Луцьк

Форум "Ефективні продажі"

Дата: 23-24 травня 2019Час: 09:00-17:00Адреса: м. Луцьк, вул. Набережна, 42, PASSAGE INTERDIT
Зареєструватись на захід

ФОРУМ

"ЕФЕКТИВНІ ПРОДАЖІ"

Захід організовується Центром інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаним на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.

23-24 травня 2019, 9:00-17:00
м. Луцьк, вул. Набережна, 42, PASSAGE INTERDIT

Більше практики і менше теорії! Враховуючи виклики сучасного суспільства, сьогодні варто застосовувати нові підходи в бізнесі, зокрема в продажах! Саме тому форум «Ефективні продажі» покликаний змінити уявлення про модель продажів, відкрити дієві інструменти та продемонструвати успішні бізнес-кейси в онлайн і офлайн-маркетингу.

ДЛЯ КОГО ФОРУМ
Керівники і власники малого/середнього бізнесу.
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ
Дізнаєтеся про тренди та інновації у сфері продаж.
Отримаєте робочі інструменти та «фішки» використання різних систем в продажах щодо покращення взаємодії бізнес-клієнт на власному підприємстві.
Дізнаєтесь про досвід розвитку та побудови відділів продаж.
Отримаєте інформацію про можливості розвитку бізнесу від експертів Європейського Банку Реконструкції та Розвитку і Центру підтримки бізнесу в рамках програми ЄС EU4Business.
РОДЗИНКА ФОРУМУ
Важливою складовою заходу буде здійснення перед форумом аналізу відділів продажу компаній, власники/керівники яких зареєструються та отримають підтвердження участі у форумі (50 компаній) по 5-ти основних параметрах телефонних продаж і онлайн-комунікації: сайт, фейсбук-сторінка, дзвінок за контактним номером телефону, лист на контактний е-мейл, лист у месенджер). Ця аналітика допоможе підприємцям зрозуміти рівень, на якому знаходяться їхні відділи продажу, а також основні зони потенційних покращень для росту продаж. Учасники, заповнюючи заявку на участь у форумі, за бажанням надаватимуть згоду на здійснення аналізу відділу продажу їхньої компанії. Під час форуму будуть презентуватись результати (без назв компаній), а кращі приклади будуть продемонстровані на загал. Після форуму аналітичні дані будуть надіслані кожному учаснику про його компанію індивідуальним листом.
ОРГАНІЗАТОРИ
Організатором Форуму є Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, оснований на базі Клубу Ділових Людей Україна.
Програма реалізовується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу 
www.eu4business.eu/uk/ukraine. 

       ПРОГРАМА ФОРУМУ

День 1 

09:00-09:30

Реєстрація учасників, вітальна кава

09:30-09:40

Офіційне відкриття форуму

09:40-10:00

Презентація Можливостей для бізнесу від Європейського банку реконструкції та розвитку. 

www.ebrd.com

10:00-10:50

Кейс-спіч «Результативні продажі офлайн» 

Тетяна СУБОТІНА, Київ, сертифікований бізнес-тренер, психодіагност, консультант. Керівник тренінгової компанії «Майстерня успішних продажів». Спеціалізація: бізнес-тренер: продажі, переговори, клієнтоорієнтованість; коуч: лайф-коучинг, кар'єрний коучинг, проектний коучинг; психодиагност: тестування для підбору і відбору персоналу, як інструмент асесменту; онлайн і офлайн; assessor (засідатель) в проектних групах Центру оцінки персоналу; консультант в проектах Management by objectives (управління по цілях). Пройшла шлях від торгового представника до керівника відділу продажів. Власний успішний досвід продаж FMCG, В2В, В2С, робота з національними мережами, будівельними матеріалами та обладнанням (В2В, В2С), послуги навчання (довгі продажі, проектна діяльність) – консалтинг, тренінги.

10:50-11:40

Практикум «18 трендів та інструментів інтернет-маркетингу для успішних продаж онлайн»

Ольга ОНИКІЄНКО, Київ, заступник директора Академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts. Експерт у сфері онлайн-маркетингу та просування у мережі Інтернет. Сертифікований спеціаліст по роботі з Google Analytics. Загальний досвід як доповідача більш ніж 400 годин семінарів, лекцій і вебінарів за період 2016-2018 років. Доповідач профільних конференцій (SMM-Rocks, Content – marketing, WebPromoExperts Days). 5-річний досвід керування командами у сфері інтернет-просування. 5-річний досвід навчання і консультування компаній у сфері онлайн-маркетингу, контент-маркетингу та SMM.

11:40-12:00

Перерва на каву

12:00-13:00

ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ: «Ефективне формування та управління відділом продаж»

Учасники: 4 власники бізнесів, які розкажуть свої власні історії в сфері продаж

13:00-13:10

Презентація можливостей для бізнесу від організатора Форуму:

Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, оснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, керівник Центру Микола Савуляк,
www.bc-club.org.ua

13:10-14:00

BUSINESS NETWORKING

Організований бізнес-нетворкінг, під час якого кожен учасник форуму зможе налагодити велику кількість ділових контактів.

Рекомендуємо мати з собою не менше 100 візитних карток.

14:00-14:40

Обід

14:40-15:30

Кейс-спіч «Гейміфікація як інструмент підвищення продажів»

Ігор ФОМЕНКО, Київ, практик, більше 20 років управлінського досвіду, останні 7 років в консалтингово-тренінговому бізнесі. Засновник і керівник тренінгової компанії IF Development Center. Досвід роботи в міжнародних компаніях у сфері операційного лізингу, FMCG, будівельно-оздоблювальні матеріали, автозапчастини на позиціях директора по логістиці, продажах, сервісу, операційного директора. Незалежний фінансовий радник з питань особистих фінансів компанії OVB Allfinanz Ukraine. Коуч бізнес-симуляції «MarkStrat» (Marketing Strategy) в kmbs (Києво-Могилянська бізнес-школа) и LvBS (Львівська бізнес-школа) – з 2009. Коуч бізнес-симуляції «Підприємець» – з 2012. Випускник Executive MBA kmbs (2007). Через навчальні програми вже пройшли більше, ніж 1000 учасників (власники, ТОП-менеджери і ключові співробітники). 

15:30-16:30

Людмила МАЛИНОВСЬКА

Інтерактивний практикум «Аналіз відділу продаж по 5 основних параметрах. Основи побудови/розвитку відділу продажів: успіхи та труднощі». Презентація результатів аналізу відділів продажу учасників форуму

Олесь ПІЩАК, Київ, експерт з реорганізації системи продажу. Керуючий партнер Audit of Sales, компанії яка досліджує та розвиває моделі і стратегії продажу . Експерт шведського проекту для власників бізнесу DYB|Develop Your Business. Гест-спікер в LvBS. 15 років практичного досвіду в продажах. Більше 70 проведених аудитів відділів продажу, провів реорганізацію відділу продаж у 15 компаніях, у 10 – створив відділи продаж «з нуля». Автор книг з аналізу та реорганізації системи продажу “Аудит продажу”, “300 продавців”, “Аудит продаж новобудови”.

16:30-17:00  Підведення підсумків. Закриття форуму, розіграш подарунків.
17:00-18:00  Вільне спілкування за кавою

День 2

09:00-15:00

Візит та зустріч з керівником/власником бізнесу у форматі «Історія успіху» (виробництво, рітейл, HoReCa або інші послуги)

Андрій РАЗУМОВСЬКИЙ

Приватне підприємство "Будівельна компанія "Інвестор".

Компанія вийшла на ринок в 2013 році і застосовує комплексний підхід до будівництва.  Важливою умовою у плануванні будівництва компанією «Інвестор» є аналіз чинників, що впливають на якість життя, акцентуючи на енергозбереженні, екологічності, безпеці та комфорті. 

 

Іван ДОРДЮК

Компанія Тигрес – український бренд з 20-річним досвідом у сфері виробництва та продажу товарів для дітей. Орієнтиром у роботі компанії є виробництво якісної та безпечної продукції для розвитку та пізнання навколишнього світу теперішніми та майбутніми поколіннями. Компанія є ексклюзивним представник відомих європейських брендів Сanpol babies, LOVI, Wader, Klein. 

Андрій СІРУК

Агентство Digital маркетингу «ARTEFACT.St» входить в рейтинг найвідоміших SEO компаній від Seonews і має 12-річний досвід на ринку.
Компанія зайняла 7 місце у рейтингу кращих українських агентств контекстної реклами, ставши єдиним у ТОП-10 з Західної України.
«ARTEFACT.St» активно проводить власні бізнес-заходи, зокрема для підприємців.

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ
м. Луцьк, вул. Набережна 42, PASSAGE INTERDIT
Кількість учасників форуму (перший день) - 130
Кількість учасників візитів підприємств (другий день) - 30

Умови участі: 

23 травня, перший день – безкоштовно після реєстрації та підтвердження участі.
24 травня, другий день – візити підприємств – реєстраційний внесок 200 грн/особа після реєстрації та підтвердження участі.

Для участі необхідно заповнити аплікаційну форму та отримати підтвердження від організаторів. Учасники будуть забезпечені роздатковими матеріалами, кавою та обідом (у перший та другий дні). Вартість участі покриває грант, наданий Європейським Союзом в рамках ініціативи ЄС EU4Business.

Кількість учасників, відділ продажів яких буде проаналізовано згідно 5 основних критеріїв – 50. Якщо Ви хочете, щоб аналіз відділу продажів Вашої компанії розглянули під час форуму, поставте  спеціальну позначку при реєстрації.

Заповнені заявки на участь будуть відображені на сайті і схвалені впродовж 16-17 травня 2019 року.

Підтверджені учасники заходу отримають e-mail, смс та будуть повідомлені по телефону.

ІНФОРМАЦІЙНІ ПАРТНЕРИ

                  
Статус (пакет) учасника подіїВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Базовий"безкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Асоційований"безкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Комфорт"безкоштовно
Контакти адміністратора заходу

Ірина Швидко
+380630351044
iryna.shvydko@bc-club.org.ua

Підтверджені заявки
  1. Потапчук Дмитро, ПП Потапчук, Власник, Луцьк
  2. Балакіна Наталія, Волинський обласний центр зайнятості, Начальник відділу організації профорієнтації
  3. Божидарнік Тарас, Луцький НТУ, Професор кафедри менеджменту Луцького НТУ
  4. Васильчук Ольга, Польський кабінет ФОП Васильчук О. М., Підприємець, Луцьк
  5. Веремчук Олександра, ФОП Антонюк Наталія Володимирівна, Директор, Луцьк
  6. Вітер Тетяна, ПП Гуменюк І.М., Керівник відділу збуту
  7. Войтович Михайло, Світ Громад, ТОВ, директор, Луцьк
  8. Вольчинський Роман, ТзОВ "Атланта Нерухомість !, Керівник напрямку
  9. Воронецький Максим, ФОП Воронецький, Директор
  10. Гаврилюк Олександр, Markson, Інше / Топ-менеджер, Луцьк
  11. Гайдар Тетяна, НПА Amway, психолог-практик, коуч, ФОП
  12. Гончарук Олександр, ФОП Гончарук Олександр Олександрович, ФОП, Луцьк
  13. Гринишин Михайло, LEVVENTS, Керівник відділу продажу, Львів
  14. Грицюк Світлана, Компанія Оріфлейм, Директор Оріфлейм
  15. Грушецький Віктор, ПП Метр на Метр, Директор
  16. Губіш Станіслав, ФОП Губіш С.А., ФОП, Луцьк
  17. Гусак Валерій, ПП "Домова служба", Власник / ідеолог, Рівне
  18. Дацюк Ангеліна, ТОВ "Благода Компані", менеджер з комерційних питань
  19. Дем'янков Віталій, Студія друку, підприємець
  20. Домбровський Володимир, Kover Agency, creative director, Луцьк
  21. Дятловська Наталія, Громадська Ініціатива Вільний Простір, Директор
  22. Євдокевич Ольга, Ківерцівський РСТК ТСО України, заступник директора по економічній роботі
  23. Кальчик Сергій, ТОВ "ДАХ ФАСАД", директор
  24. Каравашкіна Наталія, ФОП Каравашкіна Н. В., Підприємець, Івано-Франківськ
  25. Киришун Леся , ГО Відродження, Голова ГО Відродження
  26. Климчук Богдан, ФОП Климчук Богдан Ярославович, підприємець
  27. Ковальська Любов, Луцький НТУ, завідувач кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, Луцьк
  28. Кондрацька Галина, MobiSvit, співвласник
  29. Кондрацький Віталій, MobiSvit, Власник
  30. Лазарева Руслана, ФОП Лазарева Руслана Миколаївна, власник бізнесу, Луцьк
  31. Леоненко Вадим, Сімба Бейбі, Директор
  32. Лещук Катерина, ПП Лещук К. М., Підприємець
  33. Литвин Сергій, ТзОВ "КПІ Сервіс Груп", Керівник інженерного відділу
  34. Мариненко Оксана, Імперія жирів, Генеральний директор
  35. Меріда Оксана, Луцький міський центр зайнятості, начальник відділу організації надання послуг роботодавцям
  36. Мисюк Валентина, ПП ЛАКІ ДРУК, директор
  37. Музичук Юрій, ТзОВ КПІ сервіс Груп/ ФОП Музичук Ю.В., Керівник/ ФОП
  38. Наврусевич Сергій, Інтернет магазин "Феєрія ароматів", ФОП Наврусевич Сергій Анатолійович, Керівник інтернет магазину
  39. Ніколаюк Андрій, ПрАТ Етнопродукт, комерційний директор
  40. Оксенюк Юрій, Інтернет-магазин дитячих товарів "Дитячий сон", Директор / власник, керівник, Луцьк
  41. Оникієнко Ольга, WebPromoExperts, Операційний директор
  42. Павліченко Лариса, приватний підприємець, підприємець
  43. Пахолюк Орест, ФОП Пахолюк, ФОП
  44. Петровська Анна, Домова служба Луцьк, заступник керівника
  45. Пирч Юрій, Пирч Ю.І., підприємець, Львів
  46. Плахтій Андрій, Інтернет магазин plstore.com.ua, Власник бізнесу
  47. Пономаренко Олег, ТОВ "Кронос Трейд", керівник відділу продажів
  48. Райчук Дмитро, ЧП Райчук Д.А, Власник
  49. Райчук Олена, Prince&Princess, Власник
  50. Репницька Тетяна, VolWest Group, Директор бізнес-академії РМВА, Луцьк
  51. Романюк Ігор, ТзОВ "КПІ Сервіс Груп", Комерційний директор
  52. Романюк Роман, Директор, Луцьк
  53. Рудько Олександра, ГО "Джерела", Голова Правління
  54. Савчак Андрій, Сімба Бейбі, Директор відділу продажу
  55. Салюк Антон, ТОВ "КАРСАЛ МТК", Директор, Івано-Франківськ
  56. Семенюк Тарас, Волинський обласний центр зайнятості, Заступник директора
  57. Скорич Оксана, ПРАТ "Едельвіка", начальник відділу оптових продаж тканин
  58. Стефанчук Христина, ПАТ АКБ "Львів", Керівник відділу маркетингу
  59. Супрунюк Вікторія, ФОП Супрунюк В.В., Фізична особі підприємець
  60. Сурма Валентина, ПП Сурма Валентина Іванівна, приватний підприємець
  61. Талько Олександр, ТзОВ Талфорт Груп, Власник, Луцьк
  62. Терпелюк Наталія, ТзОВ ХК Єврохолдінг, керівник центра продаж
  63. Харчук Ольга, ПРАТ "Едельвіка", Начальник відділу
  64. Хілінський Андрій, ТзОВ "КПІ Сервіс Груп", Директор
  65. Хотимчук Тарас, ПП «Твій вибір», Директор
  66. Цапюк Людмила, ТзОВ «Тенета», Директор з розвитку, Луцьк
  67. Чмир Оксана, ПП "Домова служба", Керівник диспетчерського центру
  68. Шишова Олена, Луцький міський центр зайнятості, Директор
  69. Шніт Катерина, ТзОВ "Древпромсервіс", заступник директора з організаційних питань
Заявки в очікуванні підтвердження
  1. Антонюк Костянтин, ПВКП "Волиньспецторг", Директор
  2. Бондар Денис, Moloko, немає, SMM, студент
  3. Боровльов Артем, "Швидкі рішення" (ФОП БОровльов), власник
  4. Боровльов Артем, Швидкі рішення , власник
  5. Власюк Олександра, Golikova Travel, Менеджер по туризму, Луцьк
  6. Волинчук Юлія , Луцький НТУ, доцент кафедри підприємництва, торгівлі та біржової дільності Луцького НТУ
  7. Глущук Інна, Компанія "Атланта Нерухомість", маркетолог, Луцьк
  8. Голованова Марина, Laconic design, директор
  9. Грицюк Вікторія, Оріфлейм, Менеджер Оріфлейм
  10. Громко Лілія, СНУ ім. Лесі Українки, Ст. викл. кафедри економіки, безпеки та інноваційної діяльності підприємства
  11. Гузь Наталія, Оріфлейм, Менеджер Оріфлейм
  12. Дідух Анна, Будівельна компанія "Жако Парк Тауер", Фінансовий директор , Львів
  13. Дудар Віолетта, Ветело, Sales Manager
  14. Жук Наталія, ТОВ "Сервіс Технологія", інспектор з кадрів
  15. Кичук Юрій, Імперія жирів, керівник відділу продажів
  16. Коляда Віталій, ФОП Коляда О.В м «Глобус», Старший продавець-консультант
  17. Лагановський Владислав, ТА "Патріот", ФОП Лагановський В. О.
  18. Левичкіна Олена, Волинський коледж НУХТ, Викладач фахових дисциплін
  19. Лемешко Альбіна, Луцьккартон, Маркетолог
  20. Пархоменко Артем, ПрАТ "Роздільський керамічний завод", Заступник директора з розвитку
  21. Пасюк Валерія, Пасюк Валерія, юрист, HR
  22. Романюк Ігор, СП ТОВ "Модерн-Експо", Менеджер із збуту по ключовим клієнтам
  23. Савуляк Микола, Клуб Ділових Людей Україна, Голова
  24. Сидорук Едуард, Modern-Expo, Менеджер з розвитку продукту
  25. Смолич Дарія, Луцький національний технічний університет, доцент
  26. Стецюк Тетяна, ФОП, Консультант з маркетингу
  27. Теличко Анна, REVA, менеджер ЗЕД
  28. Уніга Анна, ФОП Уніга А.В., ФОП, Луцьк
  29. Хвищун Надія, Луцький національний технічний університет, Декан