News
- 10/11/2017Форум "Безпека бізнесу"
Адвокатське об'єднання "Бачинський, Коломієць та партнери" спільно з Львівською Торгово-промисловою палатою та Клубом Ділових Людей, проводять юридичний форум для представників малого та середнього бізнесу.
- 09/11/2017Конференція СТАЛЕВИЙ БУБЕН - XIII «МАЙЖЕ П'ЯТНИЦЯ»
- 08/11/2017Навчальна програма для експортерів
Навчальний блок
- Катерина Приходько: «Один із найпривабливіших критеріїв для потенційного працівника — це вільний графік роботи»
Близько 80% робочого часу керівники витрачають на питання, пов’язані з управлінням персоналом. Тенденції ринку праці в Україні свідчать про наступне: кількість вакансій щороку зростає і значно перевищує кількість резюме. За кандидатів треба боротися! І навіть тут робота не закінчується, адже талановиті кадри мало завоювати, їх ще й треба утримати.
- Нерухомість для бізнесу. Як обрати правильно?
Приміщення, де розташований ваш бізнес, не менш важливе ніж інвестиції та персонал. Як з-поміж сотень пропозицій обрати найкращу та убезпечити себе, радять експерти Тетяна Кордіяка та Тарас Бачинський.
- Як ефективно продавати в інтернеті
Вебінар "Як ефективно продавати в інтернеті" спікер АНТОН ВОРОНЮК
- Як зареєструвати торгову марку в Україні
Торгова марка, навіть у малому бізнесі, займає левову частину цінності при оцінці вартості бізнесу на ринку. Як зареєструвати власну торгову марку і скільки це коштує? Чи можна зареєструвати торгову марку без послуг юристів?
- «Клуб рослин» - успіх, вирощений професіоналами
Професійний ландшафтний дизайн – з кращими рослинами! Знайомтеся, Назарій Зінько, керівник компанії «Клуб рослин», що входить до Національної платформи бізнес-взаємодії, ділиться своїми досягненнями, правилами успіху та планами на майбутнє.
- Технологія найму співробітників – нова умова для будь-якого українського бізнесу
У 80 % вітчизняного бізнесу є спільна проблема – плинність кадрів. Це звичне словосполучення насправді заважає компаніям розвиватися. І річ не у завантаженості рекрутерів. Річ у тому, що компанії звільняють “неправильних” співробітників, наймають таких самих, і цей процес гальмує роботу усієї компанії. Рішення – наймати людей за чіткою технологією.
- МАЛИЙ БІЗНЕС – ВЕЛИКІ ЦІЛІ
Людмила Богуш-Данд – бізнес-тренер, експерт міжнародного класу з питань досягнення цілей, ділиться досвідом та розповідає як зробити бізнес успішним.
- Олена Баришнікова: «Якщо Ваше бізнес-планування гнучке – воно допоможе тримати рівновагу в неспокійні періоди»
Бізнес-планування є однією з найважливіших складових системи фінансового планування на підприємствах, які функціонують в умовах конкурентного середовища. Таке планування не тільки забезпечує внутрішні потреби підприємства в обґрунтованих кількісних оцінках майбутніх капіталовкладень, а й сприяє залученню надійних інвесторів для їх фінансування. Як підготувати такий документ? Які пункти найважливіші знає Олена Баришнікова, експерт триденного модуля в рамках програми МВА Master of Business Administration.
- ГОЛОВНЕ У БІЗНЕСІ – ЦЕ УСВІДОМЛЕННЯ: ЯК ОБІЙТИ КОНКУРЕНТІВ І СЕБЕ САМОГО(R)
Петро Синєгуб – засновник Бізнес Академії 4SMART, який має 12 років практичного досвіду керування власними компаніями та роздрібним бізнесом в В2В і В2С сегментах, розповідає про інструменти для керівників та власників, які вдосконалять ведення вашого бізнесу.
- «Майстерня краси»: коли про тебе піклуються справжні професіонали
«Майстерня краси», що кілька років тому переїхала з окупованого Криму до Львова, вже завоювала довіру тутешніх клієнтів. Що сприяло зростанню популярності бізнесу та як вдається витримувати досить високу конкуренцію – у розповіді керівника «Майстерні краси», Євгенії Носач.
- Піраміда організаційного розвитку бізнесу
Сьогодні на ринку виграють не рекламні бюджети, а унікальні бізнес-моделі, які можуть пережити економічні кризи, політичну нестабільність та конкурентів. Бізнес-модель – це те, що обов’язково має бути в кожному успішному бізнесі.
- Компанія Drevych – дерево, яким ви його ще не бачили
Неймовірні предмети інтер’єру та ексклюзивні сувеніри. Компанія Drevych, що є учасником Національної платформи бізнес-взаємодії та Клубу Ділових Людей, перетворює дерево на справжні витвори мистецтва. Про те, як їм це вдається та про подальші плани розвитку розповідає власник і директор компанії Drevych, Роман Лушпак.
- ЯК ПРАЦЮВАТИ ІЗ ДЕРЖПЕРЕВІРКАМИ
Павло Сороковий, спеціаліст у галузі права, продовжує консультувати про роботу із судами. Сьогодні експерт розповість про те, що робити коли до вас, як у Гоголя, їде ревізор.
- 7 речей, які роблять хороші роботодавці
Більшість людей розглядає роботу тільки як джерело заробітку, таку собі примусову, і особливо не намагається. Хоча більшість гендиректорів ставлять залучення членів колективу в робочий процес на перше місце серед своїх пріоритетів.
- GoodWebStudio – команда, що створює сайти для успішного бізнесу
Про те, чому сучасному бізнесу не обійтися без Інтернету та наскільки важливо мати свій, якісний сайт – у розмові з Діаною Трепілець, керівником веб-студії Good Web Studio, яка вже кілька років допомагає підприємцям просувати свої товари та послуги онлайн.
- «Імперія краси»: салон, у який вкладено не тільки зусилля, а й частинку душі
У найрізноманітніших сферах, одну зі своїх справ, все таки любить найбільше. Мабуть тому салон «Імперія краси» за чотири роки став одним з найпрестижніших у Львові та здобув бездоганну репутацію завдяки незмінно високій якості послуг, розповідає Наталія Климів.
- ЮРИДИЧНІ АСПЕКТИ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ
Як працювати із судами? Хто має бути в команді, аби у фірми не виникало юридичних чи бухгалтерських проблем? Які права та обов’язки має суб’єкт підприємницької діяльності після реєстрації розповідає Павло Сороковий, адвокат, спеціаліст у галузі права.
Сьогодні публікуємо першу частину консультації експерта. Продовження – незабаром на нашому сайті. - Epic Fail: Як за півроку втратити прибутковий бізнес
У бізнесі все просто. Скільки вкладаєш сил і праці – стільки отримуєш віддачі. Якщо, звичайно, не дієш навмання і хоча б трохи думаєш головою.
Наш герой, назвімо його Андрієм, будучи студентом третього курсу, вирішив побудувати прибутковий бізнес з оренди компакт-дисків. Чому з цього нічого не вийшло – читайте у нашій новій рубриці «Помилки бізнесу».
- Від маленької майстерні до великого оптичного центру: класика успіху в історії «Комфорт-оптика»
Здавалось би, ринок оптики досить насичений – придбати окуляри чи лінзи можна як у численних магазинах, так і в Інтернеті. Проте, незважаючи на це Сергію Зваричу за три роки вдалося створити компанію, яка впевнено зайняла свою нішу і завоювала довіру клієнтів. Постає питання, що ж стало запорукою такого стрімкого розвитку? Читайте у розмові із засновником оптичного-центру «Комфорт-Оптика».
- Маркетингове агентство Талана – маркетинг з талантом для малого і середнього бізнесу
Змінюються часи, а з ними - і смаки споживачів. Ринок ніколи не стоїть на місці і завжди диктує нові вимоги. Пристосуватися до них допомагають професіонали Маркетингового агентства «Талана», з засновницею якого, Світланою Насировою, ми поговорили про те, чому так важливо просувати бізнес зі змістом.