1517

Надійний підрядник

Проект

НАДІЙНИЙ ПІДРЯДНИК

пропозиція для партнерів

Проект покликаний покращити доступ для власників та керівників малого і середнього бізнесу до якісних ділових послуг, які відповідають їх потребам. З іншої сторони, провайдери (надавачі) послуг отримують додатковий потік цільових клієнтів.

ЯК ВСЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ?

  1. Ми отримуємо від «наших» підприємців запити на рекомендацію підрядника/експерта. 
  2. Ми проводимо пред-консультацію, уточнюємо завдання та очікування.
  3. Ми обмінюємо Вас та клієнта контактами та базовою інформацією.
  4. Ви надаєте послугу клієнту. 
  5. Клієнт оплачує Вам за послугу. 
  6. Раз у місяць проводимо аналіз та підсумок співпраці, узгоджуємо подальші дії. Ви оплачуєте роботу проекту (комісійні) за «фактичних» клієнтів відповідно до попередніх узгодженостей.
  7. Ми отримуємо відгуки про співпрацю від Вас та від клієнта.
  8. Ми створюємо додаткові маркетингові та піар-проекти для збільшення кількості запитів на Вашу послугу; залучаємо грантові кошти для покриття витрат на Вашу послугу для підприємця; сприяємо підвищенню ефективності та прибутковості Вашої послуги.

КРИТЕРІЇ АКРЕДИТАЦІЇ ПАРТНЕРА

  • Офіційна діяльність (наявність ТОВ чи ФОП).
  • Чітке позиціонування на ринку (ніша, цінова категорія, цільовий клієнт).
  • 2 рекомендації від клієнтів на відповідну послугу.
  • «Розумне» співвідношення ціна / якість / сервіс.
  • Організаційна спроможність обслуговувати додаткових клієнтів.

ЕТАПИ АКРЕДИТАЦІЇ

  • Заповнення анкети Партнера.
  • Подача інформації про 2-х клієнтів, що скористались відповідною послугою протягом минулих 2-х років.
  • Бесіда-знайомство з Партнером про його послуги, позиціонування, процес обслуговування клієнтів, спроможність тощо.
  • Прийняття рішення про початок співпраці.

ДОДАТКОВІ ПИТАННЯ ЩОДО СПІВПРАЦІ

По якій ціні клієнт має отримувати послугу?

За «звичайною» ціною. Проект не вимагає надавати клієнтам знижки, якщо лише вони не передбачені «звичайними» умовами.
У той же час недопустима ситуація, коли клієнт отримує послугу по рекомендації Проекту за вищою ціною, ніж напряму в Партнера.
Якщо у Партнера немає чітко сформованої цінової політики і він щоразу виставляє за ту ж послугу різну ціну і надає різні знижки, то співпраця з таким Партнером буде неможлива.

Якщо клієнт сконтактував із Партнером напряму і отримав нижчу ціну, ніж за рекомендацією Проекту…. 

В такому випадку Партнер надає послугу за ціною, яку пообіцяв клієнту і сплачує в Проект комісійні, виходячи з нової ціни. Далі Партнер оновлює свою цінову політику в Проекті або ж припиняє співпрацю з Проектом.

За що і коли Партнер сплачує Проекту комісійні?

За фактичне приваблення клієнта. Комісійні не сплачуються, якщо клієнт не прийняв позитивного рішення щодо послуги і не оплатив за послугу.

Оплата здійснюється по факту платежу Партнеру клієнтом за послугу до 10 числа наступного місяця. При цьому до 5 числа місяця здійснюється звірка результатів співпраці і узгоджується сума комісійних до оплати за місяць, що завершився.

Комісійні сплачуються на рахунок ГО або ФОП (ІІ). У деяких випадках може бути узгоджений інший метод оплати.

Що таке комісійні?

Комісійні мають бути рівними плановим маркетинговим витратам Партнера на здобуття нового клієнта. У комісійні не входить знижка, яку Партнер зазвичай надає на ринку.

Собівартість Плановий прибуток партнера Маркетингові витрати Знижка

Який розмір комісійних має бути?

Для кожної послуги Партнер пропонує Проекту той розмір винагороди, який є для нього прийнятний та покриває затрати Проекту на процес приваблення клієнтів. Комісійні можуть визначатись як % від обороту або сталою сумою. Зазвичай комісійні складають від 10 до 20% від бюджету.

Чи впливає розмір комісійних на рішення Проекту рекомендувати клієнтів саме мені?

Проект в першу чергу рекомендуватиме тих Партнерів, чиї послуги можуть оптимально задовільнити потреби клієнта. Розмір комісійних важливий, але не є визначальним.

Чи буде моя компанія ексклюзивною в наданні визначеної послуги? 

Ні. Проект старається мати по 2 Партнери в кожній ціновій категорії кожної послуги. На звернення клієнта Проект має надати рекомендації до 2-х підрядників, щоб клієнт міг мати вибір.