Online

Міні-проект "Таємний клієнт для текстильної індустрії"

Дата: 20 квітня - 20 липня 2020Час: 10:00-18:00Адреса: Online

Міні-проект

ТАЄМНИЙ КЛІЄНТ 

ДЛЯ ТЕКСТИЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ

20 квітня - 20 липня 2020 р., Online

Кожен власник має своє бачення,  як налагодити систему продажу і зробити бізнес  клієнтоорієнтованим. Щоб покращити знання керівників і власників текстильного бізнесу у цьому напрямку, минулими місяцями ми організували низку заходів: навчання щодо підвищення  рівня продажу, провели бізнес-форуми, організували підприємцям поїздки на виставки.

Ще одним  одним з етапів перевірки  - чи ефективно працює бізнес, є послуга «Таємний клієнт». Пропонуємо скористатися цією послугою, щоб оцінити роботу персоналу, який відповідає за комунікацію із новими клієнтами; проаналізувати ефективність роботи ключових інформаційних систем компаній (сайт, фейсбук, інстаграм, е-мейл, телефон); отримати рекомендації через індивідуальні та групові консультації щодо підвищення ефективності роботи інформаційних систем компаній та персоналу, що комунікує з новими клієнтами.

Проект ініційований Ukraine Fashion association в рамках програми "Підтримки кластерних ініціатив у текстильній галузі", що фінансується у рамках ініціативи ЄС EU4Business та підтримується ЄБРР.

ДЛЯ КОГО 

  • Дизайнери та власники львівських брендів одягу 
  • Керівників і власників текстильного бізнесу.
  • Власників магазинів/шоурумів.
  • Власників інтернет-магазинів.

ОРГАНІЗАТОРИ

Виконавцем проекту є Клуб Ділових Людей Україна www.bc-club.org.ua.

Програма реалізовується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу www.eu4business.eu/uk/ukraine

КОМПОНЕНТИ МІНІ-ПРОЕКТУ:

1. Аналіз інтернет-магазинів та сайтів (деталі та очікування щодо аналізу узгоджуємо з учасниками програми та підрядником). Мета – проаналізувати рівень роботи інтернет-магазину, як канал продажу та комунікації з клієнтом,  чи генерує трафік тощо.

2. Індивідуальні консультації (дистанційно):

  • предмет консультації: результати аналізу сайтів.

3. 2- денне онлайн навчання:

Використання програми Zoom, тривалість – 2 дні по 6,5 робочих годин без врахування перерв.

День 1.

  • розробка медіа-плану;
  • розбір типових помилок;
  • ведення ефективного сайту або інтернет-магазину (наповнення сайту  контентом, як спонукати до покупки, як створювати акції, як працювати із «залишеними» кошиками). 

День 2.

  • малобюджетні інструменти просування бізнесу в інтернеті (кейси);
  • організація продажу через фейсбук та інстаграм;
  • позиціонування бізнесу (галузь дизайну) в інтернеті.

4. Аналіз телефонних дзвінків

Кількість дзвінків на фірму – по 3, запис дзвінків; 

Аналіз комунікації продавця з клієнтом.

5. Аналіз ефективності комунікації через е-мейл.

6. Аналіз ефективності комунікації через Фейсбук та Інстраграм.

ВАРТІСТЬ 

Нефінансові умови:

  • бути власником/керівником бізнесу не менше 3-х років;
  • діяльність в галузі текстильної індустрії.

Кількість місць обмежена (20), проводимо відбір учасників.

Фінансові умови:

Всі деталі щодо реєстрації у контактної особи.

Пакет учасникаВартість участі
Відвідувач / Користувач1500.00 грн
Учасник Клубу1500.00 грн
Контакти адміністратора

Ірина Филипів
+380977524206
[email protected]