Карпати

Бізнес-модуль "Маркетинг та залучення клієнтів у готельно-ресторанному бізнесі"

Дата: 21-23 травня 2020Час: 09:00-18:30Адреса: Буковель, місце узгоджується
810
Зареєструватись на захід

Бізнес-модуль

МАРКЕТИНГ ТА ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ

 У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ

(Карпатський регіон)

Захід організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.

21-23 травня 2020 (чт-сб), дата узгоджується
Формат узгоджується

Успіх готельно-ресторанного комплексу залежить від вмілого поєднання ефективної бізнес-моделі, маркетингу самого закладу, позиціонування і просування регіону в цілому. Для цього потрібна якісна конкуренція та ефективна співпраця усіх гравців ринку.

Запрошуємо на бізнес-модуль, щоб разом розробити стратегічний план сталого розвитку готельно-ресторанного бізнесу Карпатського регіону, відкрити ефективні інструменти маркетингу і продаж, розглянути успішні кейси на прикладах українського та європейського досвіду і випрацювати план подальшої кооперації.

ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-МОДУЛЬ

⎼  Власників і керівників готельно-ресторанного бізнесу Карпатського регіону (Закарпатська, Львівська, Івано-Франківська та Чернівецька області).
⎼  Інвестиційних груп, які планують розвивати готельно-ресторанний бізнес у Карпатах.

ЦІЛІ

⎼  Розробити стратегічний план розвитку готельно-ресторанного бізнесу Карпатського регіону та кроки співпраці усіх гравців ринку.
⎼  Змоделювати тренди та основні виклики галузі на основі досвіду учасників бізнес-модуля.
⎼  Розкрити інструменти маркетингу та збільшення продаж у готельно-ресторанному бізнесі Карпатського регіону.
⎼  Сприяти нетворкінгу та обміну досвідом між гравцями ринку.

BUSINESS NETWORKING
Учасники бізнес-модуля – ваші потенційні бізнес-партнери. Робота в групах та спільний відпочинок – чудова нагода налагодити ділові контакти з представниками готельно-ресторанного бізнесу. Програма передбачає знайомство учасників, спільні вечері, дозвілля та активне спілкування.

   ОРГАНІЗАТОРИ

Бізнес-модуль організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна.

Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

ПРОГРАМА (3 дні)
ДЕНЬ 1
10:40 Вітальна кава, реєстрація учасників.
11:00 Експрес-знайомство учасників програми.
11:10 Вступ. Інтегрований маркетинг або для чого усім учасникам галузі мислити однаковими категоріями та як цього досягти.
11:40 Фасилітаційний блок. Через спільну роботу випрацьовуємо:
  • фактори розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Карпатському регіоні (що?);
  • можливі шляхи вирішення проблемних питань (як?);
  • хто може/повинен/хоче займатися критичними ділянками (хто?).

Результатом цього блоку буде загальна картина трендів та проблематик готельно-ресторанного бізнесу в Карпатах, будуть напрацьовані ряд шляхів рішення проблематик та визначені потенційні гравці/ролі.

13:20 Обід
14:00 Виявлення основної маркетингової проблеми галузі та пошук шляхів її рішення. Як ми використовуємо сильні сторони, щоб блокувати або знешкодити загрозу.
Стратегічний блок. Розглядаємо галузь через інструменти SWOT аналізу. Групова робота.
16:00 Перерва на обід
16:20 Практичний кейс. Розглянемо на прикладі кейсу успішний розвиток однієї із рекреаційних територій в Європі, проаналізуємо послідовність кроків, зробимо проекцію на українські реалії Карпатського регіону.
18:20 Підсумки першого дня.
18:30 Спільна вечеря. Нетворкінг. Вільний вечір. СПА. Спілкування у невимушеній атмосфері.
ДЕНЬ 2
09:00 Теоретична частина. Маркетингові шляхи розширення ринку. Хто наш клієнт?
Формування власного позиціонування. Пошук ключових переваг для відмежування від конкурентів.
Як визначити «свого» (основного) клієнта?
Як визначати його актуальні потреби? Від яких клієнтів варто відмовлятись і навіщо?Типи гостей готельно-відпочинкових баз в Карпатах, їхні найважливіші потреби.
11:00 Перерва на каву
11:20 Workshop. Бренд-портрет клієнта.
Будемо практикуватись у створенні «портретів» своїх клієнтів. Це дозволить готельно-ресторанному комплексу краще зрозуміти образ «свого» клієнта, його ключові вимоги та стиль поведінки. 
13:20 Обід
14:00 Клієнтоорієнтованість як основа функціонування готельно-ресторанного бізнесу.
14:30 Workshop. Шлях клієнта від першого контакту із закладом до повторної зустрічі.
Намалюємо «шлях» кількох типів клієнтів (індивідуального, корпоративного), визначимо основні точки контакту, визначимо емоційні фактори прийняття рішення. 
15:30 Перерва на каву
15:50 Workshop. Аналіз «шляху» клієнтів.  Пропрацюємо  потенційні кроки для підвищення ймовірності першої та повторної покупки послуг готельно-ресторанного бізнесу.
17:00 Підбиття підсумків.
17:30 Спільна вечеря. Нетворкінг. Вільний вечір. СПА. Спілкування у невимушеній атмосфері.
ДЕНЬ 3

09:00

Теоретична частина. Аналіз типів бізнес-моделей за методикою Трейсі & Вірсема, а саме:
  • операційна досконалість;
  • близькість до клієнта;
  • лідерство за продуктом.
Що є нашим продуктом відповідно до обраної бізнес-моделі?
Методи залучення гостей. Розглянемо різні підходи та інструменти для залучення та утримання клієнтів готельно-ресторанного бізнесу в Карпатському регіоні. Конверсія. «Сарафанний» маркетинг. Система обслуговування. Ключові фактори та фішки. 
11:00 Перерва на каву
11:20 Workshop. Формування пропозиції клієнтам. Наші продукти.
Що ми пропонуємо нашим гостям?
13:20 Обід
14:00 Фасилітаційний блок. Випрацювання спільних продуктів готельно-ресторанного бізнесу в Карпатському регіоні. Цей блок дозволить змоделювати потенційні варіанти співпраці між гравцями ринку для просування спільного позиціонування Карпатського регіону та приваблення більшої кількості клієнтів.
15:30 Перерва на каву
15:50 Групова робота. Створення потенційного плану дій для поглиблення кооперації між гравцями ринку.
17:00 Підсумки бізнес-модуля.
17:30 Офіційне завершення бізнес-модуля. Спільна вечеря. Нетворкінг. 

ЕКСПЕРТ

ОЛЕНА АНАТІЙЧУК

Експертка з маркетингу, бізнес-консультантка.
Більше 15 років спеціалізується на сфері маркетингу (побудова маркетинг-планів, реалізація маркетингових проектів, 
вивід брендів на ринок, побудова відділів продажу). 

В минулому - антикризова менеджерка в авіаконцерні Lufthansa, Вебикобританія, Лондон. 

Сьогодні - керівниця відділу маркетингу компанії 
«Аквапарк «Пляж» (Львів), керівниця відділу маркетингу будівельної компанії «Львівська Мрія» (Львів). 

Сфера відповідальності: побудова відділу продажу, 
управління маркетингом.

Власниця хімічної лабораторії «АКВАлаб»,що займається дослідженням якості води. 

Викладає маркетинг на програмі NIMA Нідерландського Інституту Маркетингу. 

ТАЙМІНГ
День 1 День 2-3
10:40 – 11:00 вітальна кава 9:00 – 11:00 навчання
11:00 – 13:20 навчання 11:00 – 11:20 перерва на каву
13:20 – 14:00 обід 11:20 – 13:20 навчання
14:00 – 16:00 навчання 13:20 – 14:00 обід
16:00 – 16:20 перерва на каву 14:00 – 15:30 навчання
16:20 – 18:30 навчання 15:30 – 15:50 перерва на каву
15:50 – 17:00 навчання 

 УМОВИ УЧАСТІ

Нефінансові умови:

  • бути власником/керівником бізнесу не менше 3-х років;
  • діяльність в сфері готельно-ресторанного бізнесу.

Фінансові умови:

Завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу учасники сплачують лише частину вартості бізнес-модуля. Вартість участі в залежить від дати бронювання:

  • при бронюванні місця за 20 днів до модуля – 4 500 грн + 1 500 грн харчування (30% від загальної вартості).
  • при бронюванні місця за 5 днів – 6 000 грн + 1 500 грн харчування (40% від загальної вартості).
  • при бронюванні місця в останні 2 дні– 7 500 грн + 1 500 грн харчування (50% від загальної вартості).

Для бронювання місця на бізнес-модулі необхідно сплатити завдаток в розмірі 2 500 грн, решта суми оплачується в період трьох днів перед подією. Пропозиція дійсна за умови наявності вільних місць. 

У вартість входять роздаткові матеріали, перерви на каву, обіди та вечері. У вартість навчання не входить проживання. Кількість місць обмежена (21), буде проводитись відбір учасників.

Пакет учасника подіїВартість участі
Відвідувач / Користувач6000.00 грн
Учасник Клубу6000.00 грн
Контакти адміністратора заходу

Ірина Швидко
+380630351044
iryna.shvydko@bc-club.org.ua

Христина Савуляк
+380676720843
khrystyna.savuliak@bc-club.org.ua