Going Digital Практичне застосування інструментів цифрового маркетингу для жінок-підприємців
Центр підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ
Going digital – це чотириденний практикум, який буде проводитися у Івано-Франківську 23-24 жовтня та 27-28 листопада 2017 року у ресторані «Терра» (вул. Гальцька 100б). Від розуміння засад маркетингу до конкурентоздатності в онлайн середовищі та залучення клієнтів в Інтернеті.
Курс дає чітке розуміння того, що таке маркетинг і як він працює на практиці (зокрема, його онлайн напрямок), а також того, як застосувати теорію саме до Вашої сфери за допомогою таких інструментів як веб-сайти, соціальні мережі та електронна пошта. Якщо Ви є жінкою-керівником чи власницею свого бізнесу – тоді наші практикуми для Вас. Цей курс допоможе Вам успішно позиціонувати та продавати свої послуги чи товари в Інтернеті.
За 4 дні навчання Ви опануєте:
- Концепція маркетингу як підґрунтя для будь-якої онлайн активності
- Різні аспекти маркетингу та які сфери Вашого бізнесу можуть отримати вигоду від онлайн присутності
- Поняття онлайн-маркетингу, його особливості та наявні інструменти для онлайн-просування
- Що таке соціальні медіа та як вони можуть допомогти Вашому бізнесу
- Найкращі рішення соціальних медіа для різних видів бізнесу
- Варіанти, переваги та недоліки імейл-просування
- Варіанти, переваги та недоліки вебсайтів з різними технологічними базами
- Як просувати Ваш вебсайт
- Розробка онлайн-маркетингового плану та/чи онлайн-маркетингової стратегії для Вашого бізнесу
Курс спеціально розроблено для жінок-підприємців. Курс складається із двох навчальних сесій, по два дні кожна, з перервою між ними. У Вас буде час для застосування на практиці знань, отриманих під час першої сесії, та підготувати питання до другої. Відповідно, Вам не доведеться залишати свій бізнес надовго. У той час як перша сесія концентрується на маркетингу в цілому, його важливості та як вивести бізнес в інтернет, друга (яка є доповненням) концентрується на практичних інструментах онлайн-маркетингу (у т.ч. електронна розсилка, соціальний мережевий маркетинг, веб-сайт та ін.).
Курс ґрунтується на передових міжнародних практиках цифрового маркетингу та широкому колі експертних знань. Курс є інтерактивним і включає в себе практичні вправи та приклади з життя, та проводить Вас через концепції сучасного маркетингу та їх найкраще використання у цифровому маркетингу. Викладачами є досвідчені маркетингові спеціалісти та інтернет-експерти, які розуміються на впливі цифрового маркетингу на бізнес.
Тренерами виступають Роман Гавриш та Дмитро Кудінов, які мають широкий практичний досвід в межах роботи у компанії Aimbulance та досвід викладання (Києво-Могилянська Бізнес Школа, Київська Академія Медіа Мистецтв).
Роман Гавриш Керівний партнер стратегічної агенції цифрового маркетингу AIMBULANCE і голова UDAC (Ukrainian Digital Agencies Committee). Більш ніж 10 років у сфері інтернет-технологій та електронного маркетингу. Лектор і ведучий навчальних програм з електронного маркетингу в КАМА та KMBS. |
Дмитро Кудінов Директор з медіапланування стратегічної агенції цифрового маркетингу AIMBULANCE. Більш ніж 5 років у сфері діджитал-маркетингу. Лектор за напрямком медійної реклами та веб-аналітики в рамках навчальних програм з електронного маркетингу в КАМА та KMBS. Спікер конференції UADigitals 2016. |
Програма тренінгу - goo.gl/NK5o8r
Для участі у тренінгу необхідно заповнити онлайн-заявку за посиланням https://form.jotformeu.com/72668514506360 не пізніше 17 жовтня 2017 року.
Поспішайте реєструватися, адже кількість місць обмежена.
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | 3085.00 грн |
Учасник Клубу | 3085.00 грн |
Ця програма реалізується Європейським банкомреконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується врамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу |
Контакти адміністратора
Леся Соколик
+380992616186
[email protected]