5 БЕЗПРОГРАШНИХ МЕТОДІВ ЗБІЛЬШЕННЯ ПРИБУТКУ

Автор статті:Олена Анатійчук, маркетолог із 10-річним досвідом консуЯк залучити нових клієнтів та отримати максимум прибутку ще й при цьому зекономити? Олена Анатійчук – фахівець із маркетингу – переконує, що це реально. І ділиться малозатратними методами, які дозволять збільшити ваш дохідльтування у малому та середньому бізнесі, учасниця Клубу Ділових Людей

Контактуйте з клієнтом. Мета першого вашого контакту така, що ви рекламуєте та презентуєте себе. Показуєте, наскільки вашому клієнту вигідно мати із вами справу і безпечно! Так, саме безпечно!

ПРОДАЖІ

Скільки б ви не приваблювати клієнтів завітати до вас, якщо його зустрінуть не правильно, продажу не відбудеться. Гарно рекомендує себе мозковий штурм із вашими працівниками. Задайте їм питання: як вони вважають, чому клієнти не купують? Співробітники будуть називати безліч аргументів, а ви всі разом придумаєте контраргументи. Дана дія є дуже ефективною не лише для продавців, а й для всіх працівників: для власника, він почує, що говорять клієнти про його продукт.

ЦІНОУТВОРЕННЯ

Переглядати свої ціни варто завжди! Різні сезони, акційні пропозиції, новинки, коливання валюти, зміни в державному регулювання… Змінювати вартість є нормальним явищем! Підніміть ваші ціни на 10% і ваші прибутки виростуть відповідно. Переглядайте свою собівартість на користь збільшення маржі.

Доцільно створити лінійку продуктів: від простого до найбільш «запакованого». Безумовно найбільше продаватися буде середній варіант. Однак, якщо не дати покупцю можливість вибрати та порівняти – цей середній варіант буде продавати значно гірше.

«Підніміть ваші ціни на 10% і ваші прибутки виростуть відповідно»

КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ

Полюбіть свого клієнта. Якщо ваш продукт чи послуга дійсно потрібні ринку та якісні, нарікань буде мало. Важливо бути доступним для клієнта цілодобово, по можливості. Від 10 до 30% збільшуються продажі при робочому графіку на вихідні дні та в період з 09.00 до 20.00.

ПРОСУВАННЯ

Найскладніший етап. Малобюджетним для просування є використання ко-маркетингу – це альянс двох або більше компаній, для того щоб скоротити витрати на просування, збільшити клієнтську базу, збільшити цінність своєї пропозиції.

Ко-маркетинг – це альянс двох або більше компаній, для того щоб скоротити витрати на просування, збільшити клієнтську базу, збільшити цінність своєї пропозиції

Ще один дієвий метод просування – ваша візуалізація. Нехай ваші вікна, стіни, авто, все рекламує вашу компанію чи ваш продукт/послугу.

Без Інтернет простору зараз нікуди. Якщо ви пропонуєте унікальний продукт або той займає вузьку нішу – ваш сайт буде займати перші позиції вже за місяць.

Вивчайте свого покупця. Де найбільша вірогідність його зустріти? Які місця він відвідує, що читає, чим цікавиться? Завжди думайте про це. Ідіть у ті місця і пропонуйте, щось цікаве.

АЛЬТЕРНАТИВНІ МЕТОДИ
ВИКОРИСТАННЯ ПРИМІЩЕНЬ
ЧИ ПРОДУКТУ

Перший найлегший спосіб збільшити прибуток – знизити свої витрати, а також подумати про альтернативне використання свого продукту. Наприклад, здача приміщення в суборенду. Не бійтеся експериментувати. Використовуйте існуючі ресурси: обладнання, будівлю, територію, своїх працівників, себе, своїх знайомих, постачальників та партнерів. Співпрацюйте з ними всіма, надихайте своєю ідеєю та не забувайте про вашого клієнта. Він головний. Ви все це робите для нього, а він вам за це заплатить.

Консультує:Олена Анатійчук,  маркетолог із 10-річним досвідом консультуванняу малому та середньому бізнесі, учасниця Клубу Ділових Людей