- Про Клуб
- Проекти
- Фотогалерея
- Корисно
- Вакансії
- Контакти
- Вебінар "Системна робота компанії: реальність, а не міф. Як побудувати? Кейс ÜLKA."Місто: OnlineТип події:ВебінарДата: 25.04.2024Час: 14:00-15:00
- BizConsult. Консультації для підприємцівМісто: Онлайн / офлайнТип події:ІншеДата: 05.02-30.04.2024Час: -
- BizConsult. Консультації щодо грантових програм для бізнесуМісто: OnlineТип події:ПроектДата: 21.03-30.04.2024Час: 09:00-18:00
БІЗНЕС-КООРДИНАТОР HoReCa
Клуб Ділових Людей Україна — одне з найбільших бізнес-об'єднань в Україні. Ми розпочали нашу діяльність 10 років тому з ідеї створити організацію, яка зможе стати драйвером соціальних та економічних змін в Україні та діятиме наступні 100 років в інтересах українців.
ОБРАЗ «НАШОГО» БІЗНЕС-КООРДИНАТОРА HoReCa
Активна персона, що уже має досвід роботи в HoReCa (готель, ресторан, галузева асоціація), в реалізації власних проектів або веде невеликий бізнес, що пов’язаний із наданням послуг для бізнесу, потребує знань, підтримки, зв’язків та інших ресурсів для цього. Співпраця з Клубом розглядається як джерело ділових контактів, клієнтів для власного бізнесу, можливості одержати якісну бізнес-освіту, познайомитись із успішними людьми та одержати дохід.
Співпраця планується на 2-3 роки на час одержання необхідних ресурсів для запуску власного проекту/бізнесу, а надалі робота в Клубі може перейти у більш пасивну фазу, проте з доступом до його можливостей.
Дана персона є підприємцем за духом, є лідером, шукає площадки для самореалізації та здатна самостійно організовувати свою роботу.
ЯКІ ВАШІ ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ?
- Планування та реалізація проектів для розвитку індустрії HoReCa.
- Координування (супровід) дійсних учасників (членів) Клубу в галузі HoReCa (готелі, ресторани, кафе). Проведення персональних зустрічей з кожним «підопічним» підприємцем, під час якої виявляються його потреби, побажання, ідеї та запити.
- Генерація персональної цінності для своїх «підопічних» через рекомендації ділових контактів, надання бізнес-інформації, сприяння в бізнес-запитах.
- Рекомендації підрядників на запит.
- Прийом нових учасників (членів) у Клуб, комунікація з потенційними учасниками (членами) з HoReCa.
- Організація навчальних та бізнесових заходів для HoReCa.
ЩО ВАМ ПОТРІБНО УМІТИ, ЩОБ БУТИ УСПІШНИМ У НАШІЙ КОМАНДІ? ЯКІ ДОДАТКОВІ РЕКОМЕНДАЦІЇ?
- Вам потрібен досвід роботи з бізнесом або в бізнесі (HoReCa або суміжна галузь).
- Розуміння, як працює HoReCa та які її потреби.
- Вам потрібні організаторські здібності, вміння мотивувати людей.
- Ви маєте розуміти як працює бізнес, розв’язувати кейси та реальні ситуації.
- Ви маєте вміти працювати в Exel, Word, PowerPoint, Internet.
- Вам потрібно грамотно висловлювати свою думку усно та письмово.
- Вам потрібна сильна інтуїція та емпатія до людей.
- Одяг business casual є для Вас звичайною справою.
- Відсутність шкідливих звичок. в т.ч. куріння.
- Наявність власного авто є перевагою.
- Наявність власного ноутбука є перевагою.
- Знання англійської мови є перевагою.
ЩО МИ ПРОПОНУЄМО?
- Середовище лідерів, які надихають. Можливість налагодження власної мережі ділових контактів.
- Бізнес-навчання та розвиток (власні програми та наших міжнародних партнерів).
- Оплату праці, яка залежить від Ваших амбіцій та результатів (планово від 10 до 25 тис. грн. / міс.).
- Зайнятість: повна або часткова (але не менше 50% часу).
- Комфортний офісу у Львові (вул. Перфецького, 11).
- Кар'єрний ріст або ж можливість запуску власного бізнесу.
- Можливість реалізувати себе та доказати іншим, що Ви здатні на велике.
------------------------------
Якщо Вам цікава наша вакансія — подайте своє резюме та короткий мотиваційний лист на [email protected]