-
Не думайте про те, що люди знають, що їм потрібно. Переконання покупців, як правило, починається з елементарних з точки зору психології прийомів – ексклюзивність товару, ноу-хау, якого ще ні в кого немає, щось нове і дуже класне. Намагайтеся викликати у людей цікавість.
-
Зверніться до інстинкту виживання – додайте до рекламної кампанії трохи страху. Саме він заставляє діяти, а не залишатися пасивним. До прикладу, скажіть, що товар швидко завершиться, що він доступний в обмеженій кількості тощо.
-
Для того, щоб продати свій товар, посилайтеся на авторитет, тобто на людину, яку багато-хто знає і думці якої довіряють.
-
Для того, щоб «продати слона», вам потрібно переконати людей купити його у вас. Для цього розпишіть всі його переваги. Оскільки слон у єдиному екземплярі, то втрачати такий шанс, який випадає тільки раз на життя – означає бути повним дурнем. Якщо ви не купите слона, це зробить хтось інший. І з чим тоді ви залишитесь?
-
Додайте більше блиску. Все блискуче і гарне автоматично сприймається як щось нове, модне та цінне. Багато хто з водіїв може підтвердити, що після мийки і полірування їм здається, що автомобіль їде краще. Чому це так працює? У 1990 році дослідники з Великобританії запропонували дуже цікаву теорію. Виявляється, наша любов до блиску походить ще з часів перших людей, які шукали чисту і безпечну воду для споживання орієнтуючись на блиск. Саме тому досі ми підсвідомо зупиняємо погляд на чомусь блискучому.
-
Нехай покупець отримує задоволення від покупки. Коли людина займається улюбленою справою, їсть щось смачне, переїжджає в інше місто чи, власне, заходить у новий магазин, мозок виробляє дофамін – хімічну речовину, яка в мозку людини передає емоційну реакцію та дозволяє відчувати задоволення. Тож додайте до процесу купівлі трохи емоцій.
-
Насправді, люди погано «дружать» з цифрами. Тільки одиниці можуть підрахувати реальну вигоду і зрозуміти справжню вартість товару. Вмілі продавці чудово розуміють, що ціна залежить тільки від них. Навіть якщо ви бачите товар зі знижкою 50% – швидше за все, це від тієї суми, яку вони придумали. Головне – переконати клієнта, що ваша ціна найкраща.
-
499 доларів за iPad – чому цю ціну у 2010 році вважили дуже хорошою? Знову ж таки, через те, що цифри – не те, з чим ми на «ти». Навіть якщо розуміємо, що 499 доларів і 500 – різниця мізерна, наш мозок думає по-іншому. Справа в тому, що ми читаємо ціни з ліва на право і запам’ятовуємо найчастіше тільки першу цифру. 499 доларів ви, швидше за все, називатимете «чотириста з чимось», а не «практично 500». Ось вам ще один дуже ефективний інструмент.
Ці правила допоможуть вам у продажі будь-чого – електротоварів, овочів, рибальського приладдя чи косметики. Продати можна будь-що будь-кому, головне – правильний підхід до використання давно відомих всім інструментів.
Автор: Михайло Ткач, експерт з бізнес-комунікацій Громадської Школи Бізнесу