43

БІЗНЕС-КООРДИНАТОР HoReCa

Клуб Ділових Людей Україна — одне з найбільших бізнес-об'єднань в Україні. Ми розпочали нашу діяльність 10 років тому з ідеї створити організацію, яка зможе стати драйвером соціальних та економічних змін в Україні та діятиме наступні 100 років в інтересах українців. 

ОБРАЗ «НАШОГО» БІЗНЕС-КООРДИНАТОРА HoReCa

Активна персона, що уже має досвід роботи в HoReCa (готель, ресторан, галузева асоціація),  в реалізації власних проектів або веде невеликий бізнес, що пов’язаний із наданням послуг для бізнесу, потребує знань, підтримки, зв’язків та інших ресурсів для цього. Співпраця з Клубом розглядається як джерело ділових контактів, клієнтів для власного бізнесу, можливості одержати якісну бізнес-освіту, познайомитись із успішними людьми та одержати дохід.

Співпраця планується на 2-3 роки на час одержання необхідних ресурсів для запуску власного проекту/бізнесу, а надалі робота в Клубі може перейти у більш пасивну фазу, проте з доступом до його можливостей.

Дана персона є підприємцем за духом, є лідером, шукає площадки для самореалізації та здатна самостійно організовувати свою роботу.

ЯКІ ВАШІ ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ?

  • Планування та реалізація проектів для розвитку індустрії HoReCa.
  • Координування (супровід) дійсних учасників (членів) Клубу в галузі HoReCa (готелі, ресторани, кафе). Проведення персональних зустрічей з кожним «підопічним» підприємцем, під час якої виявляються його потреби, побажання, ідеї та запити.
  • Генерація персональної цінності для своїх «підопічних» через рекомендації ділових контактів, надання бізнес-інформації, сприяння в бізнес-запитах.
  • Рекомендації підрядників на запит.
  • Прийом нових учасників (членів) у Клуб, комунікація з потенційними учасниками (членами) з HoReCa.
  • Організація навчальних та бізнесових заходів для HoReCa.

ЩО ВАМ ПОТРІБНО УМІТИ, ЩОБ БУТИ УСПІШНИМ У НАШІЙ КОМАНДІ? ЯКІ ДОДАТКОВІ РЕКОМЕНДАЦІЇ?

  • Вам потрібен досвід роботи з бізнесом або в бізнесі (HoReCa або суміжна галузь).
  • Розуміння, як працює HoReCa та які її потреби.
  • Вам потрібні організаторські здібності, вміння мотивувати людей.
  • Ви маєте розуміти як працює бізнес, розв’язувати кейси та реальні ситуації.
  • Ви маєте вміти працювати в Exel, Word, PowerPoint, Internet.
  • Вам потрібно грамотно висловлювати свою думку усно та письмово.
  • Вам потрібна сильна інтуїція та емпатія до людей.
  • Одяг business casual є для Вас звичайною справою.
  • Відсутність шкідливих звичок. в т.ч. куріння.
  • Наявність власного авто є перевагою.
  • Наявність власного ноутбука є перевагою.
  • Знання англійської мови є перевагою.

ЩО МИ ПРОПОНУЄМО?

  • Середовище лідерів, які надихають. Можливість налагодження власної мережі ділових контактів.
  • Бізнес-навчання та розвиток (власні програми та наших міжнародних партнерів). 
  • Оплату праці, яка залежить від Ваших амбіцій та результатів (планово від 10 до 25 тис. грн. / міс.). 
  • Зайнятість: повна або часткова (але не менше 50% часу).
  • Комфортний офісу у Львові (вул. Перфецького, 11).
  • Кар'єрний ріст або ж можливість запуску власного бізнесу. 
  • Можливість реалізувати себе та доказати іншим, що Ви здатні на велике. 

------------------------------

Якщо Вам цікава наша вакансія — подайте своє резюме та короткий мотиваційний лист на [email protected]