Секрети виграшної контекстної реклами

Сучасний малий та середній бізнес важко сьогодні уявити без реклами в інтернеті, яку професіонали називають контекстною рекламою. Грамотне рекламування в мережі дозволяє зберегти ринкові позиції, залучити нових клієнтів і навіть збільшити дохід в неспокійні кризові періоди. Про тонкощі інтернет-рекламування розповідає спеціаліст із контекстної реклами Іванна Оласюк.

– Іванно, чим контекстна реклама вигідніша для малого бізнесу від інших видів реклами?
– Насамперед, це цільова аудиторія. Завдяки рекламі в інтернеті ваше оголошення бачить саме ваш потенційний клієнт. Також варто згадати і про вартість. При використанні такої реклами ви платите лише за переходи на ваш сайт. У разі потреби – можна дуже швидко змінити текст оголошення, продукт чи товар, який ви рекламуєте. І що дуже важливо для бізнесу, ви можете точно відслідкувати ефективність. Можна точно сказати, скільки ви витратили коштів, скільки людей зайшло на ваш сайт, на яку суму зробили покупки.

Контекстна реклама – це рекламне повідомлення, яке розміщується на сторінках видачі пошукових систем, тематичних майданчиках у відповідності із запитом, заданим користувачем.

– Які мінуси контекстної реклами?
– Насамперед, це ціна. Така реклама дорога. І назвати приблизні суми важко, адже все залежить від сфери. Також такий вид реклами не підходить для всіх видів бізнесу. Ще одне – це недовіра людей, які не знають, чому саме їм показується оголошення і в результаті можуть взагалі не клікати на рекламу.

Важливі правила вдалої контекстної реклами:
1. Зробіть акцент на унікальності своєї пропозиції.
2. Закликайте клієнтів до дій.
3. Експериментуйте.
4. Укажіть ціни й інформацію про спеціальні пропозиції.

– Малий бізнес розрахований на бюджетну рекламу. Як за таких умов взяти максимум від контекстних оголошень?
– Перш за все, для малого бізнесу потрібно визначити ціль реклами і залучити найконверсійніший канал для отримання вигоди. У такому випадку ви зможете точно націлитись на потрібну аудиторію і взяти максимум для свого бізнесу.

– Іванно, при підготовці контекстної реклами, які можете виділити етапи, аби процес економив час. а результат був максимальним?
– Насамперед, визначіть свою цільову аудиторію. Це основа. Невід’ємним елементом є аналіз цієї аудиторії та аналіз конкурентів у вашій ніші. Це дозволить вам визначити слабкі та сильні сторони.
Наступний етап – це визначення тих продуктів, якими залучатимете нових клієнтів. І останнє – це аналіз результатів, пропозицій та змін.

– Відомо, що навіть власні акаунти у соцмережах можуть впливати на хід бізнесу. Наскільки важливо для власника малого та середнього бізнесу є правильне наповнення сторінки у соціальних мережах?
– У соціальних мережах грамотне ведення акаунту чи сторінки дуже важливе для формування іміджу фірми. Контент постів та інформації на сторінці має бути цікавим для діючих чи потенційних клієнтів. Користувачі мають бути лояльними та зацікавленими у ваших постах.

ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

  1. Визначення цілі рекламної кампанії.
  2. Аналіз цільової аудиторії.
  3. Аналіз найбільший конкурентів в ніші.
  4. Визначення продуктів для залучення клієнтів.
  5. Запуск продуктів.
  6. Аналіз результатів, пропозиції та зміни.

Автор статті:

Іванна Оласюк,

Team LeadARTEFACT.St, сертифікований працівник Google AdWords