Бізнес-модуль "Активація залученості та відповідальності персоналу за бізнес роботодавця"
Бізнес-модуль
АКТИВАЦІЯ ЗАЛУЧЕНОСТІ ТА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ
ЗА БІЗНЕС РОБОТОДАВЦЯ
Захід організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.
10-12 червня 2020 (ср-пт)
Онлайн-курс
В сучасному суспільстві, особливо в умовах постійних змін, керівникам та власникам бізнесів варто тримати руку на пульсі актуальних трендів та розвивати навики управління, зокрема людськими ресурсами. В умовах кризи надважливо трансформувати управлінський підхід, аби забезпечити лояльність персоналу.
Запрошуємо на бізнес-модуль, щоб разом випрацювати сучасні ефективні підходи в роботі HR з метою підвищення рівня залученості працівників і зниження відтоку талантів в теперішніх реаліях.
ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-МОДУЛЬ | |
⎼ Керівників бізнесу та власників, які виконують функцію управління персоналом/командою. |
ЦІЛІ ПРОГРАМИ | |
⎼ Розглянути та обговорити аналітику і тренди щодо залученості персоналу, вивчити актуальні причини плинності персоналу. |
ОРГАНІЗАТОРИ |
Бізнес-модуль організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу, заснований на базі Клубу Ділових Людей Україна. Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. |
ПРОГРАМА |
Програма курсу включає інформаційну частину, розгляд кейсів, індивідуальні завдання, роботу в групах онлайн та продуктивний обмін досвідом з експертом. |
ДЕНЬ 1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ |
⎼ Відповідальність співробітників. ⎼ Рівні відповідальності в команді. ⎼ Що впливає на прийняття відповідальності за бізнес компанії, як за власний. ⎼ Яких результатів досягають самоорганізовані команди з високим ступенем відповідальності. Як і що від цього виграє сама компанія. ⎼ Практична робота в групах: Як розвивати і заохочувати відповідальність співробітників. ⎼ Управління в стилі коучинг: набір управлінських технік, що підвищують відповідальність та розподіляють її. ⎼ Виклики при трансформації управлінської культури сталих компаній. ⎼ Розбір навчального кейсу. ⎼ Розбір кейсів учасників, фокус на підвищенні відповідальності співробітників ⎼ (Кейс 1: керівний персонал; Кейс 2: виконавці на місцях) ⎼ Плинність персоналу. ⎼ Аналітика недавніх досліджень плинності персоналу по галузях. Який рівень плинності персоналу вважається «здоровим». ⎼ Що спонукає талановитих співробітників залишати компанії. Хто і як зможе вплинути на цей процес. |
ДЕНЬ 2. ЗАЛУЧЕНІСТЬ ПЕРСОНАЛУ |
⎼ Залученість персоналу. З чого складається залученість персоналу. Які показники і фактори впливають на неї. |
ДЕНЬ 3. ПЕРСОНАЛ ЯК ФАКТОР СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ В ЧАСИ ЗМІН |
⎼ VUCA-світ: виклики, можливості, нові навички. |
ЕКСПЕРТ | |
МАРІЯ ПЛАХОТНИК Бізнес-тренер, коуч, консультант з управління, автор програм і розробок в області навчання і розвитку персоналу. Спеціалізація: навчання фахівців в галузі управління, переговорів і продажу. Більше 7 років досвіду управління компаніями на різних рівнях. Консультування в галузі управління людськими ресурсами: відбором, розробкою програм адаптації персоналу, створення системи навчання та мотивації, розробкою моделей компетенцій, проведенням коучингу для перших осіб компаній. Сфера інтересів: розробка і проведення навчальних програм (менеджмент, лідерство, управління командою, міжфункціональна взаємодія, переговори, персональна ефективність, проектна робота); розробка програм навчання і розвитку менеджерів, розробка та впровадження комплексних консалтингових проектів для B2C і В2В. Клієнти: ЛОРЕАЛЬ, TOYOTA, Сіті Моторс, «АВК», Sniezhka, Shell, Lifecell, МХП, «MSD», SPORT LIFE. |
ТАЙМІНГ | |
День 1-3 | |
9:40 – 10:00 | реєстрація учасників |
10:00 – 11:30 | навчання |
11:30 – 11:45 | перерва на каву |
11:45 – 13:15 | навчання |
13:15 – 13:45 | обід |
13:45 – 15:15 | навчання |
15:15 – 15:30 | перерва на каву |
15:30 – 17:00 | навчання |
УМОВИ УЧАСТІ | |
Нефінансові умови:
Фінансові умови: Участь в онлайн-курсі безкоштовна завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу. Кількість місць обмежена (21), буде проводитись відбір учасників. |
Пакет учасника | Вартість участі |
---|---|
Відвідувач / Користувач | безкоштовно |
Учасник Клубу | безкоштовно |
Контакти адміністратора
Христина Савуляк
+380676720843
[email protected]
Ірина Швидко
+380977746347
[email protected]
- Вебінар "Побудова системного бізнесу"Місто: OnlineТип події:ВебінарДата: 28.11.2024Час: 14:00-15:00
- Вебінар "Делегування без хаосу: як передати повноваження і зберегти контроль"Місто: OnlineТип події:ВебінарДата: 05.12.2024Час: 14:00-15:00
- Вебінар "Управляй ефективно або як подолати прокрастинацію і підвищити особисту продуктивність"Місто: OnlineТип події:ВебінарДата: 12.12.2024Час: 14:00-15:00