Тернопіль

Форум "Управління персоналом: ефективна стратегія для власників"

Дата: 28-29 березня 2019Час: 09:00-18:00Адреса: Тернопіль,PODOLYANY HALL
Зареєструватись на захід

ФОРУМ

"УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ: ЕФЕКТИВНА СТРАТЕГІЯ ДЛЯ ВЛАСНИКІВ"

Захід організовується Центром інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаним на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.

28-29 березня 2019, 9:00 - 18:00
м. Тернопіль, PODOLYANY HALL

Сучасне суспільство динамічно розвивається. Саме сьогодні формуються нове мислення і новий бізнес-підхід, де люди – ключова складова в стратегії довгострокового економічно стабільного бізнесу. Форум «Управління персоналом: ефективна стратегія для власників» допоможе налагодити діалог з працівниками та клієнтами для продуктивної роботи компанії. Станьте не просто підприємцем, що управляє персоналом, а ефективним лідером успішного бізнесу!

ДЛЯ КОГО ФОРУМ
Керівники і власники малого та середнього бізнесу.
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ
Практичні рекомендації щодо роботи із своїм персоналом, прикладні інструменти щодо покращення взаємодії на власному підприємстві.
Інформацію про можливості розвитку вашого бізнесу від експертів Європейського банку реконструкції та розвитку і Центру інформаційної підтримки бізнесу в рамках ініціативи ЄС EU4Business.
Налагодите контакти з великою кількістю представників бізнесу під час Business Networking.
ОРГАНІЗАТОРИ
Організатором Форуму є Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, оснований на базі Клубу Ділових Людей Україна.
Програма реалізовується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу 
www.eu4business.eu/uk/ukraine. 

       ПРОГРАМА ФОРУМУ

1 день (28.03.2019)

09:00-09:30

Реєстрація учасників, вітальна кава

09:30-09:40

Офіційне відкриття форуму

09:40-10:00

Можливості для бізнесу від Європейського банку реконструкції та розвитку. 

www.ebrd.com

09:40-10:30

Кейс-спіч «Ефективна система управління персоналом для досягнення стратегічних цілей в малому і середньому бізнесі» 

Владислава МАЗО, Київ, сертифікований фахівець в галузі управління людськими ресурсами EUCentreHRM-Europe (Варшава). Диплом ES 230-319HR; бізнес - тренер, консультант, фасилітатор. Спеціалізація: розробка і проведення тренінгових програм за напрямками: побудова системи управління персоналом в компанії, основні функції та бізнес - процеси в системі управління персоналом, бюджет служби персоналу, пошук і відбір персоналу, проведення співбесід, бренд роботодавця, побудова системи стимулювання в компанії, система навчання і розвитку в компанії та ін., HR для не HRів, фасилітаційні сесії, стратегічні сесії.

11:00-11:20

Перерва на каву

11:20-12:20

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ: «Тренди управління персоналом: перспективи та виклики»

Учасники: 4 HR-директори та власники бізнесу, які поділяться досвідом у цій сфері

12:20-12:40

Презентація можливостей для бізнесу від організаторів форуму:

Микола САВУЛЯК, Керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаного на базі Клубу Ділових Людей Україна

12:40-13:40

BUSINESS NETWORKING

Організований бізнес-нетворкінг, під час якого кожен учасник форуму зможе налагодити велику кількість ділових контактів.

Рекомендуємо мати з собою не менше 100 візитних карток.

13:40-14:40

Обід

14:40-15:40

Практикум «Бізнес-гнучкість. Як бути лідером в епоху постійних змін»

  • Плюси і мінуси епохи змін.
  • Еволюція управління в сучасному світі.
  • Суть гнучких підходів управління в бізнесі.
  • Принципи 3 “О” та 3 “Е”.
  • Лайфхаки life-business balance.
  • «Формула привабливості» успішного керівника.

Алла ЗАДНЕПРОВСЬКА, Київ, СЕО та власник Міжнародної Консалтингової Групи «Живе діло», один із першовідкривачів та лідерів коучингу в Україні, бізнес-тренер www.zhyvoedelo.com.
Автор та ведуча Міжнародної Інтегральної Коучинг Школи www.iks.zhyvoedelo.com
Реалізує проекти з впровадження коучингу в управлінську діяльність компанії, розвитку корпоративної культури, впровадження клієнтоорієнтованого підходу в організації. Сертифікована Європейською Федерацією Коучів (ECF) за спеціалізацією: «Коучинг організаційного розвитку». Власники бізнесу вибирають її як свого персонального коуча і довіряють розвиток своїх ТОП-команд.

15:40-16:40

Людмила МАЛИНОВСЬКА

Практикум «Сучасні інструменти гейміфікації для оцінки, навчання та рекрутингу персоналу (з демонстрацією ігрових прийомів за методиками "Острів" та бізнес-гри "12 вал")»

  • Галузі HR, де найвища ефективність від гейміфікації: Українські реалії.
  • Сучасні інструменти ігрового підходу при підборі персоналу.
  • Можливості ігор під час оцінки персоналу.
  • Елементи ігрового моделювання під час навчання персоналу.
  • Психологічна методика "Острів" як інструмент гейміфікації рекрутингу, оцінки, відбору та навчання персоналу.
  • Механізм бізнес-гри "12 вал", як інструмент під час оцінки, навчання та підбору персоналу.

Людмила МАЛИНОВСЬКА, Київ, український психолог, коуч, автор психологічних ігор та методик, бізнес-тренер, HR-консультант, засновник сайту www.psygame.info. У HR з 2002 року, починала з напрямку рекрутингу. З 2006 по 2013 на керівних посадах в HR (начальник відділу персоналу в таких компаніях "VAB страхування", Страхова компанія "Оранта-Життя", ТДВ "Індіго", промислова компанія ТОВ "Тексппод"). З 2012 по 2014 у ролі запрошеного бізнес-тренера проводила навчальні програми для HR з рекрутингу, оцінки та адаптації персоналу, розвитку персоналу.

16:40-17:00  Підведення підсумків. Закриття форуму, розіграш подарунків.
17:00-18:00  Вільне спілкування за кавою

2 день (29.03.2019)

09:30-10:00

Реєстрація учасників, вітальна кава

10:00-12:00

Гра «12 вал»

Гра «Дванадцятий вал» ефективна для оцінки ділових і особистих якостей персоналу, партнерів по бізнесу, кандидатів на вакансію, командної роботи, відносин в колективі. Її можна використовувати для щорічної атестації персоналу, при підборі співробітників або як навчальний тренінг для колективу.

Гра містить 72 різноманітних завдання і питанння, спрямовані на всебічну зовнішню оцінку і глибинний самоаналіз 12 сильних і слабких сторін у діяльності. Аналіз включає такі аспекти: вміння використовувати ресурси, здатність до самоврядування, навички подолання труднощів і вирішення проблем, комунікативні навички, цінності, прагнення до саморозвитку, цілеспрямованість, стратегії впливу і управління людськими ресурсами, терпимість до помилок, рішучість, тайм-менеджмент, роботу в команді і навички мотивації.

Гра – Ваш персональний асесмент-центр. Повноцінна оцінка 12 базових компетенцій співробітників в ігровій формі.

Участь в грі допоможе:

  • Знайти індивідуальний спосіб успішного вирішення життєвих завдань.
  • Усвідомити причини невдач.
  • Зрозуміти свої сильні і слабкі сторони, що допомагають досягнути результату.
  • Оцінити ефективність діяльності по 12 параметрах.
  • Вивчити особливості та стратегії поведінки людини в роботі та групі.

В кожній тематичній секції учасників розбивають на групи по 8-10 осіб. Бізнес-тренери (сертифіковані ігро-техніки) гри «12 вал»:

  • Людмила МАЛИНОВСЬКА, HR-консультант, автор бізнес-гри «12 вал».
  • Анна ЗАЙЦЕВА, співзасновник HR-кав'ярні,
    сертифікований ігро-технік бізнес-гри «12 вал».
  • Ксенія МОЦНА, власник рекламно-сувенірного агентства «Світ Подарунків», сертифікований ігро-технік бізнес-гри «12 вал».

Після проходження гри учасники зможуть використовувати цю методику у власному бізнесі.

Тривалість гри: 4 год.

12:00-12:15

Перерва на каву

12:15-14:15  

Гра «12 вал» (продовження)

14:15-15:00

Обід, вільне спілкування

ПАРТНЕРИ ЗАХОДУ
         
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ
м. Тернопіль, PODOLYANY HALL
Кількість учасників форуму - 150
Кількість учасників бізнес-гри «12 вал» - 30

28 березня, перший день – безкоштовно після реєстрації та підтвердження участі.
29 березня, другий день – бізнес-гра «12 вал» – 200 грн/особа після реєстрації та підтвердження участі.
Реєстрацію на гру «12 вал» завершено 22.03.19 о 14:00
Для участі необхідно заповнити аплікаційну форму та отримати підтвердження від організаторів. Учасники будуть забезпечені роздатковими матеріалами, кавою та обідом. Вартість участі покриває грант, наданий Європейським Союзом в рамках ініціативи ЄС EU4Business.

Заповнені заявки на участь у форумі «Управління персоналом: ефективна стратегія для власників» будуть відображені на сайті впродовж доби і будуть схвалені 21-22 березня 2019 року.

Підтверджені учасники заходу отримають e-mail та будуть повідомлені по телефону.

Пріоритет участі надаватиметься власникам/керівникам бізнесу, що є учасниками Клубу Ділових Людей Україна.

Статус (пакет) учасника подіїВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Базовий"безкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Асоційований"безкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Комфорт"безкоштовно
Контакти адміністратора заходу

Віра Микулик
+380676757490
vira.mykulyk@bc-club.org.ua

Підтверджені заявки
  1. Goncharuk Olena, MagneticOne, CEO
  2. Бабак Ігор, АКБ Львів, Керівник кредитного відділу, Івано-Франківськ
  3. Бажанова Наталія, ГО»УніЯ», Доцент ТНТУ, голова ГО»УніЯ»
  4. Балабан Мар'яна, Журнал ЖИТТЯ МІСТА. CITY LIFE, головний редактор
  5. Батовська Олена, -, HR, фрілансер
  6. Білецький Михайло, Ronel, Співвласник компанії Ronel, Тернопіль
  7. Бількевич Оксана, Центр розвитку психологічних інноваційних технологій, Психолог, Тернопіль
  8. Боднар Ольга, Адвокатське об"єднання "Твій адвокат", керуючий
  9. Бойко Олександр, ФГ «Еко-Лани», Голова
  10. Бораковський Олександр, ТзОВ"МАРГО" / MARGO INVESTMENT LTD., Директор
  11. Борисова Тетяна, Карат, маркетолог
  12. Бревус Віталій, ScalHive LLC, співзасновник
  13. Бронецький Назарій, Як у Мами, Співзасновник, Тернопіль
  14. Вакольчук Ярослав, RONEL ФОП Білецький Михайло Володимирович, Співвласник
  15. Василевська Галина, Консалтингова компанія «Універсальний бізнес ресурс», Заступник директора
  16. Васьківська Оксана, MagneticOne, HRD
  17. Велика Людмила, Комфорт-Оптика, маркетолог
  18. Величко Антон, ФОП Величко Антон
  19. Водяна Ольга, РА "Вуличне Радіо", Директор Вуличного Радіо м.Тернопіль
  20. Воляник Галина, Тернопільська ОДА, директор департаменту економічного розвитку і торгівлі Тернопільської ОДА
  21. Вонс Ігор, Тернопільська ОДА, Заступник голови Тернопільської ОДА
  22. Галай Олена, «Школа психології танцю», автор програми: «тілесно психологічного відновлення ФітМама»
  23. Гречкосій Володимир, Wellness centre "Каруна", виконавчий директор
  24. Гудзь Сергій, ULTRA, Керівник
  25. Гураль Тетяна, Галерея Вишиванок, Приватний підприємець
  26. Дейнека Юрій , Тернопільська міська рада, начальник управління стратегічного розвитку Тернопільської міської ради
  27. Дзьомба Іванна, Тернопільська ОДА, головний спеціаліст
  28. Дорош Ольга, ФОП Дорош О.М ., Інше / ФОП, Тернопіль
  29. Дудок Наталія, рекламна агенція Вуличне радіо, ФОП Дудок співвласник Вуличне радіо
  30. Дунець Роман, Львів
  31. Дутка Тетяна, Тернопільська ОДА, головний спеціаліст
  32. Дяків Ольга , Тернопільський національний економічний університет, доцент
  33. Желябіна Яна, Благодійний фонд, керівник БФ "МagneticOne.Org"
  34. Жеребна Марія, ТОВ Зодчий, співвласниця, Тернопіль
  35. Жук Світлана, ГРУПА СМАРТ, заступник директора, Рівне
  36. Жукевич Світлана, ТНЕУ, доцент, ТНЕУ
  37. Загорський Мирослав, ТОВ "Органік агро", Директор / директор/cпівзасновник, Тернопіль
  38. Загоруй Марина, Smart People, Проект-менеджер
  39. Заграй Мар'яна, "The Living", Керівник, Івано-Франківськ
  40. Заграй Микола, "The Living", "Заграйка"., Керівник, Івано-Франківськ
  41. Заднепровська Алла, Міжнародна Консалтингова Група «Живе діло», СЕО та власник
  42. Задорожний Роман, ФОП Задорожний Р.В., Експерти з туристичного спорядження Gorgany, Керівник магазину
  43. Зайцева Анна, HR Кав'ярня, Львів
  44. Закорчемна Ольга, Етнічні обереги, Майстриня
  45. Заревенна Лілія, Тернопільський ІТ Кластер, Тернопіль
  46. Зварич Сергій, Оптичний центр "Комфорт Оптика", Приватний підприємець, Тернопіль
  47. Ісмаілова Сайде, Іноземні мови за чашкою кави, General manager
  48. Казмірчук Олег, Тернопільська ОДА, заступник директора департаменту економічного розвитку і торгівлі Тернопільської ОДА
  49. Каліщук Галина, Студія вишивки та дизайну одягу Від щирого серця, ФОП Каліщук Галина, власник
  50. Каравашкіна Наталія, ФОП Каравашкіна Н. В., Підприємець, Івано-Франківськ
  51. Карпенко Галина, ПП "Ідеї які продають", директор
  52. Карпенко Олександр, ФОП Карпенко о.о., маркетолог
  53. Карпов Володимир, ТОВ СОЛАР ЕНЕРДЖИ УКР, Директор
  54. Ковалишин Ірина, Ковалишин Ірина, власник
  55. Ковальчик Ірина, Citylife, Менеджер по рекламі
  56. Козак Оксана, ФОП Козак, ФОП Козак
  57. Комаренко Олена, Smart People, директор з маркетингу
  58. Комаренко Тарас, Smart People, CEO
  59. Королишин Ігор, Фрілансер, Інтернет-маркетолог
  60. Костова Світлана, Споживспілка, менеджер з персоналу
  61. Кравчук Наталія, Фаст-фуд Як у Мами, власник
  62. Кубей Інга, Обласний спеціалізований будинок дитини, Керівник, головний лікар
  63. Кулеба Оксана, Клуб Ділових Людей, Менеджер / координатор, Львів
  64. Кулик Юрій, Кулик Ю.М., SEO МА Прості рішення
  65. Курач Сергій, ПП "Патмос", старший логіст
  66. Кутна Наталя, Школярик, Менеджер з персоналу, Тернопіль
  67. Кутузов Сергій, ЕЛЕКС, Head of Branch Office
  68. Лаврієнко Тамара, Мудрик, Власник центру раннього розвитку "Мудрик"
  69. Лазар Олена, Фуджікура Аутомотів Україна, Регіональнй директор з персоналу
  70. Лобода Ольга, ТОВ ГРУПА СМАРТ, менеджер з персоналу, Рівне
  71. Лопатинська Надія, ПП «Фенікс Консалт», Керівник
  72. Луканюк Олександра, Розмай, Дизайнер
  73. Лукіян Людмила, Агентство комунікацій "РеклаМіст", засновник, Тернопіль
  74. Мазо Владислава, ФОП Мазо В.В., БІзнес-консультант, Миколаїв
  75. Маковеєв Віталій, ТОВ "Лед Контур", Директор, Івано-Франківськ
  76. Маковеєва Уляна, Максімус Тревел, Приватний підприємець, Івано-Франківськ
  77. Маладика Марія, Бабусина Хата, Голова ГО «КОБЗА»
  78. Малевич Дмитро, Євросервіс, Директор, Тернопіль
  79. Малиновська Людмила, Бізнес-консультант, Бізнес-консультант, психолог, Київ
  80. Матвійчук Рома, ТОВ "Сі АТО", Зам директора, Тернопіль
  81. Мединська Олеся, ТНПУ ім. В. Гнатюка, викладач кафедри журналістики ТНПУ ім. В. Гнатюка
  82. Мельник Ігор, Стоматологічна студія CEDAR, Головний лікар
  83. Мельник Наталія, Тернопільський національний економічний універистет, доцент
  84. Мельник Олена, Стоматологічна студія CEDAR, Співзасновник
  85. Мельничук Олена, Приватний підприємець, Власник, Тернопіль
  86. Микулик Віра, Клуб Ділових Людей Україна, координатор, Тернопіль
  87. Міхайліді Катерина, Тернопільський ІТ кластер, HR, SEO
  88. Моцна Ксенія, Фоп Моцна ОО, Директор
  89. Навольська Ольга, Масажний центр Мілон, Власник масажного салону краси
  90. Назарик Олександр, ФОП Назарик О.М., підприємець, Тернопіль
  91. Недошитко Андрій, "Techno-Lab" лабораторія технічних рішень ТКТНТУ, Керівник відділу розробок Techno-lab ТКТНТУ
  92. Овсейко Наталія, Консалтингова компанія «Універсальний бізнес ресурс», Директор
  93. Остапчук Юлія, Шоу-рум українських брендів ZNANA.UA, Власник
  94. Павлюк Андрій, BeeStrong, Власник
  95. Пархач Михайло, Архібуд-вс, Комерційний директор
  96. Петришин Оксана, ТОВ QW, Керівник збуту
  97. Погайдак Роман, Меблевий кРай, ФОП
  98. Подобівський Володимир, MagneticOne Municipal Technologies, CEO MagneticOne Municipal Technologies
  99. Поремчук Наталія, ФОП Букавин А.О., Співвласник "Крамниця Квітів"
  100. Поріцкий Володимир, ФОП Білецький М.В. тм RONEL, Керівник виробництва, Тернопіль
  101. Порсева Ірина, Тернопільська ОДА, керівник ЦПП
  102. Процишин (Меленчук) Юлія, ТНЕУ, Викладач кафедри маркетинг ТНЕУ
  103. Прусак Оксана, Студія вишивки "Від щирого серця", директор
  104. Пучинська Галина, Мережа салонів меблів "Arimax", ФОП, Тернопіль
  105. Ратушняк Михайло, ТОВ "АНТ", Директор, Голова, Тернопіль
  106. Ревуцька Оля Костянтинівна, Healthy joy, Власник бізнесу
  107. Репко Роман, ТОВ Еліт Снейл, Засновник
  108. Рожелюк Вікторія, ТНЕУ, професор ТНЕУ
  109. Савуляк Микола, Клуб Ділових Людей Україна, Голова, Керч
  110. Савуляк Христина, Банк Львів, Керівник / керівник відділу маркетингу, Львів
  111. Савчишин Руслан, MagneticOne Group, директор, Тернопіль
  112. Салюк Антон, ТОВ "КАРСАЛ МТК", Директор, Івано-Франківськ
  113. Сарабун Назарій, ARC, SEO
  114. Сарабун Христина, Каруна, власник
  115. Семенюк Наталія, ПрАТ Тернопільський молокозавод, Начальник служби управління персоналом
  116. Синоруб Галина, -, Заступник декана з навчальної роботи ТНПУ
  117. Синявська Світлана, ФОП Синявський А.В., адміністратор
  118. Синявський Андрій, ФОП Синявський, керівник
  119. Слабий Тарас, ТзОВ Еліт Снеіл, Директор
  120. Смакула Надія, fashioNStyle, Дизайнер
  121. Смик Алла, Керівник салону, підприємець
  122. Сова Марія, ФОП Сова М.О., Агенція нерухомості "Ніка", Власник
  123. Стахов Олександр, Стахов, Фоп
  124. Степанюк Сергій, ТОВ "Софт Світ", керівник
  125. Стець Святослав, Meandr HRM
  126. Стравська Юлія, ФОП Козак, Кондитерська ЗакКо,, помічник керівника
  127. Студніцький Сергій, ГО"Учасники АТО"Побратими Тернопілля ", Голова ГО
  128. Темнюк Руслан, ФОП Білецький М.В. тм RONEL, Керівник виробництва
  129. Тимчій Неоніла , Загрійчук Людмила Богданівна, Директор
  130. Ткач Михайло, Eleks, HR менеджер, Львів
  131. Томашевська Наталя, ПП Прем'єр дент, Головний лікар приватної клініки
  132. Трикоз Максим, ГО «Родина для дитини», Президент, Тернопіль
  133. Урбанський Олександр, Гедеон, Голова
  134. Ухач Анастасія, ELEKS, Львів
  135. Федик Володимир, "Грузинська кухня", директор
  136. Федінчук Марія, Тернопільська ОДА, головний спеціаліст
  137. Федоренко Уляна, ФОП Федоренко У.Ю., ФОП
  138. Федчишин Петро, Інтерстенд, власник
  139. Фенц Ірина, ТзОВ "фірма Гудвіл", Тренер, Керівник
  140. Филипів Ірина, Львів
  141. Філюк Наталя, Сінай, власник , Тернопіль
  142. Філюк Олексій, Сінай, власник
  143. Фридрих Тетяна, TFS, власник
  144. Фундига Ігор, EventOne, Виконавчий директор
  145. Халло Віктор, Банк Львів, Регіональний менеджер
  146. Хом'як Василь, Apple Home, Приватний підприємець
  147. Хучёв Олексій, Epigrand Grоup, Власник/керівник
  148. Чайка Василь, ПП Чайка, підприємець, Київ
  149. Човган Юрій, ТОВ "Туристична компанія "Гулівер-тур", директор
  150. Швидко Ірина, Клуб Ділових Людей Україна, PR-менеджер, Львів
  151. Шершун Тетяна, журнал CITY LIFE, Співвласник,комерційний директор
  152. Шкабар Людмила, Ультра ІТ, Керівник відділу продажу
  153. Шозда Володимир, ПП "Патмос", Директор
  154. Шозда Ярослав, ПП Архібуд-ВС, Директор, Тернопіль
  155. Шоломейчук Діана, Smart Technics, HR-менеджер
  156. Яковенко Наталія, Дитячий навчальний центр "Let'sGo", Власник
  157. Яцусь Сергій, "КМВ", Учередитель
Заявки в очікуванні підтвердження
  1. Pizentsali Dr.Serhiy , Luben Rada gov.ua Paper Personal Letter Invitation,Agenda Cooperation&Proforma Invoice Participation kindly send on Juridical Address:37501,Central Ukraine,Lubny,sq.Volodimirskia,6, Coordonator CUCC Canada LubenRada gov.ua
  2. Гандзій Анастасія, "TerNet" інтернет-провайдер, Маркетолог
  3. Гевко Володимир, Профі-Центр, директор, Тернопіль
  4. Гловак Віктор, ФОП Гловак В.М., підприємець
  5. Зейналова Тетяна, МЦ "Клініка професора Стефана Хміля", маркетолог
  6. Малюта Сергій, Бетону груп 4, Керівник
  7. Рекубратська Анастасія, ПП "Гермес-Авіа", Key account manager
  8. Хміль Досвальд Анна, ФОП Хміль Досвальд Анна Стефанівна