Online

Бізнес-модуль "Маркетинг та залучення клієнтів у готельно-ресторанному бізнесі"

Дата: 6-8 травня 2020Час: 09:30-17:00Адреса: Online

Бізнес-модуль

МАРКЕТИНГ ТА ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ

 У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ

Захід організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.

6-8 травня 2020 (ср-пт)
Онлайн-курс

В сучасному суспільстві, особливо в умовах кризи, керівникам та власникам готельно-ресторанних комплексів потрібно тримати руку на пульсі загальних трендів бізнесу, володіти ефективними інструментами та техніками маркетингу і продаж. Важливо уже зараз виконувати дії, щоб утримувати лояльність клієнтів, як зовнішніх, так і внутрішніх, і підготувати оперативний план дій відновлення діяльності свого бізнесу після завершення карантину.

Запрошуємо на бізнес-модуль, щоб разом попрацювати над актуальними трендами та кейсами, розглянути інструменти маркетингу та продаж, випрацювати ефективний план маркетингових дій в теперішніх реаліях. 

ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-МОДУЛЬ

⎼  Власників і керівників готельно-ресторанного бізнесу.
⎼  Маркетинг-директорів готельно-ресторанного бізнесу.

ЦІЛІ ПРОГРАМИ

⎼  Підвищити у керівників та маркетинг-директорів готельно-ресторанних комплексів навики розробки та впровадження маркетингових стратегій для своїх бізнесів. 
⎼  Проаналізувати актуальні тренди та ключові виклики галузі, розробити оперативний маркетинговий план дій.
⎼  Розпрацювати маркетингові антикризові інструменти для готельно-ресторанного бізнесу. 
⎼  Сприяти активації продажів після завершення карантину через покращення комунікаційної стратегії та інструментів приваблення клієнтів.
⎼  Сприяти нетворкінгу та обміну досвідом між гравцями ринку. 

   ОРГАНІЗАТОРИ

Бізнес-модуль організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна.

Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

  ПРОГРАМА
Програма курсу включає інформаційну частину, розгляд кейсів, індивідуальні завдання, роботу в групах онлайн та продуктивний обмін досвідом з експертом.
ДЕНЬ 1
⎼  Яким є маркетинг сьогодні. Інтегрований маркетинг або куди сягає маркетинг на підприємстві.
⎼  Вплив стратегічних рішень на поточну діяльність підприємства.
⎼  Аналіз видів бізнес-моделей за методикою Трейсі & Вірсема.
⎼  Виявлення центральної маркетингової проблеми та пошук шляхів її рішення. Як ми використовуємо сильні сторони, щоб блокувати або відбити загрозу.
⎼  Інструменти зовнішнього PESTLE та внутрішнього SWOT аналізу.
⎼  Стратегічний аналіз.
⎼  Конкурентний аналіз.
⎼  Ресурсний аналіз. Що дозволяє компанії створювати продукти, які вирізняють на фоні інших.
⎼  Крива цінностей споживача.
ДЕНЬ 2

⎼  Маркетингові шляхи розширення ринку. Хто наш клієнт?  
⎼  Формування власного позиціонування. Пошук ключових переваг для відмежування від конкурентів.
⎼  Як визначити «свого» (ключового) клієнта? Як визначати його ключові потреби? Від яких клієнтів варто відмовлятись і навіщо?
⎼  Типи гостей готельно-ресторанних комплексів, їх ключові потреби.
⎼  Портрет клієнта. 
⎼  Шлях клієнта: від першого контакту із закладом до повторного повернення.
⎼  Коефіцієнт конверсії, лідогенерація та  збільшення середнього чеку.

ДЕНЬ 3

⎼  Як клієнти приймають рішення про купівлю.
⎼  Методи залучення гостей. 
⎼  Маркетингові підходи та інструменти для приваблення та утримання гостей для готельно-ресторанного бізнесу. 
⎼  Формування пропозиції клієнтам. Наші продукти. 
⎼  Що ми пропонуємо нашим гостям? Унікальна торгова пропозиція.
⎼  Розрахунок ефективності маркетингових дій (ROMI – повернення інвестицій на маркетингову активність).
⎼  Сервісний продукт та особливості його продаж.
⎼  WOW-ефект, сарафанний маркетинг.

⎼  Канали комунікації та просування для різних груп клієнтів цільової аудиторії.

ЕКСПЕРТ

ОЛЕНА АНАТІЙЧУК

Експертка з маркетингу, бізнес-консультантка. Більше 15 років спеціалізується на сфері маркетингу (побудова маркетинг-планів, реалізація маркетингових проектів, вивід брендів на ринок, побудова відділів продажу). 

В минулому - антикризова менеджерка в авіаконцерні Lufthansa, Вебикобританія, Лондон. www.lufthansa.com

Сьогодні - керівниця відділу маркетингу компанії
«Аквапарк «Пляж»
www.aqualviv.com.ua

Керівниця відділу маркетингу будівельної компанії
«Львівська Мрія» (Львів). Сфера відповідальності: побудова відділу продажу, управління маркетингом.
mriya.lviv.ua

Власниця компанії «АКВАлаб», що займається дослідженням якості води.
www.aqualab.com.ua

Викладає маркетинг на програмі NIMA Нідерландського
Інституту Маркетингу. www.imbacademy.com.ua 

ТАЙМІНГ
День 1-3
9:30 –  9:50 реєстрація учасників
10:00 – 11:30 навчання
11:30 – 11:45 перерва на каву
11:45 – 13:15 навчання
13:15 – 13:45 обід
13:45 – 15:15 навчання
15:15 – 15:30 перерва на каву
15:30 – 17:00 навчання

 УМОВИ УЧАСТІ

Нефінансові умови:

  • бути власником/керівником бізнесу не менше 3-х років;
  • діяльність у сфері готельно-ресторанного бізнесу.

Фінансові умови:

Участь в онлайн-курсі безкоштовна завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. 

Кількість місць обмежена (21), буде проводитись відбір учасників.

Реєстрацію завершено, підтвердження учасників відбудеться до 30.04.2020 включно.

    Пакет учасникаВартість участі
    Відвідувач / Користувачбезкоштовно
    Учасник Клубубезкоштовно
    Контакти адміністратора

    Христина Савуляк
    +380676720843
    [email protected]

    Юлія Ліхва
    +380981616839
    [email protected]