Бізнес-модуль "Маркетинг та залучення клієнтів у готельно-ресторанному бізнесі"
Бізнес-модуль
МАРКЕТИНГ ТА ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ
У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
Захід організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.
6-8 травня 2020 (ср-пт)
Онлайн-курс
В сучасному суспільстві, особливо в умовах кризи, керівникам та власникам готельно-ресторанних комплексів потрібно тримати руку на пульсі загальних трендів бізнесу, володіти ефективними інструментами та техніками маркетингу і продаж. Важливо уже зараз виконувати дії, щоб утримувати лояльність клієнтів, як зовнішніх, так і внутрішніх, і підготувати оперативний план дій відновлення діяльності свого бізнесу після завершення карантину.
Запрошуємо на бізнес-модуль, щоб разом попрацювати над актуальними трендами та кейсами, розглянути інструменти маркетингу та продаж, випрацювати ефективний план маркетингових дій в теперішніх реаліях.
ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-МОДУЛЬ | |
⎼ Власників і керівників готельно-ресторанного бізнесу. |
ЦІЛІ ПРОГРАМИ | |
⎼ Підвищити у керівників та маркетинг-директорів готельно-ресторанних комплексів навики розробки та впровадження маркетингових стратегій для своїх бізнесів. |
ОРГАНІЗАТОРИ |
Бізнес-модуль організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна. Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. |
ПРОГРАМА |
Програма курсу включає інформаційну частину, розгляд кейсів, індивідуальні завдання, роботу в групах онлайн та продуктивний обмін досвідом з експертом. |
ДЕНЬ 1 |
⎼ Яким є маркетинг сьогодні. Інтегрований маркетинг або куди сягає маркетинг на підприємстві. ⎼ Вплив стратегічних рішень на поточну діяльність підприємства. ⎼ Аналіз видів бізнес-моделей за методикою Трейсі & Вірсема. ⎼ Виявлення центральної маркетингової проблеми та пошук шляхів її рішення. Як ми використовуємо сильні сторони, щоб блокувати або відбити загрозу. ⎼ Інструменти зовнішнього PESTLE та внутрішнього SWOT аналізу. ⎼ Стратегічний аналіз. ⎼ Конкурентний аналіз. ⎼ Ресурсний аналіз. Що дозволяє компанії створювати продукти, які вирізняють на фоні інших. ⎼ Крива цінностей споживача. |
ДЕНЬ 2 |
⎼ Маркетингові шляхи розширення ринку. Хто наш клієнт? |
ДЕНЬ 3 |
⎼ Як клієнти приймають рішення про купівлю.
|
ЕКСПЕРТ | |
ОЛЕНА АНАТІЙЧУК Експертка з маркетингу, бізнес-консультантка. Більше 15 років спеціалізується на сфері маркетингу (побудова маркетинг-планів, реалізація маркетингових проектів, вивід брендів на ринок, побудова відділів продажу). В минулому - антикризова менеджерка в авіаконцерні Lufthansa, Вебикобританія, Лондон. www.lufthansa.com Сьогодні - керівниця відділу маркетингу компанії Керівниця відділу маркетингу будівельної компанії Власниця компанії «АКВАлаб», що займається дослідженням якості води. Викладає маркетинг на програмі NIMA Нідерландського |
ТАЙМІНГ | |
День 1-3 | |
9:30 – 9:50 | реєстрація учасників |
10:00 – 11:30 | навчання |
11:30 – 11:45 | перерва на каву |
11:45 – 13:15 | навчання |
13:15 – 13:45 | обід |
13:45 – 15:15 | навчання |
15:15 – 15:30 | перерва на каву |
15:30 – 17:00 | навчання |
УМОВИ УЧАСТІ | |
Нефінансові умови:
Фінансові умови: Участь в онлайн-курсі безкоштовна завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Кількість місць обмежена (21), буде проводитись відбір учасників. Реєстрацію завершено, підтвердження учасників відбудеться до 30.04.2020 включно. |
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |
Контакти адміністратора
Христина Савуляк
+380676720843
[email protected]
Юлія Ліхва
+380981616839
[email protected]