Історія

КОРОТКА ДОВІДКА
Історія розвитку та проектів

КЛУБ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ

― це український бізнес-клуб для керівників та власників малого бізнесу,які мають надійну ділову репутацію та дотримуються власного ділового слова.

Ми розбудовуємо малий бізнес в Україні та об’єднуємо його у великий репутаційний бізнес-клуб, який займає активну позицію у суспільстві та діє.

ХРОНОЛОГІЯ ПОДІЙ ТА ПРОЕКТІВ КЛУБУ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ

2017 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17 жовтня 2017 Перехід сайту Клубу на новий сайт Бізнес Платформи, що базується на СRM-ядрі та має розширені функції для обслуговування великої кількості осіб онлайн.
Вересень 2017 Запровадження нового сервісу – вебінарів на теми управління та розвитку малого бізнесу. Вебінари дозволили ділитись досвідом та навчати підприємців по всій Україні та за її межами.
Вересень 2017 Створено Індекс Малого Бізнесу у Львові, що відображає тренди та настрої в малому бізнесі. В рамках проекту в партнерстві з програмою «Лідерство в економічному врядуванні ЛЕВ USAID» та Фондом Східна Європа проведено інтерв’ю з 450 підприємцями Львова та видано аналітичну брошуру.
Вересень 2017 Створено особливий статус персони, що співпрацює з Клубом – Користувач. Даний статус має спрощену процедуру реєстрації (онлайн) та надає безкоштовний доступ до базових сервісів для необмеженої кількості осіб по усій Україні. В перший місяць даним статусом скористалось більш як 1200 осіб.
Червень – Грудень 2017 Реалізація 3-ї хвилі проекту «Новий Відлік» для воїнів АТО, їх дружин та ВПО. В рамках проекту залучено більше 50 учасників, які пройшли 2-місячний бізнес-курс та кращих 15 осіб отримали 4-місячний експертний супровід за запуску власних проектів. Проект реалізовується в партнерстві з МФ Відродження.
15 червня 2017 Підписано Мемерандум про партнерство з Харківським Клубом Підприємців, відповідно до якого відбулось об’єднання двох організацій під брендом Клубу Ділових Людей. Таким чином розпочало роботу Харківське представництво Клубу під керівництвом Ніки Донченко.
Червень 2017 Старт розробки та впровадження проекту «Національна Платформа Бізнес Взаємодії» в партнерстві з Міжнародною організацією з міграції (МОМ). В рамках проекту заплановано створення нової широкої веб-платформи для малого бізнесу, а також надання ряду сервісів для бенефіціарів МОМ.
4 червня 2017 До команди Клубу у Львові доєднався експерт Корпусу Миру США Jeff Schimelfenig (Seattle, USA). Мета – в рамках 2-річного проекту розбудувати «міст» співпраці між підприємцями малого бізнесу України та США.
Квітень 2017 Впроваджено пакети участі в Клубі («Базовий» та «Комфорт»). У вересні 2017 добавиться також пакет «Преміум».
Березень – Липень 2017 Реалізовано адвокаційний проект «Адвокація для розвитку торгівлі» за підтримки Інституту економічних досліджень та політичних консультацій та Європейського Союзу.
Січень – Серпень 2017 Реалізація 2-ї хвилі проекту «Міграція для загального блага» в партнерстві з Міжнародною організацією з міграції. В рамках проекту проводилось навчання для ВПО та місцевих підприємців, а також 109 учасників одержали гранти на закупівлю обладнання для запуску власного бізнесу.

2016------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Грудень 2016 Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2016 року – 1185.
Реальний прирість учасників Клубу за 2016 рік – 68%.
Кількість проведених заходів за 2016 рік – 540.
Кількість персоналу – 29, в т. ч. у Львові - 21, Києві – 2, Івано-Франківську – 2, Тернополі – 2, Луцьк – 1, Рівне – 1.
Листопад 2016 Обрано новий склад Етичного комітетут Клубу. До складу Комітету увійшли 23 учасники Клубу: Ірина Снітинська (Львів), Олексій Яновський (Львів), Юрій Пирч (Львів), Олена Дейнека (Тернопіль), Валерій Гусак (Рівне), Руслан Гарбуз (Івано-Франківськ), Хрстина Лисканич (Львів), Світлана Новоженова (Івано-Франківськ), Майя Голумбовська (Київ), Мирослава Трандаш (Київ), Олена Анатійчук (Львів), Сергій Задорожній (Львів), Роман Репко (Тернопіль), Максим Прокопов (Київ), Юрій Оксенюк (Луцьк), Тарас Родцевич (Львів), Анна Дідух (Львів), Роман Хода (Львів), Олег Свинарчин (Тернопіль), Остап Бородатий (Львів), Ярослава Павлюковець (Львів), Ігор Сусяк (Івано-Франківськ), Роман Гуменюк (Івано-Франківськ).
12 листопада 2016 Проведено Львівський бізнес-вечір 2016 з нагоди 7-ї річниці з дня народження Клубу. На заході присутні 500+ учасників та гостей Клубу.
Липень 2016 Експертами Клубу Ділових Людей в партнерстві з Громадською Школою Бізнесу розроблено 2-денний інтенсив для підприємців «Матриця успішного бізнесу». 21-22 липня відбулось навчання першої групи підприємців.
20 липня 2016 Клуб Ділових Людей підписав Меморандум про партнерство з українською Донецькою ТПП.
4-6 липня 2016 Молодіжним підрозділом Клубу ГО «Молодіжне об’єднання «Молоді Лідери України» проведено перший молодіжний україно-американський форум Open Youth Forum.
21 червня 2016 ПІДПИСАНО МЕМОРАНДУМ ПРО ПАРТНЕРСТВО МІЖ КЛУБОМ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ ТА U.S.-UKRAINE FOUNDATION (USUF) з метою подального відкриття представництва бізнес-клубу у Вашингтоні, США.
20 червня 2016 Група учасників Клубу Ділових Людей взяла участь у Першому канадсько-українському бізнес-форумі у Торонто (Канада), приуроченій до впровадження зони вільної торгівні між Україною та Канадою.
Червень 2016 Клуб Ділових Людей одержав грант від Фонду «Єднання» на проведення незалежного аудиту ГО «Клуб Ділових Людей». Мета: забезпечення прозорості фінансової та бухгалтерської сфери організації. Адит проводиться протягом липня – серпня 2016 року.
26 травня 2016 Підписання Меморандуму про партнерство з Ротарі клубом «Львів».
25 травня 2016 ДО БІЗНЕС-КЛУБУ ДОЄДНАВСЯ 1000-ИЙ УЧАСНИК, ним стала Галина Бекита з Івано-Франківська.
Травень 2016 Початок переходу на оновлену організаційну та сервісну структуру Клубу Ділових Людей на основі «бізнес-груп».
16 травня 2016 ЗАРЕЄСТРОВАНО ЗАСІБ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ «ДІЛОВЕ СЛОВО» як тижневий Клубу Ділових Людей. Свідоцтво про державну реєстрацію №22123-12023Р від 16.05.2016. Керівники проекту – Оксана Кулеба та Ірина Таран.
Квітень 2016 Формування нового формату бізнес-груп «Партнерські бізнес-групи», які формуються із клієнтів кількох партнерів Клубу. Перша бізнес-група даного формату запущена у Києві за участю 7 партнерів.
Березень 2016 Запуск першої Партнерської бізнес-групи на основі 6-и учасників Клубу (Голумбовська Майя, Павлович Наталія, Золотарьов Антор, Прокопов Максим, Гегелев Олександр, Трандаш Мирослава) для їх клієнтів. Локація – Київ.
25 березня 2016 Підписання Меморандуму про партнерство з Українською Асоціацією Візуальної Індустрії.
Березень 2016 Проведення оцінювання організаційної спроможності ГО «Клуб Ділових Людей». Цитата зі звіту експертів UNDP: «Клуб Ділових Людей може бути бенчмарком як для організацій, учасників проекту ПРООН, так і для інших бізнес-об’єднань України в питаннях розвитку членської бази, надання сервісних послуг та залучення коштів за рахунок надання якісних послуг».
Березень 2016 Старт «другої хвилі» проекту «Новий відлік» за підтримки МФ «Відродження», що триватиме до грудня 2016 та передбачає залучення в бізнес-інкубатор 50-60 ВПО та воїнів АТО, які хочуть розпочати або розширити власний бізнес. Старт «другої хвилі» став можливий через хороші результати «першої хвилі» проекту. Грантовий фонд для переможців проекту складає 800 тис. грн. Місце проведення проекту – Львів із залученням учасників із Західної України.
5 лютого 2016 Підписано «Меморандум про взаєморозуміння між програмою розвитку Організацій Об’єднаних Націй (UNDP) та ГО «Клуб Ділових Людей» в рамках Проекту ПРООН «Зміцнення бізнес-об’єднань малих і середніх підприємств». В рамках проекту передбачена 3-річна співпраця між організаціями задля зміцнення позицій бізнес-клубу на національному рівні та розвитку підприємництва в Україні.
Лютий 2016 Створення в Клубі перших чотирьох секторів (виробництво, послуги, торгівля, інтернет-торгівля) та запровадження окремих заходів та проектів під кожен із секторів. Дана інновація надає можливість створювати більш фокусовану цінність для учасників бізнес-клубу.
Січень 2016 ЗАПУЩЕНО ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ ТзОВ «АТ ЗЕЛЕНИЙ КОШИК» в с. Солонка (під Львовом) в рамках Інжинірингового підрозділу. Основна діяльність підприємства – вирощування зелені методом гідропоніки. Залучено 1,9 млн. інвестицій від 55 учасників ГО «Клуб Ділових Людей» зі Львова, Києва, Івано-Франківська та Тернополя. Таким чином Клуб Ділових Людей презентував на ринку унікальну методику запуску спільних інвестиційних проектів за участю великої кількості малих підприємців, аналогів до якої досі в Україні не існує.
30 січня 2016 Підписання Меморандуму про партнерство з «Фундація Central European Academy Studies and Certification».
30 січня 2016 У Львові проведено масштабний семінар на тему «Нові можливості розвитку бізнесу: як залучити кошти з Європи» у партнерстві з комапанією «Фундація Central European Academy Studies and Certification». Участь в проекті взяло більш як 350 осіб.
12 січня 2016 Проведено турнір із швидкісних шахів серед учасників бізнес-клубу.
Січень 2016 Клуб Ділових Людей виграв тендер від «Львівської освітньої фундації» на реалізацію розвиткового проекту для 30-и підлітків із малозабезпечених сімей Львова в період з березня по грудень 2016 року. Проект реалізовується ГО «Молодіжне об’єднання «Молоді лідери України».

2015------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Грудень 2015 Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2015 року – 810.
Реальний прирість учасників Клубу за 2015 рік – 54%.
Кількість проведених заходів за 2015 рік – більше 600.
Кількість персоналу – 25, в т. ч. у Львові - 19, Києві – 2, Івано-Франківську – 2, Тернополі – 2.
16 грудня 2015 Підписання Меморандуму про партнерство з Львівською Торгово-Промисловою Палатою.
Грудень 2015 Впроваджено посаду «Виконавчий директор» ГО «Клуб Ділових Людей», яку зайняв Роман Дунець. Заступниками виконавчого директора стали Максим Глубокий, Юлія Іртаєва та Василь Фозекош.
Грудень 2015 З ініціативи Клубу Ділових Людей на основі його молодіжного проекту «Квиток до успіху» ЗАСНОВАНО ГО «МОЛОДІЖНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «МОЛОДІ ЛІДЕРИ УКРАЇНИ», метою якого є виховання нового покоління лідерів України. Голова організації – Наталія Панчишин. На даний момент в проекті задіяно 180 підлітків віком 14-19 років. За планом розвитку організації до 2021 року проект об’єднає близько 50 000 підлітків по всій Україні та стане національним лідерським рухом молоді в Укнаїні. Керівником організаціє є Наталія Панчишин.
10 листопада 2015 Стартував проект «1000 ділових знайомств. Зв’язки, що будують бізнес», в рамках якого проведено 26 заходів та проектів у Львові, Києві, Івано-Франківську та Тернополі, які дозволили активним учасникам проекту налагодити 1000 ділових контактів.
10 листопада 2015 Підписання Меморандуму про партнерсьво з Ротарі клубом «Львів-Центр».
17 жовтня 2015 Проведення масштабного бізнес-заходу «Львівський бізнес-вечір 2015» в готелі «Дністер», м. Львів. У заході взяло участь більш як 500 учасників та партнерів Клубу з різних регіонів України та закордону. Вручено нагороди «Ділова репутація 2015».
Жовтень 2015 Проведено чергові вибори ЕТИЧНОГО КОМІТЕТУ методом загального голосування. До складу Комітету увійшли 9 учасників Клубу: Ірина Снітинська (Львів), Олексій Яновський (Львів), Сергій Задорожній (Львів), Роман Гуменюк (Івано-Франківськ), Оксана Мельник (Львів), Юрій Дмитрук (Івано-Франківськ), Володимир Худо (Львів), Тарас Родцевич (Львів), Роман Хода (Львів).
Жовтень 2015 В Клуб Ділових Людей запущено новий сервіс для учасників (членів) організації під назвою «БІЗНЕС-АСИСТЕНТ», суть якого полягає в тому, що до кожного учасника Клубу приєднується менеджер-експерт для більш ефективного сприяння розвитку його бізнесу через рекомендації потенційних партнерів, підрядників, клієнтів, надання бізнес-інформації, реалізації запитів тощо. «Покриття» даним сервісом усіх учасників Клубу протягом 2016 року. Сервіс стартував у Львові, Києва, Івано-Франківську та Тернополі.
Вересень 2015 Створено інформаційно – аналітичний підрозділ Клубу, який очолила Оксана Кулеба (до того була керівником Львівської філії Клубу).
Вересень 2015 В Клубі Ділових Людей створено ІНЖИНІРИНГОВИЙ ПІДРОЗДІЛ, завданням якого є підготовка інвестиційних планів, залучення інвестицій та реалізація інвестиційних проектів. Відповідно до домовленостей інвестувати в проекти мають право лише учасники ГО «Клуб Ділових Людей». Підрозділ очолив відомий підприємець та девелопер Володимир Худо, директор ТзОВ «Ресурсний Центр Бізнесу». В рамках Інжинірингового підрозділу протягом 2016-2021 заплановано реалізацію понад 100 інвестиційних проектів із залученням інвестицій від учасників ГО «Клуб Ділових Людей» на загальну суму більш як 50 млн. дол. США. Кожен з проектів матиме статус соціального підприємництва, адже 10% прибутку даних бізнесів будуть перераховуватись на реалізацію соціальних проектів.
15 вересня 2015 ЛО ГО «Клуб Ділових Людей» відповідно до вимог законодавства перереєстровано на ГО «Клуб Ділових Людей».
5 вересня 2015 У Львові проведено біговий міні-марафон протяжністю 4,2 км., завданням якого було популяризувати здоровий спосіб життя та спорт.
Вер. – Жовт. 2015 Реалізація проекту другий «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН 2015», в рамках якого у Львові було проведено 42 навчальних та бізнесових заходів, що проходили щоденно. В проекті взяло участь більш як 2500 учасників із Західної України та Києва.
Вересень 2015 Впровадження нового формату комунікаційних заходів Networking Events, основою якого став Speed Networking. Даний формат заходу виявився надзвичайно ефективним для налагодження бізнес-контактів між представниками бізнесу різних регіонів та сфер діяльності. Серії даних заходів протягом вересня 2015 – лютого 2016 року пройшли у Львові, Києві, Івано-Франківську та Тернополі.
Серп. 2015 – Бер. 2016 Клуб Ділових Людей переміг в тендері від Міжнародної Організації Міграції на реалізацію проекту «Стабілізаційна підтримка внутрішньо переміщених осіб та місцевих громад у розвитку мікропідприємництва» у Львові. До проекту було залучено більш як 250 осіб з числа ВПО та місцевого населення, було надано більш як 3,5 млн. грн. грантів на основні фонди для старту та розширення бізнесу учасників проекту.
16 серпня 2015 Підписання Меморандуму про партнерство з компанією Global Synergy Group, LLC (USA).
Серпень 2015 Організація 10-денного молодіжного табору BIG GAME FOR TEENS в рамках молодіжного проекту Клубу «Квиток до успіху», в якому взяло участь більш як 80 підлітків віком 14-19 років із Західної України та Краматорська.
1 липня 2015 Підписання Меморандуму про партнерство з Львівським Обласним Центром Зайнятості.
Травень 2015 Впроваджено новий формат заходів After Work, що носить відпочинково-комунікативний характер.
Травень 2015 Центральний офіс Клубу Ділових Людей переноситься в нове більш комфортне приміщення за адресою м. Львів, вул. Зелена, 109.
Квітень 2015 В рамках співпраці з німецьким проектом GIZ CIM в команду Клубу Івано-Франківської філії залучено випускницю Berlin School of Economics and Law Лесю Соколик. Протягом 2-ох років (можливість пролонгації проекту до 3-ох років) німецький фонд оплачує даному експерту заробітню плату. 
Квіт. – Груд. 2015 РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕРШОГО ГРАНТОВОГО ПРОЕКТУ. Клуб Ділових Людей переміг в тендері на реалізацію проекту «НОВИЙ ВІДЛІК» (бізнес-інкубатор для внутріньо переміщених осіб) за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження» у Львові. До проекту було залучено 60 учасників, які пройшли 2-місячний бізнес-курс, захистили бізнес-плани, для 15-и з них було виділено 1 млн. грн. на закупівлю основних фондів та надано 4-місячний супровід бізнес-експертів. Місце проведення проекту – Львів із залученням учасників із Західної України. Кількість запущених бізнесів з числа переможців проекту – 100%.
Березень 2015 ВІДКРИТТЯ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ФІЛІЇ КЛУБУ (Тернопіль, вул. Бандери, 50).
Лютий 2015 Впроваджена 1С бухгалтерія в ГО «Клуб Ділових Людей».
Січ. – Лют. 2015 Реалізація проекту «МІСЯЧНИК ПРОДАЖЕЙ», в рамках якого протягом місяця проводились заходи, спрямовані на підсилення продажей бізнесів учасників Клубу. В проекті взяло участь більш як 350 учасників.
Січень 2015 Перенесення Івано-Франківського офісу в приміщення Університету Права ім. Короля Данила Галицького (вул. Коновальця, 35). Клуб Ділових Людей залучився до розробки стратегії розвитку Університету та розпочав тісну співпрацю.

2014------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Грудень 2014 Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2014 року – 525.
Реальний прирість учасників Клубу за 2014 рік – 43%.
Кількість проведених заходів за 2014 рік – більше 300.
Кількість персоналу – 14, в т.ч. у Львові – 11, Івано-Франківську – 2, Києві – 1.
Грудень 2014 ВІДКРИТТЯ КИЇВСЬКОЇ ФІЛІЇ КЛУБУ в приміщенні Українського Дому (Київ, вул. Хрещатик, 2). Клуб Ділових Людей залучився до розробки стратегії розвитку Українського Дому.
25 жовтня 2014 Проведення масштабної бізнес-зустрічі «Львівський бізнес-вечір» з нагоди підписання Меморандуму «Про етику й партнерство бізнесу, влади та громадськості», на якій були присутні більш як 450 представників бізнесу, влади та громадськості. Вручено нагороди «Ділова репутація 2014».
8 жовтня 2014 Підписання Меморандуму про партнерство з Громадською Школою Бізнесу.
Вер. – Жовт. 2014 Реалізація проекту «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН 2014», в рамках якого у Львові було проведено 42 навчальних та бізнесових заходів, що проходили щоденно. В проекті взяло участь більш як 2000 учасників із Західної України та Києва.
Лютий 2014 Проведено чергові 2-і вибори ЕТИЧНОГО КОМІТЕТУ методом загального голосування. До складу Комітету увійшли 7 учасників Клубу: Олена Буйненко (Львів), Ірина Снітинська (Львів), Олексій Яновський (Львів), Руслан Бельтюков (Львів), Мар’ян Швець (Львів), Остап Бородатий (Львів), Володимир Кісіль (Львів).

2013------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Грудень 2013 Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2013 року – 365.
Реальний прирість учасників Клубу за 2013 рік – 52%.
Кількість проведених заходів за 2013 рік – більше 110.
Кількість персоналу – 11, в т.ч. у Львові – 9, Ів.-Франківську – 2.
Листопад 2013 Впровадження заходів формату FORUM 360. Відповідно до даного формату протягом 360 хвилин (6 годин) проводилось 4 блоки по 90 хвилин на чотири тематики однієї сфери, що дає можливість поглянути на проблематику з різних сторін на 360 градусів. Стартувала серія даних заходів.
Листопад 2013 СТВОРЕННЯ У ЛЬВОВІ МОЛОДІЖНОГО ПРОЕКТУ «КВИТОК ДО УСПІХУ». У грудні 2015 року даний проект буде зареєстрований як ГО «Молодіжне об’єднання «Молоді Лідери України». Проект очолила Наталія Панчишин.
Жовтень 2013 Проведення чергового бізнес-заходу з нагоди 4-ї річниці ГО «Клуб Ділових Людей». Проведення Загальних Зборів організації. Вручення нагород «Ділова репутація 2013».
Жовтень 2013 Розробка нового формату заходів Community Café, суть якого полягає у дискусіях навколо визначених тематик за методом World Café. 
Вересень 2013 ВІДКРИТТЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ФІЛІЇ КЛУБУ (приміщення ВНЗ «Галицька Академія», Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 227).
Квітень 2013 Запроваджено новий сервіс для учасників Клубу «Безкоштовне навчання для персоналу учасників Клубу», в рамках якого проводяться семінари та майстер-класи для персоналу учасників Клубу на функціоанльні теми. Таким чином учасники Клубу мають можливість підвищувати компетенції та навики своїх працівників.

2012------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Грудень 2012 Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2012 року – 240.
Реальний прирість учасників Клубу за 2012 рік – 78%.
Кількість проведених заходів за 2012 рік – більше 120.
Кількість персоналу у – 8.
Жовтень 2012 Проведення у Львові бізнес-вечора з нагоди 3-ї річниці Клубу Ділових Людей.
Відбуваються Загальні збори учасників (членів) ГО «Клуб Ділових Людей», на яких проводяться відкриті вибори Голови Ради ГО «Клуб Ділових Людей». На наступний період Головою організації обрано Миколу Савуляка.
Відбувається вручення перших нагород «ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ 2012».
Вересень 2012 Створення проекту «ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ», в рамках якого щороку методом голосування відбирається визначена кількість учасників бізнес-клубу, які, на думку більшості, проявили себе протягом року найбільш яскраво та мають чисту ділову репутацію на ринку. «ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ» виготовляється зі скла та символізує статус та репутацію людини.
Вересень 2012 СТВОРЕННЯ ЕТИЧНОГО КОМІТЕТУ КЛУБУ. Проведення перших загальних виборів. До Комітету увійшло 7 експертів: Олена Буйненко (Львів), Олексій Яновський (Львів), Євген Крамаренко (Львів), Івануса Іван (Львів), Нагірна Олена (Львів), Халецька Олеся (Львів).

2011------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Грудень 2011 Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2011 року – 135.
Реальний прирість учасників Клубу за 2011 рік – 75%.
Кількість проведених заходів за 2011 рік – більше 80.
Кількість персоналу у – 6.
Листопад 2011 Запущено онлайн-каталог учасників бізнес-клубу на сайті організації, що дає можливість кожному учаснику Клубу мати доступ до інформації та контактів усіх учасників організації онлайн.
Жовтень 2011 Проведення бізнес-вечірки з нагоди другого Дня народження Клубу Ділових Людей. Захід водночас є Загальними Зборами ГО «Клуб Ділових Людей».
Жовтень 2011 З ініціативи ГО «Клуб Ділових Людей» для задоволення потреби учасників (членів) бізнес-клубу в професійній бізнес-освіті для малого бізнесу засновано ГРОМАДСЬКУ ШКОЛУ БІЗНЕСУ. Розпочато формування бізнес-програм для малого бізнесу. Бізнес-школу очолив сьогоднішній її директор Руслан Бельтюков. Бізнес-школа є незалежною юридичною особою та стратегічним партнером Клубу Ділових Людей.
Травень 2011 Розпочато співпрацю з Львівським інститутом менеджменту, ректором якого на той момент був Петро Яницький. Офіс Клубу переїхав у приміщення інституту по вул. Ліська, 16.
Березень 2011 Запуск сайту бізнес-клубу www.bc-club.org.ua.

2010------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Грудень 2010 Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2010 року – 77.
Реальний прирість учасників Клубу за 2010 рік – 156%.
Кількість проведених заходів за 2010 рік – більше 50.
Кількість персоналу у – 4.
Жовтень 2010 Проведення бізнес-заходу з нагоди першої річниці Клубу Ділових Людей.
Жовтень 2010 Впровадження нового формату заходів «Рецепти успіху», першим гостем якого став мер Львова Андрій Садовий.
Червень 2010 Впровадження комунікаційних заходів формату «Партнерська зустріч», що надалі протягом наступних 1,5 року проводяться практично щомісяця.
Травень 2010 Створено ЕТИЧНИЙ КОДЕКС КЛУБУ як базозі правила та принципи діяльності бізнес-клубу.
Квітень 2010 ВІДКРИТО ПЕРШИЙ ОФІС КЛУБУ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ у Львові за адресою вул. Коротка, 8.

2009------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Грудень 2009 Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2009 року – 30.
Кількість проведених заходів за 2009 рік – близько 20.
Кількість персоналу – 2.
Жовтень 2009 Поява в Клубі Ділових Людей перших учасників бізнес-клубу.
10 вересня 2009 РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕС-КЛУБУ ЯК ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛО ГО «КЛУБ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ». Головою організації став Микола Савуляк.
Вересень 2009 Впровадження відпочинкових заходів у вигляді подорожей замками, монастирями та цікавими місцями Західної України.
Вересень 2009 Впровадження навчальних заходів в Клубі на регулярній основі (семінари, майстер-класи).
Лип. – Серп. 2009 Розробка стратегії розвитку Клубу Ділвоих Людей до 2021 року, визначення основних векторів діяльності та цілей.
21 червня 2009 Проведення першого комунікаційного заходу Клубу Ділових Людей у Львові в ресторані «Культ».

.