«Домова служба» - об’єднання кращих майстрів заради кращого сервісу

Бізнес, покликаний змінити стереотипи про майстрів та сформувати у суспільстві новий клас професіоналів із золотими руками. Валерій Гусак, засновник бізнес-системи «Домова служба», учасник Клубу Ділових Людей, розповідає, чому бізнесу потрібна спільна платформа та як вона допомагає підприємцям розвиватися. Читайте основні думки та дивіться повну версію у відео-інтерв’ю.  

ЕНЕРГІЯ, ЯКА ВТІЛЮЄ ІДЕЇ 

Якщо в двох словах про себе, то я є тою людиною, яка ніколи не була пасивною. Мені завжди подобалося робити щось активне, щось відстоювати, рухатися. В мене завжди було значно більше енергії, ніж потрібно людині, щоби просто існувати. І відповідно, коли прийшов цей бізнес, я знайшов, де подіти цю свою енергію. Мені цікаво було допомогти звичайним майстрам стати вагомими, цінними, стати  Майстрами з великої букви, - людьми, яких цінять, яких поважають у суспільстві, які приносять користь. Оце моя задача і задача бізнес-системи «Домова служба»: дати можливість цим людям розвинутися в суспільстві. Та виробити таку думку, що сантехнік, електрик, столяр - це хороші люди, які прийшли у цей світ із золотими  руками.

ЗМІНИТИ ОРІЄНТИРИ: ЯК НАЙМАНОМУ ПРАЦІВНИКУ ПЕРЕЙТИ У БІЗНЕС

Передусім, людина з найманого працівника має стати підприємцем, тобто, вона має продавати послугу, а не час.  Бо якщо людина вміє якісно щось робити, вона повинна встановити свою ціну, вартість своєї послуги і, відповідно, почати її продавати. По-друге, людина повинна зрозуміти, що в сучасному суспільстві дуже важливий сервіс. Треба навчитися спілкуватися з людьми, тому що той, хто вміє спілкуватися з людьми, завжди заробляє більше. Якщо підсумувати: треба мати бажання і навчитися цінувати себе, як людину, яка надає послуги. 

ОБ’ЄДНАННЯ ЗАРАДИ РОЗВИТКУ 

Є люди, які дуже класно роблять якусь роботу, але вони не знають, де живе клієнт, яким чином його притягнути, як з ним спілкуватися. Тобто, для них потрібна якась зовнішня платформа, яка допоможе їм зростати, яка візьме на себе якраз ту частинку комунікації з клієнтом. Я вважаю, що це дасть їм можливість розвиватися набагато швидше. Тому що, наприклад, професійні об’єднання вирішують лише питання професійного розвитку, але не вирішують питання фінансової мотивації. В даному випадку «Домова служба» або Платформа бізнес-взаємодії є рішенням, що дає можливість розвитку. 

БІЗНЕС-ПЛАТФОРМА ЯК ІНСТРУМЕНТ МОТИВАЦІЇ 

У звичайних людей в мікробізнес і в малому бізнесі є кілька потреб. Перша - це спілкування, друга - навчання. І добре, що Національна платформа бізнес-взаємодії дає змогу і вчитися, і спілкуватися. Це дуже важливо ще й тому, що довкола нас дуже багато людей, які живуть в певному негативі: влада погана, все погано, там підставляють, там обманюють, Клуб Ділових Людей та  Національна платформа дають можливість спілкування з позитивними людьми, з тими, які щось роблять. І після цього думаєш:  не все так погано в цій країні, хтось щось робить, а значить і я - теж можу. Це такий мотиваційний фактор, завдяки якому людина починає сама творити. Плюс невеликі навчання, які дають можливість добрати ту кваліфікацію, якої не вистачає.