоштовно завдяки спільному фінансуванню урядом Федеративної Республіки Німеччина і Європейським Союзом та підтримці GIZ.

Посилання на zoom-кімнату буде надіслано на Вашу пошту за годину до початку заходу. 

ПРИМІТКИ

Мова заходу: українська.

Формат: онлайн.

ОРГАНІЗАТОРИ

Захід організовує Клуб Ділових Людей Україна в рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ  проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. 

Мета проєкту – створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств, підтримка інновацій та стимулювання експорту, що є шляхом до сталого й рівномірного економічного зростання. У межах підходу Team Europe проєкт також сприятиме відновленню України від наслідків COVID-19.

Пакет учасникаВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубубезкоштовно
Контакти адміністратора

Юлія Ліхва
+380981616839
[email protected]

Підтверджені заявки
  1. Дунець Роман, Ромус Поліграф, Директор, Львів
  2. Винницька Оксана, Бізнес-коуч, Бізнес-тренер з продаж та розвитку управлінських навиків, організаційний коуч ( коучинг власників та команд), Львів
  3. Кац Еліна, ТОВ "ЮТ-АГРО", керівниця департамениу комунікацій та маркетингу, Рівне
  4. Дорош Уляна, Креативна івент агенція "Art Prostir", керівник, Львів
  5. Човган Сергій, Medestet Cosmetology, керівник, Вінниця
  6. Джуман Ольга, Реабілітаційний центр Еліта, Міжнародна клініка відновного лікування, Заступник директора, Львів
  7. Стефурак Юлія, ФОП, HR менеджер, Івано-Франківськ
  8. Женчур Ірина, KI School, директор з розвитку
  9. Setalo Olga, Goodwill, Директор, Київ
  10. Зайцева Анна, HR Кав'ярня, Львів
  11. Овсейко Наталія, Консалтингова компанія "Універсальний бізнес ресурс", Директор, Тернопіль
  12. Скорик Оксана, ПП "НВПП "Спаринг-Віст Центр", менеджер з розвитку бізнесу, Львів
  13. КИРХАН ВАЛЕНТИНА, ПП КПК "АВАНТЕ", ДИРЕКТОР, Одеса
  14. Войтович Тетяна, MSV Multicall, Head of HR, Львів
  15. Пивоварова Вікторія, Самозаймання, Копирайтинг, smm, Бровари
  16. Дяків Ольга, ЗУНУ, Доцент, Тернопіль
  17. Барам Григорій, Городницька селищна рада, нач.відділу економічного розвитку, Житомир
  18. Лазар Олена, Фуджікура, Регіональний директор з персоналу, Львів
  19. Кравець Тамара, АТ АКБ Львів, Начальник відділу, Львів
  20. Ляховська Олена, ФОП, Кафе-піцерія "Доміно", кафе "БорщОк", Власник, Львів
  21. Антонюк Оксана, ПРАТ Едельвіка, директор з економіки, Луцьк
  22. Мусійовська Віолетта, Medicover, координатор, Львів
  23. Желтова Наталія, Юридична компанія "Nilos", директор, Київ
  24. Карпа Іван, Планую відкрити, Засновник, Львів
  25. Гаврик Марта, HDClinic Гаврик Дентал клінік, директор, Львів
  26. Пархоменко Артем, ПрАТ "РКЗ", Директор з розвитку, Київ
  27. Гринтус Христина, ТОВ Кристал-Моторс, Керівник відділу продажів, Тернопіль
  28. Петрів Володимир, Група компаній ББМ, CEO, Долина
  29. Леляков Геннадій, Енергетичний виробничий кооператив Вогник, Голова правління, Лисичанськ
  30. Галюк Ірина, ІФНТУНГ, доцент, Івано-Франківськ
  31. Елейко Тарас, ПП «Центр літотріпсії» (UROSVIT), Керівник, Львів
  32. Островська Неля, УКУ, Фахівець відділу управління персоналом, Львів
  33. Таслицька Олена, ТОВ СЕРВІС ЗЕД, Директор, Київ
  34. Свідро Олексій, ТОВ "Техсервіс ВЕКО", Заступник директора, Київ
  35. Кантор Надія, ТОВ СТЕН, Директор, Тернопіль
  36. Мирошников Дмитро, Кратос, ТОВ, директор, Мукачево
  37. Скорописова Людмила, ФОП Скорописова, Власниця, керівник, Слов'янськ
  38. Маматова Лейла, ДВНЗ ПДТУ, Старший викладач, Маріуполь
  39. Ковальчук Дмитро, ФОП Ковальчук Д.О., Власник, Київ
  40. Юденко Анна, ADVIN.pro, COO, Київ
  41. Маляр Маріанна, ПП Бюро перекладів "Поліглот", Директор, Львів
  42. Шеленко Діана, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, професор, Івано-Франківськ
  43. Колісник Вікторія, ТОВ Центр медичної реабілітації та спортивної медицини, Мед.директор, Вінниця
  44. Серебрій Олександр, Національний банк України, головний економіст, Київ
  45. Холодюк Ярослав, Споживчий кооператив "Мережа Будівельних Магазинів", Голова кооперативу, Чернівці
  46. Васильєва Олена, Харківська торгово-промислова палата, віцепрезедент, Харків
  47. Барнович Тетяна, Flash Day agency, Керівник, Львів
  48. Дениско-Майстренко Ірина, ТОВ МійДок, Власниця, Директор, Київ
  49. Набокова Олена, ГО "Українське жіноцтво", Президентка, Запоріжжя
  50. Живко Зінаїда, ЛьвДУВС, професор кафедри менеджменту, Львів
  51. Шацька Галина, ФОП Шацька Галина, Власник, Тернопіль
  52. Суворкіна Анна, Єврокар, Аналітик, Київ
  53. Пуха Наталія, ТендерОк, керівник, Рівне
  54. Чепіжко Олена, Єврокар, Керівник із зовнішніх комунікацій, Київ
  55. Пахомовский Валентин, WRS, Директор, Київ
  56. Коновченко Олександр, Нбу, Економіст, Київ
  57. Давидчук Олеся, Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький обласний медичний центр реабілітації дітей Вінницької обласної Ради", Директор, Вінниця
  58. Гурчиньскі Даріуш, ТОВ Пластікс-Україна, Директор Департаменту з розвитку мережі, Київ
  59. Михайлів Галина, Прикарпатський національний університет, Доцент, Івано-Франківськ
  60. Гуменчик Михайло, Менеджмент Консалтинг Груп, директор, Львів
  61. Шепель Галина, ФОП, ФОП, Рівне
  62. Романовська Наталія, ПрАТ ЧШФ "Елегант", Директор, Чернігів
  63. Чулаєвська Анастасія, Поліський національний університет, Студент, староста, Житомир
  64. Кап Оксана, ФОП, менеджер, Івано-Франківськ
  65. Литвиненко Ольга, УМСФ, Старший викладач, Дніпро
  66. Коромислова Людмила, Фоп, Керівники, Полтава
  67. Андріїшин Наталя, Деніго, директор, Коломия
  68. Свирида Світлана, Факторія, Директор, Луцьк
  69. Мельник Олеся, ВСП «Технологічний фаховий коледж НУ «Львівська політехніка», Викладач, Львів
  70. Сапрука Вікторія, Soft Serve, Engineer, Львів
  71. Карпенко Лана, Spectrojob, founder, Київ
  72. Чернухіна Анна, Міжнародна маркетингова група, HR, Київ
  73. Акула Катерина, ФОП Акула КЮ, Директор, Запоріжжя
  74. Маковоз Оксана, НТУ ХПІ, Професор кафедри менеджменту та оподаткування, Харків
  75. Шніцар Назарій, Айкюмед, Комерційний директор, Львів
  76. Чорний Артем, Most, Комерційний директор, Київ
  77. Баранцова Алла, Черкаський обласний центр зайнятості, начальник відділу організації профорієнтації, Черкаси
  78. Салякін Дмитро, Вільнянська районна філія Запорізького ОЦЗ, провідний фахівець з питань зайнятості, Вільнянськ
  79. Літвінчук Марія, Виконавчий комітет Буцької селищної ради, Головний спеціаліст бухгалтерського обліку та звітності, Буки
  80. Коваленко Євгеній, Агенція місцевих і регіональних ініціатив, Голова, Чернігів
  81. Водягіна Крістіна, "Медіамайстерня" МКУ ім Пилипа Орлика, Журналіст, Миколаїв
  82. Маслянка Оксана, Olaser sp z o.o, Заступник директора, Варшава
  83. Сидорець Олена, ТОВ "НЕТКРЕКЕР", начальник відділу кадрів, Київ
  84. Герасименко Юлія, Дмитрушківстька сільська рада, ., Умань
  85. Жирякова Юлія, Краснопільська селищна рада, головний спеціаліст відділу економічного розвитку, інвестицій, регуляторної діяльності та розвитку сільських територій, Суми
  86. Бухіна Марина, Кілійська міська рада, начальник відділу реєстрації місця проживання, Кілія
  87. Букреєва Ольга, Краснокутська селищна територіальна громада, головний спеціаліст відділу стратегічного розвитку та муніципальних ініціатив апарату Краснокутської селищної ради, Харків
  88. Толстогузова Ірина, Aton Service, Hr, Київ
  89. Нєкрасов Олег, Атон сервис, менеджер, Київ
  90. Шиманська Катерина, Материнка clinic, Власниця клініки, Новий Розділ
  91. Шевченко Любов, Європейський центр професійного розвитку European Center for Professional Development, Директор, Очаків
  92. Шевага Надія, ФОП, ФОП, Івано-Франківськ
  93. Кекіш Петро, Академія здоров’я, Керівник, Тернопіль
  94. Котик Ксенія, ПрАТ "Карлсберг Україна", Менеджер ІТ-проєктів, Львів
  95. Лебедевич Юлія, Ен Сі Інжиніринг, HRD, Львів
  96. Зубко Наталія, Підволочиська селищна рада, Начальник відділу економічного розвитку, торгівлі та інвестицій, Тернопіль
  97. Сивоконь Аліна, Новопсковська селищна рада, спеціаліст І категорії відділу економіки, Новопсков
  98. Терещук Оксана, ВНУ ім.Лесі Українки, Доцент, власник Туристичної агенції, Луцьк
  99. Потеряйко Ніна, Таращанська міська рада, головний спеціаліст, Київ
  100. Бенко Михайло, Нересницька об'єднана територіальна громада, Начальник відділу економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та сільського господарства, Тячів
  101. Запісоцька Марта, Podolyanka, Власник, Львів
  102. Булейко [email protected], Тов Руш, Бізнес-тренер, Київ
  103. Зінчук Світлана, ГО Центр соціального захисту, голова, Львів
  104. Коваленко Юлія, ., ., Миколаїв
Усі заходи
На жаль, дана комбінація критеріїв пошуку події не має результатів. Будь ласка, оберіть інші критерії пошуку.
Усі заходи