Маркетинг – як його зрозуміти?
ЗАПРОШУЄМО
на семінар
Маркетинг – як його зрозуміти?
26 травня (п’ятниця), 9:00-11:00
Медичний хаб CoMed
м. Львів, вул. Залізнична, 7
Як зрозуміти мову маркетолога? Як контролювати просування вашої клініки? Чи варто тримати маркетолога всередині, чи брати агенцію? Що вимагати від агенції? Де знайти «свого» маркетолога та підрядників з просування?
Спільнота Медичного Маркетингу (Київ) та Львівський Медичний Кластер запрошують на семінар, мета якого - зробити співпрацю з маркетологами ефективною та зняти головний біль керівників клінік.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
- Власники/ці та керівники/ці медичного бізнесу.
ПРОГРАМА
- “Як побудувати відділ маркетингу всередині клініки”
Серж Снегірьов, директор з маркетингу TOP Clinic Denis (Киів)
Юрій Кардіян, директор з маркетингу клініки Порцелян (Киів)
-
- З яких спеціалістів формується маркетингова команда?
- Як побудувати ефективну взаємодію всередині команди?
- Які партнери та підрядники можуть доповнити команду маркетингу?
- Як побудувати взаємодію відділу маркетинг з керівництвом?
- На що звернути увагу при затвердженні маркетингового бюджету?
- “Зовнішня команда маркетингу”
Ольга Поліщук, бізнес-партнер з медичного маркетингу та розвитку, Visiting Lecturer LvbS
-
- Аудит маркетингу в клініці
- Формування стратегії маркетингу зовнішньою командою
- Взаємодія з власником та менеджментом клініки
- Побудова ефективних комунікацій (фріланс або створення власної команди)
- “Співпраця з агенціями”
Олександр Короговний, співзасновник та головний маркетолог цифрової агенції iLion medical digital, Visiting Lecturer LvbS
-
- Чи можливий маркетинг на Outsource?
- Outsorce vs In-hose
- Ефективна модель залучення зовнішньої агенції
- Як відібрати та перевірити маркетингову (цифрову агенцію)?
УМОВИ УЧАСТІ
Умови участі: участь можлива за умови подання заявки та одержання підтвердження від організаторів.
Вартість: 1000 грн (700 грн для учасників Львівського Медичного Кластера)
Контакти адміністратора
Олеся Халецька
+380633916496
[email protected]