Тернопіль

Бізнес-зустріч "Тренди бізнесу 2019: персонал"

Дата: 14 грудня 2018, п'ятницяЧас: 10:00-14:00Адреса: м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, ресторан «Maxim»
Зареєструватись на захід

БІЗНЕС-ЗУСТРІЧ

ТРЕНДИ БІЗНЕСУ 2019: ПЕРСОНАЛ

14 грудня (п'ятниця) 2018, 10:00 - 14:00
м. Тернопіль, вул. Білецька, 1, ресторан «Maxim»

2018 рік добігає до свого завершення. Кожен власник та керівник підбиває підсумки цьогорічної діяльності, робить висновки та стратегічне планування на наступний робочий рік. Не оминає це планування і теми персоналу. Завжди залишаються актуальними питання як правильно набирати та ефективно мотивувати і контролювати свій персонал.

Отож запрошуємо вас на наш форум, де разом із запрошеними експертами будемо розглядати ці та інші питання та ділитися досвідом, успішними кейсами та практичними інструментами.

Приєднуйтеся, щоб зарядитися свіжими ідеями та отримати нові знання для ефективного ведення бізнесу! Будьте в тренді - вчіться і застосовуйте діючі інструменти вже в 2019 році!

ДЛЯ КОГО ФОРУМ
Керівники і власники малого та середнього бізнесу різних галузей
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ
Інструменти щодо підбору, мотивації та контролю персоналу, які є актуальними та в тренді на 2019-ий рік.
Налагодите контакти з великою кількістю представників бізнесу під час Business Networking.
Обміняєтесь досвідом з вирішення проблемних питань стосовно персоналу.

       ПРОГРАМА ФОРУМУ

09:30-10:00

Реєстрація

10:00-10:05

Відкриття форуму

10:05-11:00

Анна ЗАЙЦЕВА  «Управління персоналом - покроковий аналіз усіх процесів»

Співзасновник HR-кав'ярніЗ 2009 року сертифікований HR (кваліфікація SpHR Центр EU HRM, підтверджена у 2013)

11:00-11:30 -

Тарас БАЧИНСЬКИЙ «Кейс впровадження КРІ у компанії»

Керуючий партнер, адвокат, к.ю.н.

11:30-11:50  Перерва на каву
11:50-12:50

Сергій ЦИБУЛЬСЬКИЙ: «Контроль як позитивний інструмент мотивації».

20-ти річний досвід роботи в управлінні і розвитку дистрибуції, побудові команд та підвищенні ефективності співробітників

10-ти річний стаж роботи в західних компаніях Gillette, P & G, Kraft Foods, Tchibo, Strauss

12:50- 13:30

Панельна дискусія на тему підбору, контролю та мотивації персоналу  

Ольга ФІЛІПЕНКО Керівник управління персоналом ПАТ «Банк Львів»

Алла СМИК Приватний підприємець з багаторічним досвідом, займається  дослідженням різних схем управління, взаємодії у колективі, кризовим менеджментом.

Роман ДУНЕЦЬ Директор з виробництва ТОВ "Ромус-Поліграф"

13:30-14:00

BUSINESS NETWORKING

Організований бізнес-нетворкінг, під час якого кожен учасник форуму зможе налагодити велику кількість ділових контактів.

Рекомендуємо мати з собою не менше 100 візитних карток.

14:00  Закриття заходу

ІНША ІНФОРМАЦІЯ
Кількість учасників - 50 осіб

Умови участі: безкоштовно для учасників, які зареєструються та отримають підтвердження від організаторів. 

Статус (пакет) учасника подіїВартість участі
Відвідувач / Користувачбезкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Базовий"безкоштовно
Учасник Клубу, пакет "Комфорт"безкоштовно
Контакти адміністратора заходу

Віра Микулик
+380676757490
vira.mykulyk@bc-club.org.ua

Заявки в очікуванні підтвердження
  1. Бажанова Наталія, ТНТУ, Доцент кафедри економіки та фінансів
  2. Боднар Ольга, Адвокатське об"єднання "Твій адвокат", Керуючий
  3. Дудок Наталія, Рекламна агенція "Вуличне радіо", директор
  4. Кулик Юрій, Маркетингова Агенція "Прості рішення", Інше / Власник, Тернопіль
  5. Кутузов Сергій, ЕЛЕКС, Керівник філії
  6. Маркович Ірина, ТНТУ ім.І.Пулюя, доцент кафедри економіки та фінансів
  7. Недошитко Андрій, Технічний коледж ТНТУ, викладач, керівник проекту Techno-LAB
  8. Пирч Юрій, Інтернет-маркетинг, підприємець, Львів
  9. Рекубратська Анастасія, ПП "Гермес-Авіа", Key account manager