Міні-проект "Таємний клієнт для текстильної індустрії"
Міні-проект
ТАЄМНИЙ КЛІЄНТ
ДЛЯ ТЕКСТИЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ
20 квітня - 20 липня 2020 р., Online
Кожен власник має своє бачення, як налагодити систему продажу і зробити бізнес клієнтоорієнтованим. Щоб покращити знання керівників і власників текстильного бізнесу у цьому напрямку, минулими місяцями ми організували низку заходів: навчання щодо підвищення рівня продажу, провели бізнес-форуми, організували підприємцям поїздки на виставки.
Ще одним одним з етапів перевірки - чи ефективно працює бізнес, є послуга «Таємний клієнт». Пропонуємо скористатися цією послугою, щоб оцінити роботу персоналу, який відповідає за комунікацію із новими клієнтами; проаналізувати ефективність роботи ключових інформаційних систем компаній (сайт, фейсбук, інстаграм, е-мейл, телефон); отримати рекомендації через індивідуальні та групові консультації щодо підвищення ефективності роботи інформаційних систем компаній та персоналу, що комунікує з новими клієнтами.
Проект ініційований Ukraine Fashion association в рамках програми "Підтримки кластерних ініціатив у текстильній галузі", що фінансується у рамках ініціативи ЄС EU4Business та підтримується ЄБРР.
ДЛЯ КОГО
- Дизайнери та власники львівських брендів одягу
- Керівників і власників текстильного бізнесу.
- Власників магазинів/шоурумів.
- Власників інтернет-магазинів.
ОРГАНІЗАТОРИ
Виконавцем проекту є Клуб Ділових Людей Україна www.bc-club.org.ua.
Програма реалізовується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу www.eu4business.eu/uk/ukraine.
КОМПОНЕНТИ МІНІ-ПРОЕКТУ:
1. Аналіз інтернет-магазинів та сайтів (деталі та очікування щодо аналізу узгоджуємо з учасниками програми та підрядником). Мета – проаналізувати рівень роботи інтернет-магазину, як канал продажу та комунікації з клієнтом, чи генерує трафік тощо.
2. Індивідуальні консультації (дистанційно):
- предмет консультації: результати аналізу сайтів.
3. 2- денне онлайн навчання:
Використання програми Zoom, тривалість – 2 дні по 6,5 робочих годин без врахування перерв.
День 1.
- розробка медіа-плану;
- розбір типових помилок;
- ведення ефективного сайту або інтернет-магазину (наповнення сайту контентом, як спонукати до покупки, як створювати акції, як працювати із «залишеними» кошиками).
День 2.
- малобюджетні інструменти просування бізнесу в інтернеті (кейси);
- організація продажу через фейсбук та інстаграм;
- позиціонування бізнесу (галузь дизайну) в інтернеті.
4. Аналіз телефонних дзвінків
Кількість дзвінків на фірму – по 3, запис дзвінків;
Аналіз комунікації продавця з клієнтом.
5. Аналіз ефективності комунікації через е-мейл.
6. Аналіз ефективності комунікації через Фейсбук та Інстраграм.
ВАРТІСТЬ
Нефінансові умови:
- бути власником/керівником бізнесу не менше 3-х років;
- діяльність в галузі текстильної індустрії.
Кількість місць обмежена (20), проводимо відбір учасників.
Фінансові умови:
Всі деталі щодо реєстрації у контактної особи.
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | 1500.00 грн |
Учасник Клубу | 1500.00 грн |
Контакти адміністратора
Ірина Филипів
+380977524206
[email protected]