Харків: бізнес-вечеря "Маркетинг в умовах нульового або обмеженого бюджету " (Лідія Пащук)

  • Twitter
  • printWindow
Харків: бізнес-вечеря

Харків: бізнес-вечеря "Маркетинг в умовах нульового або обмеженого бюджету " (Лідія Пащук)

Дата:чт, 21.09.2017
Час: 17:45 - 21:00
Місто:Харків

ЗАПРОШУЄМО

на бізнес-вечерю

МАРКЕТИНГ В УМОВАХ НУЛЬОВОГО АБО

ОБМЕЖЕНОГО БЮДЖЕТУ

21 вересня 2017 року (четвер), 17:45 – 21:00
м. Харків, Art-Hotel Iris, вул. Святодухівська, 6а(м. Захисників України)

Проблема використання інструментарію нетрадиційних методів маркетингових комунікацій стає особливо актуальною в умовах перенасиченості інформаційного бізнес простору і обмеженості коштів на просування. Вихід на нові зовнішні ринки, загострення конкуренції та розвиток партнерських програм з контрагентами ЗЕД змушують знаходити нові шляхи комунікаційного впливу на цільові категорії клієнтів.

РОДЗИНКА ЗАХОДУ

Коли бюджет обмежений, метод спроб і помилок не спрацює. Краще знати напевно: що зробити, щоб клієнт прийшов і придбав (бажано – кілька разів).

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

  • Керівники і власники бізнесу
  • Керівники підрозділів з не менш як 3-ма особами в підпорядкуванні
  • Представники підприємств в регіоні чи керівники відокремлених підрозділів

У ПЛАНІ ЗАХОДУ

  • Що таке маркетинг і навіщо він потрібен
  • Планування маркетингової діяльності компанії
  • Що і як потрібно питати у споживача для ефективного позиціонування
  • Просування в умовах обмеженого або нульового бюджету
  • Створення ефективного інформаційного повідомлення. Цифрові інструменти просування. На що звернути увагу

Експерт заходу:

ЛІДІЯ ПАЩУК

Керівник Школи малого і середнього підприємництва від K.Fund

Досвід роботи у Світовому банку – 10 років

Брала участь у розробці і реалізації проектів з реструктуризації підприємств, реорганізації бізнесу, стратегічного маркетингу, виведення продуктів та торгових марок на ринок, проведення досліджень вітчизняних і світових ринків

Кандидат економічних наук

Доцент Міжнародного інституту бізнесу і Київського університету імені Тараса Шевченка, сертифікований викладач Чартерного інституту маркетингу (CIM, Chartered Institute of Marketing, Великобританія).


 

ПРИМІТКИ

Рекомендуємо мати з собою візитні картки.

Рекомендований дрес-код – business casual, офіційно-діловий, діловий вільний.

Рекомендуємо завітати на захід за 10 хвилин до його початку, щоб мати кращу можливість налагодження ділових контактів.

УМОВИ УЧАСТІ

Пакет "Розвиток" участь вільна
Пакет "Участь у клубі" 150 грн.*
Інші учасники 150 грн.*

 



* Вечеря у вартість не входить

Якщо Ви не є учасником Клубу Ділових Людей та бажаєте долучитись до активностей бізнес-клубу, запрошуємо Вас на чашку чаю/кави в офіс.

З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ

Ніка Нікс
+ 38 099 100 90 19
nika.niks@bc-club.org.ua
Стати учасником Клубу Ділових ЛюдейІнші заходи Клубу Ділових Людей
Виступити тренером/експертомПорекомендувати тему чи формат заходуПереглянути програми бізнес-школи

Заявки в очікуванні підтвердження

  1. Ковальчук Олексій, ФОП Ковальчук, Керівник, м. Харків
  2. Тягнырядно Антон, Маркетинговое агентство ma-ma.pro, Руководитель, Харьков
  3. Медуха Олег, АгроБаза, Директор, Харьков
  4. Михайлюк Анна, Михайлюк, Сороколат и партнери, патентний повірений, Харків
  5. Кутняк Ірина, payever GmbH, Керівник маркетинг департаменту, Харків
  6. Рогожкін Ярослав, Фізична особа підприємець Рогожкін Я.О., Промисловий маркетінг, business development services, ЗЕД., м. Харків
Коментарі
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl-Enter Система Orphus