Львів

Бізнес-модуль "Виробництво та продажі для текстильної індустрії"

Дата: 11-13 березня 2020Час: 10:00-18:00Адреса: м. Львів, пл. Князя Святослава, 5 (6-й пов. конференц-зал №4 готелю «Таурус»)
66



Запрошуємо
на

БІЗНЕС-МОДУЛЬ 

ВИРОБНИЦТВО ТА ПРОДАЖІ ДЛЯ ТЕКСТИЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇІ

11-13 березня 2020, 10:00-18:00

м. Львів, пл. Князя Святослава, 5 (6-й пов. конференц-зал №4  готелю «Таурус»)

Як вибудувати ефективну модель виробництва, на які комерційні показники звертати увагу, щоб стати лідерами ринку? Як сформувати унікальну торгову пропозицію? Запрошуємо на бізнес-модуль в рамках програми "Підтримки кластерних ініціатив у текстильній галузі", що фінансується у рамках ініціативи ЄС EU4Business та підтримується ЄБРР.

ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-МОДУЛЬ

⎼  Керівників та власників бізнесу в сфері текстильної індустрії та моди, які мають виробництво і продають або планують продавати продукцію

ЦІЛІ

⎼ Отримати практичні інструменти для розвитку компанії та дізнатися, на що звертати увагу на власному підприємстві.
Навчитися методів побудови та контролю відділу продаж і ефективної взаємодії співробітників.
⎼ Календар виробництва: вдосконалити навички формування капсул і дат поставок 
Сформувати унікальну торгову пропозицію, портфель бренду для продажу.
Налагодити контакти з представниками бізнесу під час Business Networking

ОРГАНІЗАТОРИ

Виконавцем проекту "Підтримка кластерних ініціатив у текстильній індустрії" є Клуб Ділових Людей Україна www.bc-club.org.ua.

Програма реалізовується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу www.eu4business.eu/uk/ukraine. 

ПРОГРАМА (3 дні)
ДЕНЬ 1

1.Модель виробництва, орієнтована на продажі B2B, B2C

⎼ Основна відмінність продаж клієнтам B2B, B2C. Інтерактив
⎼ Ключові процеси виробництваКороткий алгоритм виробництва. Інтерактив
⎼ Взаємодія підрозділів компанії
⎼ Чек-лист виробництва. Інтерактив. Запвнюють учасники
⎼ Формування капсул і дат поставок (календар виробництва)
⎼ Планування і визначення сезонів
⎼ Розробка моделі
⎼ Супровід колекції
⎼ Виготовлення взірця
⎼ Відділ виробництва і ефективної взаємодії співробітників.

2. Компанія (бренд)

⎼ Контрольні питання. Інтерактив
⎼ Структура торгово-виробничої компанії
⎼ Ідентифікація компанії і маркетинг
⎼ Бренд-Бук (супровід бренду)

ДЕНЬ 2

2. Компанія Бренд продовження

⎼ Планування і бюджетування. Фінанси для НЕ фінансистів (загальна інформація)

3. Компанія і продукт

⎼ Конкурентні переваги
⎼ Природні конкурентні переваги
⎼ Штучні конкурентні переваги
⎼ Приклад конкурентних переваг
⎼ Абстракція та конкретність
⎼ Конкурентні переваги вашого бренду-компанії. Вирішення задачі
⎼ УТП (унікальна торговельна пропозиція)
⎼ УТП вашого продукту, компанії, бренду. Інтерактив. Робота в групі

ДЕНЬ 3

4. Комерційні показники і роздрібна математика

⎼ M-up (торгова націнка)
⎼ Маржа
⎼ Mark on
⎼ Mark down (система знижок)
⎼ Приклад розрахунку m-up, результату роботи сезону (включаючи залишки товару)
⎼ KPI роботи продажів: план, продажу на кв.м, середній чек, середня вартість одиниці. Інтерактив

5. Контент бренда

⎼ Імідж
⎼ Місія
⎼ Цінність та індивідуальність
⎼ Маркетинг=Бренд. Задача для учасників

6. Франчайзинг як один із способів монетизації бренду

⎼ Очікування покупця франчайзингу
⎼ Портфель бренду для продажу

ЕКСПЕРТ

ЮЛІЯ ГАТЧЕНКО
м. Київ

Co-founder GREENRISE KIDS,
консалтингові послуги, практикуючий бізнес-консультант,
бізнес-тренер, коуч, розробник навчальних тренінгів і програм
https://gatchenko.com

Більше 17 років активного досвіду в
проектах різної складності, в сфері Фешн Ритейлу.

Досвід керівництва мультинаціональними проектами,
активними діями по повноцінних змінах структури компанії.

Розробка франчайзингових моделей просування
з урахуванням особливостей
бізнес-моделі компанії і умов ринку.

Успішне впровадження процесів оптимізації і стандартизації
в компаніях різного типу з метою збільшення прибутковості
та прискорення операційних процесів.

Побудова маркетингових стратегій, спрямованих
на досягнення основних показників компанії.

Спеціаліст в таких сферах: стратегічне планування,
бюджетування, організація постачання товару, аналітика,
управління комерційною діяльністю торгового підприємства,
побудова виробничих процесів та франчайзингових відносин.

ТАЙМІНГ
09:45 - 10:00 вітальна кава
10:00 - 13:00 навчання
13:00 - 14:00 обід
14:00 -16:00 навчання
16:00 - 16:15 перерва на каву
16:15 - 18:00 навчання

 УМОВИ УЧАСТІ

Нефінансові умови:

  • бути власником/керівником бізнесу не менше 3-х років;
  • діяльність у сфері текстильної індустрії.

Фінансові умови:

Завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу ви сплачуєте лише частину вартості тренінгу – 4 000 грн (50% від загальної вартості).

Пакет учасникаВартість участі
Відвідувач / Користувач4000.00 грн
Учасник Клубу4000.00 грн
Контакти адміністратора

Ірина Филипів
+380977524206
[email protected]