ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ КЛУБУ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ

Клуб Ділових Людей

КЛУБ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ

― це український бізнес-клуб
для керівників та власників малого бізнесу,
створений для розбудови України як сильної європейської держави,
шляхом розвитку бізнесу та побудови громадянського суспільства
на основі етики бізнесу та національної ідеї.

Клуб Ділових Людей сприяє розвитку бізнесу кожного учасника бізнес-клубу
через сприяння в налагодженні ділових контактів, надання бізнес-інформації,
обміну досвідом, формування ділової репутації та створення нових бізнес-можливостей.

Ми віримо в те,
що зможемо зробити Україну однією з найбільш успішних країн світу,
де проживають щасливі люди та народжуються ідеї, варті визнання.

Ми знаємо, що жити можна краще,
та хочемо збудувати Україну, про яку усі ми мріємо!

ДАНІ СТАНОМ НА 1 СЕРПНЯ 2016 РОКУ
 
Повна назва   Громадська організація «Клуб Ділових Людей»
Організаційна форма    неприбуткова громадська організація (NGO), неполітична, нерелігійна, недержавна
Рік заснування       2009
Головний офіс    м. Львів, вул. Зелена, 109
Філії   м. Київ, вул. Хрещатик, 2
    м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця, 35
    м. Тернопіль, вул. Бандери, 50
     
Кількість учасників (членів)   1061 особи (станом на 1 серпня 2016)
Учасники   керівники і власники малого бізнесу
Географія   Україна
Основне фінансування   клубні (членські) внески
Кількість заходів Клубу   більше 500 заходів на рік
     
Основна діяльність Клубу   СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ УЧАСНИКА КЛУБУ
     
Керівник   Микола Савуляк, Голова Клубу
Команда   26 працівників та експертів у команді (повна зайнятість)
Основні партнери   Бізнес-школа «Громадська Школа Бізнесу»
    Інжинірингова компанія «Ресурсний Центр Бізнесу»
    ГО «Молодіжне об'єднання «Молоді Лідери України»
    Більше 50 партнерів в Україні та закордоном
Веб-сайт   www.bc-club.org.ua
Фейсбук-сторінка   www.facebook.com/bc.club.ua
     
Клуб Ділових Людей є найбільшим бізнес-клубом для малого бізнесу в Україні.

СЕРВІСИ КЛУБУ

1. ПЕРСОНАЛЬНИЙ БІЗНЕС-АСИСТЕНТ. Ваш персональний менеджер сприяє Вашому бізнесу через підбір рекомендаційних контактів, підрядників та партнерів, надання інформації про бізнес-можливості, реалізацію Ваших запитів та пропозицій.

2. БІЗНЕС-ГРУПИ (BC Groups). Ви можете брати участь у внутрішніх бізнес-групах, що формуються із керівників та власників неконкурентних бізнесів подібного статусу для більш глибокої співпраці та обміну досвідом.

3. НАВЧАЛЬНІ ЗАХОДИ.  Ви маєте можливість вільно відвідувати більше 500 семінарів, майстер-класів, «рецептів успіху», практикумів та форумів.

4. БЕЗКОШТОВНЕ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ. Ваш персонал може відвідувати визначені семінари та майстер-класи.

5. ІНВЕСТИЦІЇ У ВИРОБНИЧІ ПІДПРИЄМСТВА.  Ви маєте можливість стати співвласником виробничих підприємств з метою отримання прибутку/дивідендів.

6. БІЗНЕС-ІНФОРМАЦІЯ.  Ви зможете отримувати інформацію про гранти для бізнесу, закупівлі, тендери, запити на пошук підрядника, бізнес-проекти, пропозиції від партнерів Клубу тощо.

7. БІЗНЕС-ЗАХОДИ. Ви маєте можливість брати участь у Networking Events, партнерських зустрічах, обговореннях проектів.

8. ВІДПОЧИНКОВІ ЗАХОДИ.  Ви маєте можливість брати участь у відпочинкових заходах (подорожі, корпоративні вечірки, активний відпочинок, бізнес-ігри).

9. КАТАЛОГ УЧАСНИКІВ ТА ФЕЙСБУК ГРУПА.  Ви отримаєте доступ до контактів усіх учасників Клубу в онлайн-каталозі та до інформації в закритій фейсбук-групі.

10. ПІАР ВАШОГО БІЗНЕСУ.  Ви маєте можливість подати новину про свій бізнес на сайт Клубу та інші інформаційні системи Клубу.

СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ КЛУБУ ДО КІНЦЯ 2021 РОКУ

Стратегічна ціль

 

створення найбільшої в Україні платформи для
розвитку малого бізнесу та реалізації
проектів з побудови громадянського суспільства
Кількість філій в Україні    

25 (у кожному обласному центрі)

Кількість представництв    50 (у країнах з ринковою економікою)
Кількість учасників клубу   50 тис. учасників
Термін реалізації проекту    12 років: 2009-2021 роки


ХРОНОЛОГІЯ ПОДІЙ ТА ПРОЕКТІВ КЛУБУ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ

Статистика сьогодні ----------------------------------------------------------------------------------------------------
1 червня 2016  
Кількість активних учасників (членів) – 1061, з яких у Львівській філії - 695, Київській - 131, Івано-Франківській - 127, Тернопільській – 89, в інших регіонах – 19. Гендерний розподіл: 60,13% - чоловіки, 39,87% - жінки.
   
Середня кількість заходів в місяць – 35 (у Львові - 15, Києві – 8, Івано-Франківську – 6, Тернополі – 6).
   
Кількість діючих бізнес-груп – 13, з яких у Львові - 6, Києві - 3, Івано-Франківську - 2, Тернополі – 2.
   
Кількість персоналу – 26 (у Львові - 20, Києві – 2, Івано-Франківську – 2, Тернополі – 2).
2016 рік ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Липень 2016 року   Експертами Клубу Ділових Людей у партнерстві з Громадською Школою Бізнесу розроблено 2-денний інтенсив для підприємців «Матриця успішного бізнесу». 21-22 липня відбулось навчання першої групи підприємців.
20 липня 2016 року   Клуб Ділових Людей у Львові підписав Меморандум про партнерство з українською Донецькою торгово-промисловою палатою.
20 червня 2016 року   Група учасників Клубу Ділових Людей взяла участь у Першому канадсько-українському бізнес-форумі у Торонто (Канада), приуроченому впровадженню зони вільної торгівні між Україною та Канадою.
4-6 липня 2016 року  
Молодіжним підрозділом Клубу ГО «Молодіжне об’єднання «Молоді Лідери України» проведено перший молодіжний україно-американський форум Open Youth Forum.
21 червня 2016  
ПІДПИСАНО МЕМОРАНДУМ ПРО ПАРТНЕРСТВО МІЖ КЛУБОМ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ ТА U.S.-UKRAINE FOUNDATION (USUF) з метою відкриття представництва бізнес-клубу у Вашингтоні (США).
Червень 2016 року   Клуб Ділових Людей отримав грант від Фонду «Єднання» на проведення незалежного аудиту ГО «Клуб Ділових Людей». Мета: забезпечення прозорості фінансової та бухгалтерської сфери організації. Адит проводиться протягом липня–серпня 2016 року.
26 травня 2016 року   Підписано Меморандум про партнерство з Ротарі клубом «Львів».
25 травня 2016 року   ДО БІЗНЕС-КЛУБУ ДОЄДНАВСЯ 1000-ий УЧАСНИК (Галина Бекита з Івано-Франківська).
Травень 2016 року   Початок переходу на оновлену організаційну та сервісну структуру Клубу Ділових Людей на основі «бізнес-груп».
16 травня 2016 року  
ЗАРЕЄСТРОВАНО ЗАСІБ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ «ДІЛОВЕ СЛОВО» – тижневик Клубу Ділових Людей. Свідоцтво про державну реєстрацію №22123-12023Р від 16.05.2016. Керівники проекту – Оксана Кулеба та Ірина Таран.
Квітень 2016 року   Формування нового формату бізнес-груп «Партнерські бізнес-групи» – з клієнтів кількох партнерів Клубу. Першу бізнес-групу такого формату запустили у Києві за участі 7 партнерів.
Березень 2016 року   Запуск першої Партнерської бізнес-групи на основі 6-ти учасників Клубу (Голумбовська Майя, Павлович Наталія, Золотарьов Антор, Прокопов Максим, Гегелев Олександр, Трандаш Мирослава) для їхніх клієнтів. Локація – Київ.
25 березня 2016 року   Підписання Меморандуму про партнерство з Українською Асоціацією Візуальної Індустрії.
Березень 2016 року   Проведення оцінювання організаційної спроможності ГО «Клуб Ділових Людей». Цитата зі звіту експертів UNDP: «Клуб Ділових Людей може бути бенчмарком як для організацій, учасників проекту ПРООН, так і для інших бізнес-об’єднань України в питаннях розвитку членської бази, надання сервісних послуг та залучення коштів за рахунок надання якісних послуг».
Березень 2016 року   Старт «другої хвилі» проекту «Новий відлік» за підтримки МФ «Відродження», що триває до грудня 2016 та передбачає залучення в бізнес-інкубатор 50-60 ВПО та воїнів АТО, які хочуть розпочати або розширити власний бізнес. Старт «другої хвилі» став можливий завдяки хорошим результатам «першої хвилі» проекту. Грантовий фонд для переможців проекту складає 800 тис. грн. Місце проведення проекту – Львів, із залученням учасників із Західної України.
5 лютого 2016 року   Підписано «Меморандум про взаєморозуміння між програмою розвитку Організацій Об’єднаних Націй (UNDP) та ГО «Клуб Ділових Людей» у межах Проекту ПРООН «Зміцнення бізнес-об’єднань малих і середніх підприємств». Проект передбачає 3-річну співпраця між організаціями задля зміцнення позицій бізнес-клубу на національному рівні та розвитку підприємництва в Україні. 
Лютий 2016   Створення в Клубі перших чотирьох секторів (виробництво, послуги, торгівля, інтернет-торгівля) та запровадження окремих заходів та проектів під кожен із секторів. Така інновація надає можливість створювати більш фокусовану цінність для учасників бізнес-клубу.
Січень 2016   ЗАПУЩЕНО ПЕРШИЙ ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТ ТзОВ «АТ ЗЕЛЕНИЙ КОШИК» у с. Солонка (під Львовом) у межах Інжинірингового підрозділу. Основна діяльність підприємства – вирощування зелені методом гідропоніки. Залучено 1,9 млн. інвестицій від 55 учасників ГО «Клуб Ділових Людей» зі Львова, Києва, Івано-Франківська та Тернополя. Таким чином, Клуб Ділових Людей презентував на ринку унікальну методику запуску спільних інвестиційних проектів за участю великої кількості малих підприємців, аналогів якої досі в Україні не існує.
30 січня 2016  
Підписання Меморандуму про партнерство з «Фундацією Central European Academy Studies and Certification». 
30 січня 2016   У Львові проведено масштабний семінар на тему «Нові можливості розвитку бізнесу: як залучити кошти з Європи» у партнерстві з комапанією «Фундація Central European Academy Studies and Certification». Участь у проекті взяли більше 350 осіб. 
12 січня 2016  
Проведено турнір зі швидкісних шахів серед учасників бізнес-клубу.
Січень 2016  
Клуб Ділових Людей виграв тендер від «Львівської освітньої фундації» на реалізацію розвиткового проекту для 30-ти підлітків із малозабезпечених сімей Львова в період з березня по грудень 2016 року. Проект реалізовує ГО «Молодіжне об’єднання «Молоді лідери України».
2015 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Грудень 2015 року  
Кількість учасників бізнес-клубу наприкінці 2015 року – 810.
Реальний прирість учасників Клубу за 2015 рік – 54%.
Кількість проведених заходів за 2015 рік – більше 600.
Кількість персоналу – 25 (у Львові - 19, Києві – 2, Івано-Франківську – 2, Тернополі – 2).
16 грудня 2015 року   Підписання Меморандуму про партнерство з Львівською Торгово-Промисловою Палатою.
Грудень 2015 року   Впроваджено посаду «Виконавчий директор» ГО «Клуб Ділових Людей», яку зайняв Роман Дунець. Заступниками виконавчого директора стали Максим Глубокий, Юлія Іртаєва та Василь Фозекош.
Грудень 2015 року  
З ініціативи Клубу Ділових Людей на основі його молодіжного проекту «Квиток до успіху» ЗАСНОВАНО ГО «МОЛОДІЖНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «МОЛОДІ ЛІДЕРИ УКРАЇНИ», метою якого є виховання нового покоління лідерів України. Голова організації - Наталія Панчишин. У проекті задіяно 180 підлітків віком 14-19 років. За планом розвитку організації до 2021 року проект об’єднає близько 50 000 підлітків по всій Україні та стане національним лідерським рухом молоді в Укнаїні.
10 листопада 2015 року  
Стартував проект «1000 ділових знайомств. Зв’язки, що будують бізнес», у межах якого проведено 26 заходів та проектів у Львові, Києві, Івано-Франківську та Тернополі, які дозволили активним учасникам проекту налагодити 1000 ділових контактів.
10 листопада 2015 року   Підписання Меморандуму про партнерство з Ротарі клубом «Львів-Центр».
17 жовтня 2015 року   Проведення масштабного бізнес-заходу «Львівський бізнес-вечір 2015» у готелі «Дністер», (м. Львів). У заході взяло участь більше, ніж 500 учасників та партнерів Клубу з різних регіонів України та закордону, вручено нагороди «Ділова репутація 2015».
Жовтень 2015 року   Проведено чергові вибори ЕТИЧНОГО КОМІТЕТУ методом загального голосування. До складу Комітету увійшли 9 учасників Клубу: Ірина Снітинська (Львів), Олексій Яновський (Львів), Сергій Задорожній (Львів), Роман Гуменюк (Івано-Франківськ), Оксана Мельник (Львів), Юрій Дмитрук (Івано-Франківськ), Володимир Худо (Львів), Тарас Родцевич (Львів), Роман Хода (Львів).
Жовтень 2015 року   У Клубі Ділових Людей запущено новий сервіс для учасників організації під назвою «БІЗНЕС-АСИСТЕНТ». Кожен учасник співпрацюватиме з особистим менеджером-експертом для більш ефективного сприяння розвитку бізнесу через рекомендації потенційних партнерів, підрядників, клієнтів, надання бізнес-інформації, реалізації запитів тощо. Сервіс стартував у всіх філіях Клубу.
Вересень 2015 року   Створено інформаційно–аналітичний підрозділ Клубу, який очолила Оксана Кулеба (до того була керівником Львівської філії Клубу).
Вересень 2015   У Клубі Ділових Людей створено ІНЖИНІРИНГОВИЙ ПІДРОЗДІЛ, завданням якого є підготовка інвестиційних планів, залучення інвестицій та реалізація інвестиційних проектів. Відповідно до домовленостей інвестувати в проекти мають право лише учасники ГО «Клуб Ділових Людей». Підрозділ очолив відомий підприємець та девелопер Володимир Худо, директор ТзОВ «Ресурсний Центр Бізнесу». В рамках Інжинірингового підрозділу протягом 2016-2021 заплановано реалізацію 100 інвестиційних проектів із залученням інвестицій від учасників ГО «Клуб Ділових Людей» на загальну суму близько 50 млн. дол. США. Кожен з проектів матиме статус соціального підприємництва, адже 10% прибутку даних бізнесів будуть перераховуватись на реалізацію соціальних проектів.
15 вересня 2015    ЛО ГО «Клуб Ділових Людей» відповідно до вимог законодавства перереєстровано на ГО «Клуб Ділових Людей».
5 вересня 2015   У Львові проведено біговий міні-марафон протяжністю 4,2 км., завданням якого було популяризувати здоровий спосіб життя та спорт.
Вер. – Жовт. 2015   Реалізація проекту другий «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН 2015», в рамках якого у Львові було проведено 42 навчальних та бізнесових заходів, що проходили щоденно. В проекті взяло участь 
Вересень 2015   Впровадження нового формату комунікаційних заходів Networking Events, основою якого став Speed Networking. Даний формат заходу виявився надзвичайно ефективним для налагодження бізнес-контактів між представниками бізнесу різних регіонів та сфер діяльності. Серії даних заходів протягом вересня 2015 – лютого 2016 року пройшли у Львові, Києві, Івано-Франківську та Тернополі.
Серп. 2015 – Бер. 2016   Клуб Ділових Людей переміг в тендері від Міжнародної Організації Міграції на реалізацію проекту «Стабілізаційна підтримка внутрішньо переміщених осіб та місцевих громад у розвитку мікропідприємництва» у Львові. До проекту було залучено більш як 250 осіб з числа ВПО та місцевого населення, було надано більш як 3,5 млн. грн. грантів на основні фонди для старту та розширення бізнесу учасників проекту.
16 серпня 2015   Підписання Меморандуму про партнерство з компанією Global Synergy Group, LLC (USA).
Серпень 2015  
Організація 10-денного молодіжного табору BIG GAME FOR TEENS в рамках молодіжного проекту Клубу «Квиток до успіху», в якому взяло участь більш як 80 підлітків віком 14-19 років із Західної України та Краматорська.
1 липня 2015  
Підписання Меморандуму про партнерство з Львівським Обласним Центром Зайнятості.
Травень 2015   Впроваджено новий формат заходів After Work, що носить відпочинково-комунікативний характер.
Травень 2015   Центральний офіс Клубу Ділових Людей переноситься в нове більш комфортне приміщення за адресою м. Львів, вул. Зелена, 109.
Квітень 2015   В рамках співпраці з німецьким проектом GIZ CIM в команду Клубу Івано-Франківської філії залучено випускницю Berlin School of Economics and Law Лесю Соколик. Протягом 2-ох років (можливість пролонгації проекту до 3-ох років) німецький фонд оплачує даному експерту заробітню плату.  
Квіт. – Груд. 2015   РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕРШОГО ГРАНТОВОГО ПРОЕКТУ. Клуб Ділових Людей переміг в тендері на реалізацію проекту «НОВИЙ ВІДЛІК» (бізнес-інкубатор для внутріньо переміщених осіб) за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження» у Львові. До проекту було залучено 60 учасників, які пройшли 2-місячний бізнес-курс, захистили бізнес-плани, для 15-и з них було виділено 1 млн. грн. на закупівлю основних фондів та надано 4-місячний супровід бізнес-експертів. Місце проведення проекту – Львів із залученням учасників із Західної України. Кількість запущених 
Березень 2015  
ВІДКРИТТЯ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ФІЛІЇ КЛУБУ (Тернопіль, вул. Бандери, 50).
Лютий 2015   Впроваджена 1С бухгалтерія в ГО «Клуб Ділових Людей».
Січ. – Лют. 2015  
Реалізація проекту «МІСЯЧНИК ПРОДАЖЕЙ», в рамках якого протягом місяця проводились заходи, спрямовані на підсилення продажей бізнесів учасників Клубу. В проекті взяло участь більш як 350 учасників.
Січень 2015   Перенесення Івано-Франківського офісу в приміщення Університету Права ім. Короля Данила Галицького (вул. Коновальця, 35). Клуб Ділових Людей залучився до розробки стратегії розвитку Університету та розпочав тісну співпрацю.
2014 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Грудень 2014
 
Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2014 року – 525.
Реальний прирість учасників Клубу за 2014 рік – 43%.
Кількість проведених заходів за 2014 рік – більше 300.
Кількість персоналу – 14, в т.ч. у Львові – 11, Івано-Франківську – 2, Києві – 1.
Грудень 2014             ВІДКРИТТЯ КИЇВСЬКОЇ ФІЛІЇ КЛУБУ в приміщенні Українського Дому (Київ, вул. Хрещатик, 2). Клуб Ділових Людей залучився до розробки стратегії розвитку Українського Дому.
25 жовтня 2014   Проведення масштабної бізнес-зустрічі «Львівський бізнес-вечір» з нагоди підписання Меморандуму «Про етику й партнерство бізнесу, влади та громадськості», на якій були присутні більш як 450 представників бізнесу, влади та громадськості. Вручено нагороди «Ділова репутація 2014».
8 жовтня 2014   Підписання Меморандуму про партнерство з Громадською Школою Бізнесу.
Вер. – Жовт. 2014   Реалізація проекту «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ МАРАФОН 2014», в рамках якого у Львові було проведено 42 навчальних та бізнесових заходів, що проходили щоденно. В проекті взяло участь більш як 2000 учасників із Західної України та Києва. нагороди «Ділова репутація 2014».
Лютий 2014   Проведено чергові 2-і вибори ЕТИЧНОГО КОМІТЕТУ методом загального голосування. До складу Комітету увійшли 7 учасників Клубу: Олена Буйненко (Львів), Ірина Снітинська (Львів), Олексій Яновський (Львів), Руслан Бельтюков (Львів), Мар’ян Швець (Львів), Остап Бородатий (Львів), Володимир Кісіль (Львів).
2013 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Грудень 2013  
Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2013 року – 365.
Реальний прирість учасників Клубу за 2013 рік – 52%.
Кількість проведених заходів за 2013 рік – більше 110.
Кількість персоналу – 11, в т.ч. у Львові – 9, Івано-Франківську – 2.
Листопад 2013  
Впровадження заходів формату FORUM 360. Відповідно до даного формату протягом 360 хвилин (6 годин) проводилось 4 блоки по 90 хвилин на чотири тематики однієї сфери, що дає можливість поглянути на проблематику з різних сторін на 360 градусів. Стартувала серія даних заходів.
Листопад 2013  
СТВОРЕННЯ У ЛЬВОВІ МОЛОДІЖНОГО ПРОЕКТУ «КВИТОК ДО УСПІХУ». У грудні 2015 року даний проект буде зареєстрований як ГО «Молодіжне об’єднання «Молоді Лідери України». Проект очолила Наталія Панчишин.
Жовтень 2013   Проведення чергового бізнес-заходу з нагоди 4-ї річниці ГО «Клуб Ділових Людей». Проведення Загальних Зборів організації. Вручення нагород «Ділова репутація 2013».
Жовтень 2013   Розробка нового формату заходів Community Café, суть якого полягає у дискусіях навколо визначених тематик за методом World Café. 
Вересень 2013   ВІДКРИТТЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ФІЛІЇ КЛУБУ (приміщення ВНЗ «Галицька Академія», Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 227).
Квітень 2013   Запроваджено новий сервіс для учасників Клубу «Безкоштовне навчання для персоналу учасників Клубу», в рамках якого проводяться семінари та майстер-класи для персоналу учасників Клубу на функціоанльні теми. Таким чином учасники Клубу мають можливість підвищувати компетенції та навики своїх працівників.
2012 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Грудень 2012   Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2012 року – 240.
Реальний прирість учасників Клубу за 2012 рік – 78%.
Кількість проведених заходів за 2012 рік – більше 120.
Кількість персоналу у – 8.
Жовтень 2012  
Проведення у Львові бізнес-вечора з нагоди 3-ї річниці Клубу Ділових Людей.
Відбуваються Загальні збори учасників (членів) ГО «Клуб Ділових Людей», на яких проводяться відкриті вибори Голови Ради ГО «Клуб Ділових Людей». На наступний період Головою організації обрано Миколу Савуляка.
Відбувається вручення перших нагород «ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ 2012».
Вересень 2012    Створення проекту «ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ», в рамках якого щороку методом голосування відбирається визначена кількість учасників бізнес-клубу, які, на думку більшості, проявили себе протягом року найбільш яскраво та мають чисту ділову репутацію на ринку. «ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ» виготовляється зі скла та символізує статус та репутацію людини.
Вересень 2012    СТВОРЕННЯ ЕТИЧНОГО КОМІТЕТУ КЛУБУ. Проведення перших загальних виборів. До Комітету увійшло 7 експертів: Олена Буйненко (Львів), Олексій Яновський (Львів), Євген Крамаренко (Львів), Івануса Іван (Львів), Нагірна Олена (Львів), Халецька Олеся (Львів).
2011 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Грудень 2011   Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2011 року – 135.
Реальний прирість учасників Клубу за 2011 рік – 75%.
Кількість проведених заходів за 2011 рік – більше 80.
Кількість персоналу у – 6.
Листопад 2011   Запущено онлайн-каталог учасників бізнес-клубу на сайті організації, що дає можливість кожному учаснику Клубу мати доступ до інформації та контактів усіх учасників організації онлайн.
Жовтень 2011   Проведення бізнес-вечірки з нагоди другого Дня народження Клубу Ділових Людей. Захід водночас є Загальними Зборами ГО «Клуб Ділових Людей».
Жовтень 2011   
З ініціативи ГО «Клуб Ділових Людей» для задоволення потреби учасників (членів) бізнес-клубу в професійній бізнес-освіті для малого бізнесу засновано ГРОМАДСЬКУ ШКОЛУ БІЗНЕСУ. Розпочато формування бізнес-програм для малого бізнесу. Бізнес-школу очолив сьогоднішній її директор Руслан Бельтюков. Бізнес-школа є незалежною юридичною особою та стратегічним партнером Клубу Ділових Людей.
Травень 2011    Розпочато співпрацю з Львівським інститутом менеджменту, ректором якого на той момент був Петро Яницький. Офіс Клубу переїхав у приміщення інституту по вул. Ліська, 16.
Березень 2011  
Запуск сайту бізнес-клубу www.bc-club.org.ua.
2010 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Грудень 2010  
Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2010 року – 77.
Реальний прирість учасників Клубу за 2010 рік – 156%.
Кількість проведених заходів за 2010 рік – більше 50.
Кількість персоналу у – 4.
Жовтень 2010   Проведення бізнес-заходу з нагоди першої річниці Клубу Ділових Людей.
Жовтень 2010   Впровадження нового формату заходів «Рецепти успіху», першим гостем якого став мер Львова Андрій Садовий. 
Червень 2010   Впровадження комунікаційних заходів формату «Партнерська зустріч», що надалі протягом наступних 1,5 року проводяться практично щомісяця.
Травень 2010   Створено ЕТИЧНИЙ КОДЕКС КЛУБУ як базозі правила та принципи діяльності бізнес-клубу. яця.
Квітень 2010   ВІДКРИТО ПЕРШИЙ ОФІС КЛУБУ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ у Львові за адресою вул. Коротка, 8.
2009 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Грудень 2009   Кількість учасників бізнес-клубу на кінець 2009 року – 30.
Кількість проведених заходів за 2009 рік – близько 20.
Кількість персоналу – 2.
Жовтень 2009    Поява в Клубі Ділових Людей перших учасників бізнес-клубу.
10 вересня 2009   РЕЄСТРАЦІЯ БІЗНЕС-КЛУБУ ЯК ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛО ГО «КЛУБ ДІЛОВИХ ЛЮДЕЙ». Головою організації став Микола Савуляк.
Вересень 2009   Впровадження відпочинкових заходів у вигляді подорожей замками, монастирями та цікавими місцями Західної України.
Вересень 2009  
Впровадження навчальних заходів в Клубі на регулярній основі (семінари, майстер-класи).
Лип. – Серп. 2009

 

 
Розробка стратегії розвитку Клубу Ділвоих Людей до 2021 року, визначення основних векторів діяльності та цілей.
 21 червня 2009  
Проведення першого комунікаційного заходу Клубу Ділових Людей у Львові в ресторані «Культ».
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl-Enter Система Orphus