Коли люди мають значення

Безперечно, кожен роботодавець хоче залучити до своє команди тільки найкращих. Тому при підборі персоналу чимало фірм не просто проводять співбесіди. Керівники та власники бізнесу вдаються до різних методик. Про дві із них розповість учасниця Клубу Ділових Людей Галина Щирба – експерт в галузі HR.

МЕТОД МВТІ
(аналіз особистісних характеристик за типологією особи)

Система MBTI (Myers Briggs Type Indicator) –це загальновизнана в світі методика визначення  типів керівників, розроблена Ізабеллою Маєрс  та Катаріною Бріґґз. Цей підхід побудований на основі класифікації типів особистості за методом Юнга.

Індикатор типів особистості Майерс-Бріггс розділяє людей на 16 типів. На тип особистості впливають  наші вподобання, а саме, те:

  • На чому ми фокусуємо нашу увагу і звідки отримуємо енергію
  • Якому способу сприйняття інформації і якого виду інформації ми довіряємо
  • Яким способом ми приймаємо рішення
  • Яким способом ми позиціонуємо себе по відношенню до зовнішнього світу.

Цей інструмент широко використовується в більш ніж в 100 міжнародних компаніях і бізнес-школах у 70-ти країнах світу. У США ця система застосовується для визначення  професійної орієнтації, зокрема Збройними Силами.

Метод дозволяє роботодавцю визначити вид завдань, до яких схильна людина. Визначити передбачуваність поведінки працівника в різних обставинах, встановити ступінь його стресостійкості і можливості  подолання труднощів. Метод МВТІ дозволяє знайти механізми взаємодії та джерела конфліктів між людьми.

Пройти тест можна за посиланням.

МЕТОД ТОМАСА

Цим методом користуємось у нашому агентстві.  Це визначення типу людини за допомогою спеціального тесту. Він визначає три графіки: Автопортрет, Поведінку людей  в конфліктних ситуаціях та Поведінку в роботі.  К. Томас виходив з того, що людям не слід уникати конфліктів або розв’язувати їх будь-якою ціною, а потрібно вміти грамотно ними управляти.

Не слід забувати про інтерв’ю за компетенціями, згідно ваших запитів. Також важливу увагу приділяйте збору рекомендацій з різних джерел.  Бізнес-тести також допомагають приймати рішення щодо найму  потенційного кандидата.  І  є допоміжним інструментом для роботодавців, щоби уникнути кадрових помилок при пошуку «потрібної» людини.

Пройти тест можна за посиланням.

Автор:

Галина Щирба, керуючий партнер Staff insight, експерт в галузі HR. 9 років працює на ринку  консалтингу міжнародних проектів.  Має досвід створення напрямку рекрутингу з нуля, побудові системи підбору, найму та мотивації персоналу.