Львів

Форум "Модель виробництва, орієнтована на продажі в текстильній індустрії"

Дата: 26 вересня 2019, четверЧас: 15:30-19:40Адреса: м. Львів, площа Князя Святослава, 5, готель «Таурус»
Зареєструватись на захід

ЗАПРОШУЄМО

на форум

МОДЕЛЬ ВИРОБНИЦТВА, ОРІЄНТОВАНА НА ПРОДАЖІ В ТЕКСТИЛЬНІЙ ІНДУСТРІЇ

26 вересня 2019, 15:30 – 19:40
м. Львів, площа Князя Святослава, 5, готель «Таурус»

Методи організації виробництва відіграють істотну роль в розвитку бізнесу загалом. Побудова моделі виробництва є основним засобом для вирішення задач управління на підприємстві. Будь-яка модель виробництва характеризується певними особливостями та умовами при яких ефективно працює. Власне, про те, як керівникам та власникам бізнесу в текстильній індустрії вибудувати ефективну модель виробництва, на які комерційні показники звертати увагу і стати лідерами ринку, йтиме мова в рамках форуму.

ДЛЯ КОГО ФОРУМ
Керівники та власники бізнесів у текстильній індустрії та сфері моди
Керівники та власники бізнесів, що обслуговують текстильну індустрію
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ
Практичні інструменти для розвитку компанії, ключові процеси виробництва, комерційні показники, на що звертати увагу на власному підприємстві.
Інформацію про можливості розвитку Вашого бізнесу в галузі легкої промисловості від ЄБРР в рамках ініціативи ЄС EU4Business.
Налагодите контакти з великою кількістю представників бізнесу під час Business Networking.
ОРГАНІЗАТОРИ
Виконавцем проекту є Клубу Ділових Людей Україна www.bc-club.org.ua.
Програма реалізовується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу 
www.eu4business.eu/uk/ukraine. 

       ПРОГРАМА ФОРУМУ

15:30

Реєстрація учасників, вітальна кава

16:00

МОДЕЛЬ ВИРОБНИЦТВА, ОРІЄНТОВАНА НА ПРОДАЖІ ТА КОМЕРЦІЙНІ ПОКАЗНИКИ 

Co-founder GREENRISE KIDS, консалтингові послуги, практикуючий бізнес консультант, бізнес-тренер, коуч, розробник навчальних тренінгів і програм

  • Різниця між виробничим підприємством і підприємством, яке має торговий дім
  • Ключові процеси виробництва
  • Короткий алгоритм виробництва
  • Взаємодія підрозділів компанії
  • Чек-лист виробника, який займається реалізацією свого продукту
  • Формування капсул і дати поставок. Створення колекції виробником.
  • Планування і визначення сезонів
  • Розробка моделі
  • Супровід колекції
  • M-up
  • Маржа
  • Mark on
  • Mark down

Приклад розрахунку m-up, результату роботи сезону (включаючи залишки товару)

ЮЛІЯ ГАТЧЕНКО, м. Київ. Більше 17 років активного досвіду в проектах різної складності, в сфері фешн рітейлу.

Досвід керівництва мультинаціональними проектами, активними діями до повноцінних змін структури компанії.

Розробка франчайзингових моделей просування, з урахуванням особливостей бізнес-моделі компанії і умов ринку.

Успішне впровадження процесів оптимізації і стандартизації в компанії різного типу, з метою збільшення прибутковості і прискорення операційних процесів.

Побудова маркетингових стратегій, спрямованих на досягнення основних показників компанії.

Спеціаліст в області стратегічного планування, бюджетування, організації постачання товару, аналітики, управління комерційною діяльністю торгового підприємства, побудови виробничих процесів, франчайзингових відносин.

https://gatchenko.com

17:30

УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК ДЛЯ ВЛАСНИКІВ. ЯКІ ПОКАЗНИКИ ПОТРІБНО ВРАХУВАТИ, ЩОБ ЗРОЗУМІТИ ФІНАНСОВИЙ СТАН ТА РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА

ІРИНА КАЧМАРЧИК, м. Львів, Засновник та керівник компанії CeDePe. Компанія за роки успішної діяльності являється лідером з надання бухгалтерського обслуговування та податкового консультування на ринку України та Польщі. Членкиня Всеукраїнського Клубу Успішних Жінок. Учасниця Клубу Ділових Людей. Амбасадорка та членкиня ГО Міжнародноі Амбасади Жінок-підприємниць.

18:30

Представлення проекту «Підтримка розвитку кластерних ініціатив легкої промисловості у Львові» та можливості розвитку бізнесу в рамках цього проекту.

www.ebrd.com

18:40

BUSINESS NETWORKING

Організований бізнес-нетворкінг, під час якого кожен учасник форуму зможе налагодити велику кількість ділових контактів. Рекомендуємо мати з собою не менше 50 візитних карток.

19:40

КАВА-ПЕРЕРВА та НЕТВОРКІНГ

Вільне спілкування для налагодження ділових контактів та обміну досвідом.

ПРИМІТКИ

Рекомендований дрес-код – business casual.

Рекомендуємо завітати на захід за 10 хвилин до його початку, щоб мати кращу можливість налагодження ділових контактів.

Ця програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

УМОВИ УЧАСТІ

Керівники/власники текстильної галузі та моди - участь вільна

Пакет учасника подіїВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Базовий"безкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Асоційований"безкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Комфорт"безкоштовно
Контакти адміністратора заходу

Ірина Филипів
+380977524206
Iryna.fylypiv@bc-club.org.ua

Заявки в очікуванні підтвердження
  1. Каліщук Галина, Від щирого серця, Власник -засновник, Тернопіль