- Про Клуб
- Про Клуб
- Надійний підрядник
- Договір оферти
- Здійснити оплату
- Тендери
- Тендерні оголошення від 15.02.2021
- Тендерні оголошення від 30.06.2021
- Тендерні оголошення від 07.07.2021
- Тендерні оголошення від 19.07.2021
- Тендерні оголошення від 12.08.2022
- Тендерні оголошення від 28.09.2022
- Тендерні оголошення від 04.11.2022
- Тендерні оголошення від 20.07.2023
- Тендерні оголошення від 14.05.2024
- Запит цінової пропозиції від 29.05.2024
- Тендерні оголошення від 18.06.2024
- Тендерні оголошення від 21.08.2024
- Тендерні оголошення від 07.02.2025
- Тендерні оголошення від 11.02.2025
- Тендерні оголошення від 12.02.2025
- Тендерні оголошення від 14.02.2025
- Тендерні оголошення від 12.03.2025
- Тендерні оголошення від 24.03.2025
- Тендерні оголошення від 17.04.2025
- Тендерні оголошення від 24.04.2025
- Тендерні оголошення від 28.04.2025
- Тендерні оголошення від 05.05.2025
- Тендерні оголошення від 04.05.2025
- FAQ
- Проекти
- Фотогалерея
- Корисно
- Вакансії
- Контакти
БУХГАЛТЕР, ФІНАНСОВИЙ АНАЛІТИК (Львів)
Коротко про нас
Ми є бізнес-асоціацією, яка веде діяльність з 2009 року, об’єднує малий та середній бізнес, надає послуги для бізнесу, реалізовує міжнародні проекти з рядом партнерів (ЄС, ЄБРР, USAID, U-LEAD, GIZ, ПРООН, МОМ, МХП тощо).
Які Ваші основні функції?
Співпраця з аутсорсинговою бухгалтерською компанією, яка веде основну бухгалтерську звітність по юридичній особі ГО «Клуб Ділових Людей Україна».
Здача звітів та сплата податків ФОПів (ІІ та ІІІ групи), ведення книги обліку.
Збір первинки (договорів, актів, рахунків, накладних).
Звірка даних із 1С (8). Одержання даних в 1С.
Здійснення оплат через інтернет-банкінг. Здійснення регулярних оплат (оренди офісу, комунальних платежів, інтернет, телефон, податків тощо).
Щоденний облік надходжень по юридичних особах і внесення даних в управлінські звіти. Підготовка управлінських звітів по проектах.
Внутрішній аудит документів за проектною діяльністю.
Підготовка договорів, актів, рахунків з підрядниками. Контроль закриття актів.
Співпраця із проектними менеджерами з планування договорів та їх підготовки.
Консультування внутрішніх проектних менеджерів щодо правильності бухгалтерських документів із підрядниками.
Управління документообігом в офісі.
Одержання бухгалтерської кореспонденції, відправка листів.
Координація ряду інших операційних процесів у офісі (подача лічильників комунальних послуг, замовлення канцелярії, кави, косподарських товарів, замовлення поповнення картриджів до принтерів, координація роботи прибиральниці тощо).
Деякі функції фінансового аналітика.
Що Вам потрібно, щоб бути успішним у нашій команді?
- Бухгалтерська освіта та відповідний досвід бухгалтера або заступника бухгалтера.
- Базові юридичні знання (підготовка договорів, актів).
- Базові навики управління та реалізації проектами.
- Вам потрібно грамотно висловлювати свою думку усно та письмово.
- Ви маєте вміти працювати в Exel, Word, Internet, 1С (8), IFOBS, банкінг, Приват24.
- Вміння користуватись офісною технікою (принтер, сканер, ксерокс).
- Поділяти місію нашої організації.
Що ми пропонуємо?
- Середовище лідерів, які надихають.
- Навчання та розвиток (власні програми та наших міжнародних партнерів).
- Оплату праці, межі якої залежать лише від результату та Ваших амбіцій (базова ставка + прогрес + бонуси). Планово від 10 до 18 тис. грн. / міс.
- Затишний сучасний офіс.
- Кар'єрний ріст або ж можливість запуску власного бізнесу.
Якщо Вам цікава наша вакансія — подайте своє резюме та короткий мотиваційний лист на [email protected]