Волосянка

Бізнес-курс "Делегування повноважень та внутрішня комунікація в команді"

Дата: 31 жовтня - 2 листопада 2019Час: 16:00-17:00Адреса: Готельний комплекс "Захар Беркут" вул. Богдана Хмельницького, 1, с. Волосянка, Львівська обл.
Зареєструватись на захід

Бізнес-курс

ДЕЛЕГУВАННЯ ПОВНОВАЖЕНЬ ТА ВНУТРІШНЯ

КОМУНІКАЦІЯ В КОМАНДІ

Захід організовується Центром інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, основаним на базі Клубу Ділових Людей Україна, за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business.

31 жовтня - 2 листопада 2019 (3 дні) 

Готельний комплекс "Захар Беркут"
вул. Богдана Хмельницького, 1, с. Волосянка, Львівська обл.

Делегування повноважень – один з індикаторів того, чи здатна людина бути керівником. Вміння або ж нездатність делегувати може, як підвищити авторитет лідера, так і призвести до його втрати. Мета модуля – структурувати розуміння функцій менеджменту для посилення себе як лідера, розвинути в керівників і власників бізнесу управлінські компетенції в сфері делегування повноважень та сформувати навички ефективної комунікації з командою.

ДЛЯ КОГО БІЗНЕС-КУРС

⎼  Керівники і власники малого та середнього бізнесу.
  Керівники проектів.
  Топ-менеджери.

ЦІЛІ

⎼  Розвинути в учасників тренінгу компетенції в сфері делегування повноважень (від керівника до підлеглих).
⎼  Структурувати розуміння функцій менеджменту для посилення себе як керівника.
⎼  Розвинути комунікативну компетенцію управлінців.
⎼  Підвищити компетентність керівників при постановці завдань, делегуванні повноважень і наданні зворотного зв'язку. 

BUSINESS NETWORKING
Учасники тренінгу – Ваші потенційні бізнес-партнери. Робота в групах та спільний відпочинок в Карпатах - чудова можливість налагодити ділові контакти з представниками бізнесу різних сфер і регіонів України. Для цього буде організовано знайомство учасників, спільні вечері, спільний відпочинок та активне спілкування.

   ОРГАНІЗАТОРИ

Організатором навчання є Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Івано-Франківськ, оснований на базі Клубу Ділових Людей Україна.

Програма реалізується Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і фінансується в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу www.eu4business.eu/uk/ukraine. www.eu4business.eu/uk/ukraine 

ПРОГРАМА БІЗНЕС-КУРСУ (3 дні)
1. ЛІДЕРСТВО. СИСТЕМНИЙ ПІДХІД В РОБОТІ КЕРІВНИКА
  • Лідерство і менеджмент. Чим лідер відрізняється від менеджера?
  • Модель трансформаційного лідерства.
  • Важливість лідерської позиції сучасного керівника. Ключові якості, навички та цінності ефективного менеджера. 
2. ЗАЛУЧЕННЯ ПЕРСОНАЛУ В ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ

  • Постановка завдань і делегування.
  • Що заважає керівнику делегувати. Правила і принципи делегування.
  • Методи і принципи ефективного контролю.
  • Системний підхід до мотивації  персоналу: відмінності між мотивуванням і стимулюванням.
3. ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ КЕРІВНИКА
  • Модель ефективної комунікації.
  • Ефективна комунікація – перевага для бізнесу, співробітників і клієнтів.
  • Вербальні та невербальні компоненти комунікації: слова, мова тіла, міміка, голос та інтонація. 
4. ІНСТРУМЕНТИ І ПРИНЦИПИ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
  • "Карта світу". Особливості людського сприйняття подій.
  • Принцип ефективної комунікації Еріка Берна.
  • Два рівні слухання: поверхневе і сфокусоване.
  • Питання як інструмент прояснення інформації. Специфіка «відкритих», «закритих» і «альтернативних» питань.
  • Інструмент «Слова сили»: як за допомогою потрібних слів підтримувати і надихати співрозмовника.
5. МОДЕЛЬ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ З РІЗНИМИ ТИПАМИ ОСОБИСТОСТЕЙ
  • Модель «4-векторна типологія особистостей». Вчимося розпізнавати основний тип людини. Експрес-діагностика власного основного типу.
  • Вивчення кожного типу: сильні сторони і зони росту, мотиви, цінності, прийняття рішень, поведінка в конфлікті.
  • Делегування з урахуванням особливостей кожного типу.
6. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗУСТРІЧІ МЕНЕДЖЕРА З СПІВРОБІТНИКАМИ
  • Види зворотного зв'язку: позитивний і негативний, коригуючий та розвиваючий.
  • Як конструктивно дати оцінку роботі співробітника?
  • Методики зворотного зв'язку:
    • 4-крокова модель BOFF; 
    • Інструмент «Розвиваючий зворотний зв'язок».
7. ЗАВЕРШЕННЯ ТРЕНІНГУ
  • Підбиття підсумків та систематизація отриманих на тренінгу знань і навичок.
  • Складання учасниками індивідуальних робочих планів на наступний місяць для закріплення матеріалу й впровадження набутих навичок в роботу.
  • Домашнє завдання: підготувати список колег, профіль яких учасник тренінгу визначить впродовж тижня за проявами поведінки. 

ЕКСПЕРТ

АННА КЛИМЕНКО

Бізнес-тренер з 5-річним досвідом, партнер компанії
«Живе Діло». Навчалася в Школі Тренерів «Живе Діло»,  на тренерському курсі «LnD group», в театральній студії
«Чорний Квадрат».

Спеціалізується на темах: лідерство, менеджмент,
ефективна комунікація, управління змінами,
коучинг в бізнесі, менторинг, публічні виступи,
особиста ефективність, зворотний  зв'язок.
Коуч команд, фасилітатор. Провела більше 30 cтратегічних
і проектних сесій та 1 000 годин коучингу.

Володіє техніками: ToP фасилітації (Білл Степлз – Канада),
Pinpoint фасилітації (Брюс Роулінг – Великобританія,
Людмила Дудорова – Росія) і технологіями: Agile коучинг 
і командний коучинг.

Консультант зі стратегічного маркетингу, 15-річний
досвід роботи на керівних позиціях в компаніях: Danone, Colgate – Palmolive, MHP (Миронівський Хлібопродукт), Nemiroff,LVMH.
Серед клієнтів: Jonson&Jonson, Whirpool, Imperial
Tobacco, Альфа-Банк, Укрсиббанк, Bionorica, OLX, Global Logic, SDL, Avon, телеканал СТБ, Z500, Starlight media,
Ocean Media, Dentsu Aegis, Corteva, Art Maxima, Capital Recruiters та інші.  

ТАЙМІНГ
День 1 День 2-3
10:40 – 11:00 вітальна кава 8:40 – 9:00 вітальна кава
11:00 – 13:20 навчання 9:00 – 11:00 навчання
13:20 – 14:00 обід 11:00 – 11:20 перерва на каву
14:00 – 16:00 навчання 11:20 – 13:20 навчання
16:00 – 16:20 перерва на каву 13:20 – 14:00 обід
16:20 – 18:30 навчання 14:00 – 15:30 навчання
15:30 – 15:50 перерва на каву
15:50 – 17:00 навчання 

 УМОВИ УЧАСТІ

Нефінансові умови:

  • бути власником/керівником бізнесу не менше 3 років.
  • для HR-директорів: досвід на позиції HR-керівника не менше 2-х років.

Фінансові умови:

Завдяки підтримці ЄБРР та фінансуванню в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу ви сплачуєте лише частину вартості тренінгу. Вартість участі в модулі залежить від дати оплати завдатку:

  • при бронюванні місця за 10 днів до модуля – 5 100 грн + 1 400 грн харчування (30% від загальної вартості)
  • при бронюванні місця за 3 дні до модуля – 6 800 грн + 1 400 грн харчування (40% від загальної вартості)
  • при бронюванні місця в останні 2 дні до модуля – 8 500 грн + 1 500 грн харчування (50% від загальної вартості)

Для бронювання місця на бізнес-модулі необхідно сплатити завдаток в розмірі 2 500 грн, решта суми оплачується в період трьох днів перед модулем. Пропозиція дійсна за умови наявності вільних місць. 

Вартість понад 6 500 грн. можна сплатити  через IQs (для учасників Клубу Ділових Людей Україна на пакеті «Комфорт»).

У вартість тренінгу входять роздаткові матеріали, перерви на каву, обіди та вечері. У вартість навчання не входить проживання. Кількість місць обмежена (21), буде проводитись відбір учасників.

Пакет учасника подіїВартість участі
Відвідувач / Користувач6500.00 грн
Учасник Клубу, пакет "Базовий"6500.00 грн
Учасник Клубу, пакет "Асоційований"6500.00 грн
Учасник Клубу, пакет "Комфорт"6500.00 грн
Контакти адміністратора заходу

Христина Савуляк
+380676720843
khrystyna.savuliak@bc-club.org.ua

Ірина Швидко
+380630351044
iryna.shvydko@bc-club.org.ua