Волосянка

Бізнес-курс "Стратегічний маркетинг та бізнес-моделювання"

Дата: 13 червня - 6 липня 2019Час: 08:40-18:30Адреса: «ТАОР Карпати» (Львівська обл., Турківський р-н, с. Ластівка, вул. І. Франка, 33), «Захар Беркут» (Львівська обл., Сколівський р-н, с. Волосянка, вул. Б. Хмельницького, 1)

Бізнес-курс

СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ТА
БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ

Захід організовує Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, оснований на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи  ЄС EU4Business

13-15 червня 2019 (2 основних дні + 1 день факультативно),
«ТАОР Карпати»
(Львівська обл., Турківський р-н, с. Ластівка, вул. І. Франка, 33)

4-6 липня 2019 (2 основних дні + 1 день факультативно),
 «Захар Беркут»

(Львівська обл., Сколівський р-н, с. Волосянка, вул. Б. Хмельницького, 1)

Сьогодні, коли ми живемо в епоху стрімких змін та динамічного розвитку суспільства, важливо розуміти, що на споживчому ринку компанії конкурують аж ніяк не товарами й послугами, а бізнес-моделями. Саме тому бізнес-курс «Стратегічний маркетинг та бізнес-моделювання» має на меті вдосконалити вміння розробляти дієву стратегію розвитку, а також створювати ефективний маркетинг-план.

ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-КУРС

⎼  Керівники і власники малого та середнього бізнесу, які відповідають за розробку стратегії та маркетингових комунікацій.
⎼  Маркетинг-директори малого+ та середнього бізнесу.
⎼  Консультанти, які розробляють бізнес-моделі та маркетинг-плани для своїх замовників.

ЦІЛІ

⎼  Надати план та ключові компоненти, необхідні для проведення стратегічної сесії  та побудови бізнес-моделі і маркетинг-плану для свого бізнесу або бізнесу замовника.
⎼  Поглибити вміння розробляти стратегію та маркетинг-план.
⎼  На практиці (3-ій день кожного модуля - живий кейс) потренуватись в проведенні стратегічної сесії. Участь у стратегічних сесіях є додатковим бонусом для учасників та не входить в основну програму проекту.

BUSINESS NETWORKING
Учасники тренінгу – Ваші потенційні бізнес-партнери. Робота в групах та спільний відпочинок в Карпатах - чудова можливість налагодити ділові контакти з представниками бізнесу різних сфер і регіонів України. Для цього буде організовано знайомство учасників, спільні вечері, спільний відпочинок та активне спілкування.

   ОРГАНІЗАТОРИ

Організатором навчання є Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, оснований на базі Клубу Ділових Людей Україна.

Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу www.eu4business.eu/uk/ukraine. www.eu4business.eu/uk/ukraine 

ПРОГРАМА БІЗНЕС-КУРСУ 
Бізнес-курс складається із 3-ох основних форм роботи:
І. СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ТА БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ 
теорія, кейси, практичні завдання 
  • Роль бізнес-моделювання та маркетинг-плану в бізнесі.
  • Основні складові в розробці стратегії та маркетинг-плану.
  • Візія власника.
  • Місія бізнесу.
  • Стратегічні цілі.
  • Ключовий клієнт.
  • Потреби ключового клієнта.
  • Етапи розвитку потреб ключового клієнта.
  • Диференціація в очах клієнта.
  • Аналіз конкурентного ринку.
  • Пошук ключових переваг.
  • Позиціонування бізнесу на ринку.
  • Матриця Продукт-Ринок.
  • Визначення найпривабливішої ніші.
  • Моделювання продуктів/сервісів бізнесу під потреби ключового клієнта.
  • Формування конкурентних переваг ключових продуктів та сервісів.
  • Канали комунікації з клієнтом.
  • Побудова взаємовідносин з клієнтом.
  • Цінова політика.
  • Моделювання конкурентної вигоди для клієнта.
  • Матриця Ансоффа.
  • Balanced Scorecard.
  • Ключові типи бізнес-стратегій.
  • Mckinsey 7-S.
  • Формати заявлення про місію.
  • PESTLE-аналіз та аналіз контексту cynevin.
  • Porter's Five Forces.
  • Принцип структурної піраміди.
  • Strategic Plan Template
  • Стратегічне картування.
  • Позиціонування бренду на ринку.
  • Business Model Canvas.
  • Lean Model Canvas.
  • Ланцюг цінностей.
  • Value Driver Tree Templates.
  • Моделі створення цінності.
  • Партнери як ресурс бізнесу.
  • Корпоративна культура.
  • Методи оцінки ефективності маркетинг-плану.
ІІ. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ СЕСІЙ (у себе в компанії або на замовлення).
  • Виявлення потреби власника або замовника.
  • Попередній аналіз ринку та кейсу замовника.
  • Визначення цілей стратегічної сесії.
  • Формування плану виконання проекту та основних КРІs.
  • Підготовка договору (якщо сесія проводиться на замовлення).
  • Визначення учасників стратегічної сесії.
  • Локація. Рекомендації щодо конференц-сервісу.
  • Інструменти налаштування групи учасників до спільної роботи.
  • Управління дискусією та конфліктами під час сесії.
  • Стратегічна сесія як інструмент командної роботи.
  • Вихідний документ після проведення стратегічної сесії.
  • Формування групи членів команди для впровадження змін.
  • Управління змінами.
ІІІ. ПРОВЕДЕННЯ ПОКАЗОВИХ/ТЕСТОВИХ СТРАТЕГІЧНИХ СЕСІЙ НА «ЖИВИХ» КЕЙСАХ 
(3-ій день першого та другого модулів - факультативно за бажання учасників).

ЕКСПЕРТ

МИХАЙЛО КРІКУНОВ

Ph.D., доцент, дипломований маркетолог 
(Chartered Institute of Marketing, UK, 1999). 

Декан Київської бізнес-школи, голова правління агентства кластерного розвитку Clust-ua, член редколегії журналу «Маркетинг в Україні».

У минулому президент Міжнародного інституту бізнесу, Київ. Директор з розвитку Української Торгової Гільдії. 
Проректор з міжнародних зв'язків 
Московської бізнес-школи. 
Декан корпоративного університету 
Академія ДТЕК. 
Керівник ЕМВА програми 
Ризької школи бізнесу «Туріба». 

Консультант з управління та маркетингу. 

Має досвід більше 20 років управління, досліджень, бізнес-консультування, тренінгів в області маркетингу та менеджменту та корпоративного навчання. 

Науковий співробітник International Economic Development Council (Вашингтон, США програма SABIT 2006 року); візітінг-професором університету Нью-Брансвік, Канада.  

Член Міжнародної асоціації лідерства, США, член Британського товариства маркетингових досліджень., Викладач бізнес-шкіл в т.ч. КBS, kmbs, LIM, Turiba-Riga, Roytec, МІБ, тренер програм посольства США. 

Ініціатор реалізації і керівник в Україні Глобальної програми ім. Дж. Т. Ріордана (ICSC - Міжнародної ради торгових центрів) в області професійного девелопмента. Спеціалізується на питаннях стратегічного розвитку, маркетингу, технологіях стратегічного планування та ефективного управління в бізнесі, формуванні і розвитку галузевих регіональних кластерів, аналізі та інноваціях бізнес-моделей, маркетингових комунікаціях та поведінці споживачів. 

Серед клієнтів корпоративних програм Михайла, проведених останнім часом Agricom, Danone, Kernel, ELEKS, CRH, BELOPST, VolWest Group, Галнафтогаз і багато інших.

ТАЙМІНГ
День 1 День 2-3
10:40 – 11:00 вітальна кава 8:40 – 9:00 вітальна кава
11:00 – 13:20 навчання 9:00 – 11:00 навчання
13:20 – 14:00 обід 11:00 – 11:20 перерва на каву
14:00 – 16:00 навчання 11:20 – 13:20 навчання
16:00 – 16:20 перерва на каву 13:20 – 14:00 обід
16:20 – 18:30 навчання 14:00 – 15:30 навчання
15:30 – 15:50 перерва на каву
15:50 – 17:00 навчання 

 УМОВИ УЧАСТІ

Нефінансові умови:

  • бути власником/керівником бізнесу не менше 3 років.
  • для HR-директорів: досвід на позиції HR-керівника не менше 2-х років.
  • для консультантів з стратегії та маркетингу - досвід надання послуг не менше 2-х років.

Фінансові умови:

Завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу ви сплачуєте лише 30% вартості тренінгу. Вартість участі в навчанні 2 модулі * 2 дні + бонус: 2 дні (факультативно за бажанням учасника) залежить від дати оплати завдатку, а саме:

  • при бронюванні місця за 10 днів до програми – 7 200 грн (30% від загальної вартості) + 2800 грн харчування.
  • при бронюванні місця за 3 дні до програми – 9 600 грн (40% від загальної вартості) + 2800 грн харчування.
  • при бронюванні місця в останні 2 дні до програми – 12 000 грн (50% від загальної вартості) + 2800 грн харчування.

Для бронювання місця на бізнес-модулі необхідно сплатити завдаток в розмірі 2 500 грн., решта суми оплачується в період до 3-х днів перед першим модулем. Пропозиція дійсна за умови наявності вільних місць. 

Вартість понад 10 000 грн (в т.ч. харчування) можна покривати через IQs (для учасників Клубу Ділових Людей Україна на пакеті «Комфорт»).

У вартість тренінгу входять роздаткові матеріали, перерви на каву, обіди та вечері. У вартість навчання не входить проживання. Кількість місць обмежена (21), буде проводитись відбір учасників.

Пакет учасникаВартість участі
Відвідувач / Користувач10000.00 грн
Учасник Клубу10000.00 грн
Контакти адміністратора

Христина Савуляк
+380676720843
[email protected]

Віра Воронова

[email protected]