- Вебінар "Команда і цінності"Місто: OnlineТип події:ВебінарДата: 19.02.2019Час: 16:00-17:00
- Вебінар "Енергетичний менеджмент"Місто: OnlineТип події:ВебінарДата: 21.02.2019Час: 16:00-17:00
- Master Club "Персональний брендинг: сила імені"Місто: ЛьвівТип події:Master club (дискусійна зустріч)Дата: 21.02.2019Час: 16:30-20:00
Конференц сервіс
Маючи великий досвід у проведенні заходів з 2010 року (проведено більш як 700 заходів), ми зможемо порадити Вам найбільш оптимальні варіанти вирішення завдань щодо підбору форми і тематики заходу, дати і часу проведення, визначення цільової аудиторії та методів приваблення потенційних клієнтів, підбору фахівців та лекторів, ми виступимо партнером у досягненні Ваших цілей.
оренда проектора, прокат мультимедійної
та супроводжуючої техніки
![]() |
МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ ПРОЕКТОР 350 грн./день або 60 грн./год. проекційна система - DLP |
![]() |
МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ ПРОЕКТОР 400 грн./день або 70 грн./год. Проекційна система - DLP 3-D VISION |
![]() |
МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ ПРОЕКТОР 450 грн/день або 70 грн/год проекційна система - DLP |
![]() |
ЕКРАН ДЛЯ ПРОЕКТОРА 150 грн./день або 30 грн./год. розмір полотна 180 х 180 см |
![]() |
ФЛІПЧАРТ 150 грн./день або 30 грн./год. розмір полотна 180 х 180 см |
Для постійних клієнтів діє система знижок!
Самовивіз або доставляємо та супроводжуємо за додаткову оплату.
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ |
||
Пульт для проектора | 10 грн./год | 50 грн./день |
Ноутбук (для презентацій) | 40 грн./год | 250 грн./день |
Музичні колонки (малі) | - | 25 грн./день |
Звукове обладнання (2 колонки * 500 Вт, мікрофон «наголовний», радіомікрофон) |
100г рн./год | 550 грн./день |
Металева конструкція для банера (2*3 м) | - | 200 грн./день |
Фасилітаційне полотно (3 м., зелене) | 50 грн./год | 250 грн./день |
ВСЕ ДЛЯ КАВА-ПЕРЕРВИ |
||
Електрочайник (1,5 л.) | 5 грн./год | 30 грн./день |
Бойлер для води (10 л.) | 20 грн./год | 150 грн./день |
Кавовий апарат (з кавою) | 5 грн./чашка кави | |
Стаканчики паперові (50 шт.) | 26 грн./год | |
Вода (20 л.) з помпою | 30 грн. | |
Посуд | на запит |
ХАРЧУВАННЯ |
||
Кава-перерва | від 25 грн./особа | |
Обіди | від 40 грн./особа |
КАНЦЕЛЯРІЯ |
||
Ручки | 2.5 грн./шт | |
Папір А4 | 3 грн./10 шт | |
Папір А1 | 100 грн./20 аркуш | |
Маркери для фліпчарту | 10 грн./шт | |
Інша канцелярія | на запит |
ІНШІ ПОСЛУГИ |
|
Роздрук кольоровий | 1,5 грн./сторінка |
Сканування документів | 1,5 грн./сторінка |
Ксерокс (ч/б, колір) | 1,5 грн./сторінка |
Ламінування (А4) | 10 грн./сторінка |
Біндерування | на запит |
Крісло | 20 грн./шт мінімальне замовлення 50 шт |
Продзвон учасників по вашій базі | на запит |
Послуги реєстрації на заходах | на запит |
Послуги фотографа, перекладача | на запит |
Поселення в готелях/хостелах/квартирах подобово | на запит |
Контактна особа |
Дмитришин Андрій, 095 124 9770 a.dmytryshyn.bc@gmail.com |
ПН-ПТ (якщо захід триває до 17:00) |
ПН-ПТ (якщо захід триває до 17:00) |
СБ - НД |
ВЕЛИКИЙ ЗАЛ (до 70 осіб) |
100 грн./год. | 130 грн./год. | 130 грн./год. |
500 грн./день | 650 грн./день | 650 грн./день |
ВЕЛИКИЙ ЗАЛ Кількість місць – до 70 осіб. Адреса: м. Львів, вул. Зелена, 109 |
![]() |
ПН-ПТ (якщо захід триває до 17:00) |
ПН-ПТ (якщо захід триває до 17:00) |
СБ - НД |
МАЛИЙ ЗАЛ (до 25 осіб) |
80 грн./год. | 100 грн./год. | 100 грн./год. |
400 грн./день | 500 грн./день | 500 грн./день |
МАЛИЙ ЗАЛ Кількість місць – 15-25 Адреса: м. Львів, вул. Зелена, 109 |
![]() |
СУПРОВІД ФАХІВЦІВ ТА ДОДАТКОВІ СЕРВІСИ
EventService порекомендує фахівців на Ваш запит:
- Менеджери для проведення реєстрації учасників
- Менеджери для виконання інших організаційних функцій
- Модератори заходу
- Перекладачі
- Відеооператори
- Фотографи
- МС, Dj
- Екскурсоводи
- Консультанти та тренера
- Інші фахівці
EventService забезпечує додаткові сервіси:
- Послуги Call-центру – ми повідомимо Ваших клієнтів та партнерів про захід (телефоном, електронною поштою, СМС)
- Розішлемо запрошення на захід (поштою, кур’єром, електронною поштою)
- Організуємо кава-перерви – від 25 грн./особа
- Організуємо обіди – від 35 грн./особа
- Послуги кетерингу
- Транспортні послуги
- Забезпечимо проживання у безпосередній близькості до місця проведення заходу (готелі, хостели, квартири)
- Послуги копі-центру: роздрук ч/б та кольоровий, ксерокс, сканер
- Канцтовари: папір А4 та А1 для фліпчарту, маркери, бейджі, ручки, папки тощо
КОНСУЛЬТАЦІЇ ТА ПОРАДИ
Маючи великий досвід у проведенні заходів з 2010 року (проведено більш як 700 заходів), ми зможемо порадити Вам найбільш оптимальні варіанти вирішення завдань щодо підбору форми і тематики заходу, дати і часу проведення, визначення цільової аудиторії та методів приваблення потенційних клієнтів, підбору фахівців та лекторів, ми виступимо партнером у досягненні Ваших цілей.
МОЖЛИВІСТЬ СТВОРЕННЯ БРЕНДОВИХ ЗАХОДІВ ТА МАРКЕТИНГОВИХ КАМПАНІЙ
Проведення брендових заходів для Вашої компанії ― один із найбільш ефективних маркетингових інструментів.
Як усе відбувається: постановка цілей замовником, визначення цільової аудиторії, розробка варіантів заходу, формування тематики та форми, створення назви та лого заходу, атрибутики, написання історії та деталізації проекту, підготовка та проведення заходу, післяпроектна робота. Для досягнення поставлених Вами цілей створюються також комплексні маркетингові кампанії.
НАШ ДОСВІД ТА НАШІ КЛІЄНТИ
EventService має досвід в організації близько 700 бізнесових, навчальних та відпочинкових заходів. Нашими клієнтами стали десятки компаній та організацій, серед них:
Контактна особа |
Дмитришин Андрій, 095 124 9770 a.dmytryshyn.bc@gmail.com |